[ad_1]

نمایندگان اتحادیه اروپا برنامه هایی را برای بهبود کد واحد اطلاعات غیرفعال آنلاین به منظور جلوگیری از سو companies استفاده شرکت های تبلیغاتی دیجیتال از “اخبار جعلی” فاش کرده اند.

لندن – نمایندگان اتحادیه اروپا برای جلوگیری از سو advantageاستفاده شرکت های تبلیغاتی دیجیتال از “اخبار جعلی” ، برنامه های خود را برای بهبود ضوابط اتحادیه در مورد اطلاعات غیر آنلاین ارائه دادند.

مقامات اتحادیه اروپا گفتند که آنها کد داوطلبانه سه ساله را تقویت می کنند تا آن را در مقابله با سیستم عامل های فناوری سیل اطلاعات تقلبی موثرتر کند.

ورا ژورووا ، نایب رئیس کمیسیون اروپا ، که گزارش او شامل موضوعات مربوط به حاکمیت قانون و اطلاعات نادرست در طی جلسه توجیهی رسانه ها است ، گفت: “ما می خواهیم تولیدکنندگان سیستم اطلاعات غلط را از پول خود کم کنیم.” “اطلاعات نادرست هنوز چیزی است که فروش خوبی دارد ، بنابراین ما می خواهیم صنعت تبلیغات را درگیر کنیم تا تبلیغات را در کنار اطلاعات نادرست قرار ندهیم.”

طرح اتحادیه اروپا شامل تشویق شرکت های تبلیغاتی دیجیتال برای ثبت نام در کد است. وی از سیستم عامل های دیجیتال و شرکت های تبلیغاتی خواست تا اطلاعات تبلیغاتی را که برخی از آنها رد می کنند ، به منظور ترویج اطلاعات نادرست به اشتراک بگذارند. وی همچنین خواستار شفافیت بهتر تبلیغات و ممنوعیت افراد یا گروه هایی است که به طور سیستماتیک محتوای مضر را توزیع می کنند.

[ad_2]

منبع: stop-news.ir

ایندکسر