اشکال گوگل ، طوفان برف سرخوردگی مجازی از یادگیری را به همراه دارد


کلمبوس ، اوهایو – این هفته ، حداقل برای اولین بار ، کند نشده است.

دانش آموزان در شمال شرقی ممکن است از دیدن طوفانی که به گفته سرویس ملی هواشناسی می تواند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه یک پایت یا بیشتر برف در منطقه بریزد ، متعجب شوند.

با این حال ، مشکلی که روز دوشنبه پیش آمد در پیش بینی نبود.

سرپرست جو کلارک در توییتی با پیروان منطقه مدرسه خود در نوردونیا هیلز سیتی در شمال اوهایو توییت کرد: “Google در سراسر جهان است ، که نسخه COVID در یک روز برفی است.” “دانش آموزان نوردونیا ، تا زمانی که بهبود نیابد ، چند کتاب بخوانید ، بیرون بازی کنید و به پدر و مادر خود در خانه کمک کنید.”

در برخی مناطق گفته می شود که یادگیری مجازی – که در بسیاری از مدارس آمریکا در این تعطیلات برای محدود کردن ویروس کرونا استفاده می شود – دیگر حتی پس از مراجعه حضوری دانش آموزان به مدرسه به روزهای برفی احتیاج ندارند. آنها می گویند اگر هوا بد باشد ، دانش آموزان می توانند از خانه وارد شوند.

یعنی اگر فناوری نگه دارد.

بوی کوتاه مدت دوشنبه کلاس ها را حداقل در یک منطقه لغو کرد و شروع روز را برای موارد دیگر مختل کرد. و این تأکید می کند که فناوری اتصال کودکان و معلمان به راحتی شکست می خورد – به دلیل کد بد یا شرق نروژ.

کلارک گفت ، وقتی پلتفرم یادگیری یا اتصال به اینترنت هنگام کلاسهای حضوری از کار بیفتد ، معلمان نوردونیا نیز مطابق با آن سازگار می شوند. اما در حالت آموزش از راه دور ، کلارک گفت که مربیان وی تا زمان برطرف شدن مشکل و از سرگیری کلاسهای آنلاین ، گزینه دیگری ندارند.

اشکال کوتاه Google در صبح دوشنبه بزرگترین حافظه در آخرین حافظه بود. این امر کاربران ایالات متحده ، اروپا ، هند و سایر نقاط جهان را تحت تأثیر قرار داده و دسترسی به حساب های Gmail ، Google Classroom و خدمات کنفرانس ویدئویی و پردازش کلمات ویدئویی و سایر محصولات را مسدود کرده است.

هوا احتمالاً تأثیر وقفه را کاهش داده است ، زیرا قبل از اینکه روز بسیاری از مدارس آمریکایی شروع به کار کنند تصمیم گرفته شد. اما در حدود نیمه شرقی کشور ، برخی از مدارس که در این برنامه های آموزش از راه دور به این خدمات متکی بودند ، مجبور شدند دوباره بچرخند ، کلاسهای مجازی را برای یک یا دو ساعت کاهش دهند و یا به دنبال گزینه های دیگری برای برقراری ارتباط با کارها باشند.

حساب توئیتر Rock Hill Schools South Carolina گفت: “این از کنترل ما خارج است.”

جنی جانسون ، سخنگوی گفت ، مدارس وین وستلند سیتی در حومه دیترویت کلاسها را تمام روز لغو کردند ، زیرا برخی از افراد هنوز ارتباط لکه دار داشتند و هیچ اطمینان خاصی برای ورود همه دانش آموزان و معلمان وجود نداشت.

برخی والدین تعطیلات اضافی را برای کودکان تحسین کردند ، در حالی که دیگران مخالف از دست دادن زمان مطالعه بیشتر بودند ، که اختراع نخواهد شد. جانسون گفت ، مقامات منطقه می دانستند که برخی خانواده ها ناراضی خواهند بود ، اما گفتند که این انصراف به نفع دانشجویان است.

