اپل در اوایل بهار برای ردیابی کاربران آیفون اقداماتی انجام خواهد داد


اپل می گوید برای جلوگیری از پنهان کردن مخفیانه افراد در برنامه های آیفون ، کنترل های جدید حریم خصوصی را در بهار منتشر خواهد کرد

سان رامون ، کالیفرنیا – اپل می گوید برای جلوگیری از پنهان کردن مخفیانه برنامه های آیفون در بهار ، کنترل های جدید حریم خصوصی را منتشر می کند. کاهش توزیع مورد انتظار برای اطمینان بخشیدن به فیس بوک و سایر سرویس های دیجیتال است که برای کمک به فروش تبلیغات به نظارت بر داده ها بستگی دارد.

اگرچه اپل تاریخ مشخصی را مشخص نکرد ، اما برنامه کلی که روز پنجشنبه رونمایی شد به این معنی است که ویژگی منتظر مدت ها ، معروف به Application Transparency Tracking ، بخشی از به روزرسانی نرم افزار آیفون خواهد بود که احتمالاً در اواخر مارس یا آوریل وارد بازار می شود.

پس از تأخیر در معرفی برنامه ریزی شده حفاظت محافظتی در ماه سپتامبر در میان اعتراضات به رهبری فیس بوک ، اپل قبلاً گفته بود که در اوایل سال جاری منتشر خواهد شد. اپل جدیدترین به روزرسانی را به عنوان بخشی از روز حریم خصوصی داده منتشر کرده است که مدیرعامل تیم کوک طی سخنرانی برنامه ریزی شده برای روز پنجشنبه در یک کنفرانس فناوری در اروپا از آن استقبال خواهد کرد.

اپل تلاش می کند تا به فیس بوک و دیگر سازندگان برنامه فرصت بیشتری بدهد تا خود را با ویژگی دیگری که به کاربران آیفون موظف است ردیابی کنند ، سازگار کنند. تحلیلگران انتظار دارند تعداد قابل توجهی از کاربران پس از کسب رضایت از این مجوز خودداری کنند. در حال حاضر ، کاربران آیفون اغلب توسط برنامه هایی که نصب می کنند ردیابی می شوند ، مگر اینکه یک قدم اضافی برای ورود به تنظیمات آیفون بردارند تا از آن جلوگیری کنند.

زاکربرگ گفت: “ممکن است اپل بگوید آنها برای کمک به مردم این کار را انجام می دهند ، اما این اقدامات به وضوح منافع رقابتی آنها را دنبال می کند.”

گوگل ، که همچنین برای تأمین انرژی بزرگترین شبکه تبلیغاتی جهان به داده های شخصی متکی است ، در انتقاد از کنترل ردیابی آینده اپل به فیس بوک پیوست. گوگل از موتور جستجوی پیش فرض آیفون سود می برد ، موقعیت ارزشمندی که سالانه حدود 9 تا 12 میلیارد دلار به اپل می پردازد.

با این حال ، گوگل روز چهارشنبه در پستی هشدار داد که کنترل های جدید اپل تأثیر قابل توجهی بر درآمد آیفون حاصل از شبکه دیجیتالی آن خواهد داشت. گوگل گفت که “تعداد انگشت شماری” از برنامه های آیفون خود تحت تأثیر این مورد جدید قرار خواهند گرفت ، اما مشخص نکرد که کدام یک از آنها است.

کریستوف کامبت ، مدیر محصولات گروه ، برای Google Ads نوشت: “ما همچنان به حفاظت از اکوسیستم برنامه های پر جنب و جوش و باز متعهد می مانیم که در آن افراد می توانند به طیف گسترده ای از محتوای دارای تبلیغات دسترسی پیدا کنند و اطمینان داشته باشند که به حریم خصوصی و انتخاب آنها احترام گذاشته شده است.”

اپل همچنین یک گزارش 11 صفحه ای منتشر کرد تا نشان دهد که برنامه ها روزانه چقدر می توانند در مورد کاربران خود بیاموزند.

————

باربارا اورتوتای ، فیلمنامه نویس AP Technology ، از اوکلند ، کالیفرنیا به این داستان کمک کرد.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>