[ad_1]

برای دومین بار در این هفته ، آژانس ایمنی جاده ای دولت ایالات متحده تیمی را برای تحقیق در مورد سقوط تسلا در میشیگان می فرستد.

لانسینگ ، میشیگان – برای دومین بار در این هفته ، آژانس ایمنی جاده ای دولت ایالات متحده تیمی را برای تحقیق در مورد سقوط تسلا در میشیگان می فرستد.

این بار اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها تیم ویژه ای را برای بررسی این سانحه اعزام می کند ، زیرا تسلا با استفاده از سیستم رانندگی نیمه خودکار Autopilot با چراغ چشمک زن در بزرگراه با یک کروزر پلیس ایالت تصادف کرد.

WLNS-TV گزارش داد ، یک ماشین پلیس در ایالت بین ایالتی 96 در ایاتون در حوالی پایتخت ایالت ، لانسینگ پارک شده بود ، در حالی که یک مأمور نظامی در اوایل چهارشنبه در حال بررسی تصادف گوزن بود. پلیس گفت که در این تصادف در ساعت 1:10 بعد از ظهر نه سرباز و نه راننده 22 ساله تسلا زخمی نشده اند. به راننده تسلا امتیازاتی مبنی بر عدم توانایی حرکت و رانندگی با گواهینامه تعلیق داده شد.

در بیانیه ای ، NHTSA گفت این تیم را برای تحقیق “مطابق با نظارت هوشیارانه NHTSA و ایمنی صدا بر روی تمام وسایل نقلیه موتوری و تجهیزات ، از جمله فناوری خودکار” می فرستد.

پیامی که چهارشنبه شب از تسلا درخواست نظر کرد ، بلافاصله پس داده نشد. تسلا مرکز مطبوعاتی خود را منحل کرده و ماه هاست که دیگر پیامی ارسال نمی کند.

در اوایل این هفته ، NHTSA یک تیم ویژه بررسی تصادفات را برای تصادف با تسلا در حال رانندگی با یک نیمه تریلر به دیترویت فرستاد. پنج نفر در تسلا در تصادف پنجشنبه گذشته در قسمت جنوب غربی شهر زخمی شدند. WJBK-TV به نقل از معاون رئیس پلیس دیترویت گفت که همه نشانه ها نشان می دهد که این ماشین در حالت خلبان اتوماتیک نیست.

شرایط حادثه سقوط دیترویت مانند شرایط دیگر در فلوریدا بود ، که در آن تسلا با تریلر تراکتور رانندگی می کرد و منجر به دو کشته می شد. در هر دو تصادف ، در سال 2016 و 2019 ، اتومبیل ها هنگام استفاده از سیستم Autopilot تسلا رانده می شدند ، که می تواند با رانندگی یک ماشین را در لاین نگه دارد و از برخورد با وسایل نقلیه جلوی آن جلوگیری کند.

اقدامات سامسونگ (NHTSA) برای اعزام تیم به این دو تصادف نشان می دهد که می تواند موضع متفاوتی در مورد سیستم های اتوماتیک رانندگی داشته باشد ، سام ابولسامید ، تحلیلگر ارشد در Guidehouse Insights گفت. وی گفت: “به نظر می رسد که سرانجام دولت جدید NHTSA این مسئله را جدی گرفته است.”

NHTSA قبلاً بیش از ده تصادف تسلا را تحقیق کرده است ، اما اقدامی عمومی انجام نداده است. در ژانویه ، قبل از آغاز به کار بایدن ، وی تهدید به جلسات دادرسی عمومی و اقدامات قانونی برای جلب شرکت پالو آلتو ، کالیفرنیا برای برداشتن وسایل نقلیه برای مشکل صفحه لمسی کرد.

پیش از این ، تسلا گفته بود که خلبان اتوماتیک و نرم افزار “کاملاً خود مدیریت” آن سیستم های کمک راننده بوده و راننده باید همیشه آماده مداخله باشد.

تسلا توسط شورای ملی ایمنی حمل و نقل مورد انتقاد قرار گرفته است که چرا در اطمینان از توجه رانندگان نظارت کافی نکرده است. NTSB ، که تصادفات را بررسی می کند و توصیه هایی را ارائه می دهد ، همچنین از تسلا انتقاد کرده است که اجازه می دهد سیستم در جاده هایی که نمی تواند اداره کند کار کند.

ابولسامید گفت که در ماه فوریه ، نامه ای از طرف رابرت ساموالت ، رئیس NTSB به NHTSA ، خواستار تنظیم سیستم های جدید شد تا NHTSA را وادار به اقدامات بیشتری کند. وی گفت: “امیدواریم که سرانجام شاهد تعیین استانداردهای NHTSA برای سیستم های کمک راننده باشیم.”

جیسون لوین ، مدیر اجرایی مرکز ایمنی خودکار غیرانتفاعی ، گفت که زمان آن رسیده است که NHTSA خطرات ناشی از خطرات ناشی از تمام شرکت های رانندگی توسط شرکت هایی مانند تسلا را جدی بگیرد ، “که عمدا جامعه را در مورد توانایی ها و معایب این فناوری گمراه می کند.” “

[ad_2]

منبع: stop-news.ir