ال جی ، شریک جنرال موتورز ، 4.5 میلیارد دلار در یک کار باتری در ایالات متحده سرمایه گذاری خواهد کرد


LG Energy Solution می گوید با افزایش تولید خودروهای الکتریکی توسط خودروسازان تا سال 2025 بیش از 4.5 میلیارد دلار در تجارت باتری خود در ایالات متحده سرمایه گذاری خواهد كرد

نیویورک – LG Energy Solution بیش از 4.5 میلیارد دلار در تولید باتری در ایالات متحده تا سال 2025 سرمایه گذاری خواهد کرد ، زیرا بیشتر خودروسازان متعهد می شوند که اتومبیل های برقی را زودتر از آنچه تصور می شود تغییر دهند.

جنرال موتورز و ال جی در حال حاضر در حال ساخت یک کارخانه باتری 2.3 میلیارد دلاری در لردستاون ، اوهایو ، نزدیک کلیولند هستند که پس از اتمام کار در سال 2022 ، حدود 1000 نفر در آنجا کار خواهند کرد. این سایت کاملاً به دو کارخانه جداگانه دیگر برای اتومبیل های برقی نزدیک است ، یکی در دیترویت و شمال دیگر شهر در شهر اوریون ، میشیگان. این شرکت ها امیدوارند که در نیمه اول سال در مورد سایت دوم تصمیم بگیرند.

جنرال موتورز قول داده است که تا سال 2035 کل ناوگان خود را تا حد زیادی برقی بسازد ، حتی آرم شرکت خود را تغییر دهد تا شباهت زیادی به دوشاخه برق داشته باشد. این خودروساز 112 ساله مستقر در دیترویت قول داده است که طی 5 سال 30 اتومبیل جدید با انرژی باتری در سراسر جهان به بازار عرضه کند.

این بدان معنی است که GM احتمالاً به ظرفیت باتری بسیار بیشتری نیاز خواهد داشت.

شرکت مشاور LMC Automotive تخمین می زند که فروش خودرو در ایالات متحده سالانه بیش از 1 میلیون نفر باشد که از سال 2023 شروع می شود و تا سال 2030 بیش از 4 میلیون نفر خواهد بود.

این شامل همه چیز است ، از تراشه های رایانه ای گرفته تا باتری ها ، که بیشتر آنها در چین و کشورهای دیگر ساخته می شوند.

یونگ هیون کیم ، مدیرعامل LG Energy Solution گفت: “اهداف رئیس جمهور و خودروسازان ایالات متحده نیرویی محرک برای رشد خودروهای الکتریکی و سیستم های ذخیره انرژی این کشور خواهد بود.” “LG Energy Solution متعهد به گسترش ظرفیت تولید باتری خود و ساخت یک زنجیره تأمین محلی و پایدار است که از تحقیق و توسعه تا تولید ، همه چیز را فراهم می کند.”

ال جی همچنین برای پیچ و مهره برقی Chevy باتری تولید می کند.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>