اپل برای تقویت حریم خصوصی برنامه ها ، برنامه هایی را که پاسخ نمی دهند حذف می کند


اپل حریم خصوصی کاربران برنامه ها را تقویت می کند ، توسعه دهندگان را مجبور می کند در مورد جمع آوری داده ها شفافیت بیشتری نشان دهند و هشدار دهند که در صورت عدم رعایت ردیابی جدید ، ممکن است حذف شوند.

لندن – اپل در حال محکم نگه داشتن حریم خصوصی کاربران برنامه ها ، توسعه دهندگان را مجبور می کند در مورد جمع آوری داده ها شفافیت بیشتری نشان دهند و هشدار دهند که در صورت عدم رعایت اقدام جدید برای ردیابی ، می توانند حذف شوند.

این غول فناوری آمریکایی گفت که سال آینده ضد ردیابی را معرفی می کند و هشدار داد که در صورت عدم تأمین نیازهای خود ، می تواند برنامه هایی را از فروشگاه App که بسیار پرکاربرد است راه اندازی کند.

برای ردیابی برنامه ، شفافیت نامیده می شود ، لازم است برنامه ها قبل از ردیابی ، از کاربران به وضوح اجازه بگیرند. قرار بود امسال منتشر شود ، اما اینکه به توسعه دهندگان فرصت بیشتری بدهید تا تغییرات ایجاد کنند ، جالب بود.

کریگ فدریگی ، معاون ارشد مهندسی نرم افزار ، گفت: “هدف آن این است که کاربران ما بتوانند تصمیم بگیرند چه زمانی یا می خواهند به برنامه اجازه دهند آنها را به گونه ای ردیابی کند که در برنامه ها یا وب سایت های شرکت های دیگر به اشتراک گذاشته شود.”

فدریگی در یک سخنرانی آنلاین در کنفرانس اروپایی محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی گفت: “توسعه دهندگانی که نتوانند استاندارد را رعایت کنند می توانند برنامه های خود را از فروشگاه برنامه بارگیری کنند.”

فدریگی گفت: کاربران فن آوری باید توانایی کنترل بیشتری بر داده های خود را داشته باشند و استدلال های تبلیغ کنندگان و شرکت های فناوری مبنی بر اینکه ویژگی ردیابی به صنعت تبلیغات آنلاین آسیب می زند را رد کرد.

“وقتی رهگیری تهاجمی مدل کسب و کار شما باشد ، معمولاً از شفافیت و انتخاب مشتری استقبال نمی کنید.”

به گفته مقامات رقابت در انگلستان ، در یک به روزرسانی سیاست جداگانه ، برنامه ها در App Store به زودی اطلاعات بیشتری درباره اطلاعات شخصی مورد استفاده خود به کاربران ارائه می دهند.

لیست هر برنامه اطلاعات اصلی راجع به داده های جمع آوری شده و خلاصه ای از سیاست حفظ حریم خصوصی آن را برجسته می کند. این تغییرات که در اوایل سال جاری اعلام شد ، برای مصرف کنندگان در سراسر جهان اعمال می شود ، اگرچه تاریخ مشخصی تعیین نشده است.

سازمان رقابت و بازارهای انگلستان اعلام کرد که با همکاری شرکای هلند و نروژ تلاش کرده است تا تغییرات را تحت فشار قرار دهد ، زیرا این نگرانی وجود دارد که مصرف کنندگان به طور واضح مطلع نشده اند که آیا داده های آنها با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته می شود.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>