گوگل در یک توییت پایان سیستم با احراز هویت خود را که برای ورود به سیستم استفاده می شود ، پایان داد. احتمالاً به همین دلیل است که عملکرد جستجو تحت تأثیر قرار نگرفته است. Google هیچ پیامی را به دنبال نظر ارسال نکرده است.

معلم بکی ریشتر گفت دانش آموزان دبیرستانی در کلاس اول آن روز حدود نیم ساعت در دسترسی به Google Classroom و همچنین جلسه ویدیویی خود در Zoom که از ورود به سیستم Google استفاده می کند ، مشکل داشتند.

بدون داشتن برنامه پشتیبان رسمی یا دروس چاپی ، آنها سعی کردند از پس این کار برآیند. وی گفت که معلم دیگری از طریق وب سایت دیگری وظیفه ای تعیین کرد و آنها نرم افزار نظارت بر دستگاه را بررسی کردند تا دانش آموزان روی آن کار کنند تا زمان بازیابی کنفرانس ویدیویی آنها.

ریشتر ، یک معلم آموزش ویژه در لیندن والد ، نیوجرسی ، گفت که دانش آموزان او به ثبات و روال متکی هستند و او معتقد است که بسیاری از آنها به دلیل یک مشکل تکنولوژیکی ارتباط روزانه را قطع می کنند. او کاملاً متعجب شد.

“من انتظار داشتم بیشتر دانش آموزان ما احساس کنند ،” خوب ، باحال ، این یک روز تعطیل است. ما مجبور نیستیم کاری انجام دهیم. ” “اما بیشتر آنها آمدند.”

این مشکل همان ناامیدی را به وجود آورد که وقتی Zoom در اوت مختصر سقوط کرد ، ایجاد شد.

جاستین رایش ، محقق تحقیق و استاد تحقیقات مقایسه ای رسانه در انستیتوی فناوری ماساچوست ، گفت: چنین اختلالاتی به زنجیره ظریف فناوری و منابع انسانی اشاره می کند که یادگیری از راه دور را امکان پذیر می کند.

“اکنون ، در واقع ، از مدارس خواسته می شود که اساساً زنجیره تأمین خود را در یتیم خانه ها حفظ کنند و بفهمند که چگونه هر خانواده را به صورت جداگانه برای دسترسی به اینترنت سازماندهی کنند … کسی در محیط خانه محلی با تجربه داشته باشد که بتواند انگلیسی صحبت می کند یا کسانی که می توانند ترجمه کنند و توانایی مدیریت تغییرات نرم افزار و به روزرسانی های نرم افزاری و مواردی از این قبیل را دارند ، “.

وی گفت: این چالش ها با نابرابری منابع در مناطق ، از جمله توانایی آنها در ارائه فن آوری هایی مانند رایانه ها و نقاط اتصال Wi-Fi به دانش آموزان ، و همچنین کارکنان و دانش آنها برای مدیریت این فناوری و عیب یابی مسائل نوظهور ، تشدید می شود. از مشکلات

وقفه های فنی حتی برای شرکت های بزرگی مانند گوگل ، فیس بوک و آمازون کاملاً معمول است. این معمولاً به دلایل فنی مانند خرابی سرور ، مشکلات نرم افزاری یا خطای انسانی است. به ندرت می تواند به دلیل حملات مخرب باشد ، اما این مورد در مورد Google در روز دوشنبه وجود نداشت.

وقفه ها ممکن است باعث شود که کارمندان مدرسه در برنامه های بایگانی و روش های جایگزین ارتباطات تجدید نظر کنند ، اما این مهمترین کاری نیست که مدیران امسال می توانند برای کمک به کودکان انجام دهند ، که این امر ضررهای یادگیری و موارد دیگر را به همراه داشته است. رایش گفت ، چالش های بزرگ

رایش گفت که تمرکز آنها می تواند با یک سوال گسترده تر شکل بگیرد: “آیا این موارد برای شش ماه آینده باید همچنان اشتباه بگیریم ، یا این مسائل هستند که واقعاً آینده سیستم مدارس آمریکا را شکل می دهند؟” “

———

گزارشگر آسوشیتدپرس باربارا اورتوتای از اوکلند ، کالیفرنیا ، در این گزارش سهیم بود.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>