ایالات متحده تیمی را برای بررسی تصادف مرگبار تسلا بدون راننده می فرستد


ناظران ایمنی فدرال تیمی را برای تحقیق در مورد سقوط مرگبار تسلا در نزدیکی هوستون ، که در آن مقامات محلی ادعا می کنند هیچ کس پشت فرمان نبوده است ، فرستاده اند.

دیترویت – رگولاتورهای ایمنی فدرال تیمی را برای تحقیق در مورد سقوط مرگبار تسلا در حومه هوستون اعزام کرده اند ، در آنجا مقامات محلی ادعا می کنند که کسی پشت فرمان نبوده است.

اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی روز دوشنبه اعلام کرد تیم تحقیق ویژه تصادفات را برای بررسی تصادف اتومبیل برقی شنبه شب به اسپرینگ ، تگزاس اعزام کرده است.

مارک هرمان ، افسر پلیس شهرستان هریس گفت ، محققان “100٪ مطمئن” هستند که هیچ کس با تسلا مدل S 2019 که از یک جاده مسکونی فرار کرده ، به یک درخت برخورد کرده و در شعله های آتش منفجر می شود ، کشته و دو نفر را در داخل کشته است.

اما آنها هنوز در تلاشند تا بفهمند که آیا این ماشین الکتریکی روی سیستم کمک راننده تسلا’s Autopilot کار کرده است یا اینکه از سیستم “توانایی کامل خود” شرکت استفاده شده است.

هرمان روز دوشنبه به آسوشیتدپرس گفت: یکی از این افراد در صندلی سرنشین اتومبیل که به شدت سوخته بود پیدا شد و دیگری در صندلی عقب بود.

NHTSA روز دوشنبه گفت: “ما به طور فعال با نیروی انتظامی محلی و تسلا در حال کار هستیم تا اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات سقوط کسب کنیم و در صورت داشتن اطلاعات بیشتر اقدامات مناسب را انجام خواهیم داد.”

محققان در حال به دست آوردن چندین حکم جستجو برای یافتن شواهد در سقوط هستند ، اما هرمان نمی گوید که آیا این ضمانت نامه ها تسلا بوده است. وی گفت که نمی داند محققان با سازنده وسایل نقلیه الکتریکی در پالو آلتو ، کالیفرنیا صحبت کرده اند. محققان همچنین در حال کار با NHTSA و شورای امنیت حمل و نقل ملی هستند که هر دو در حال بررسی تصادفات جدی خودرو هستند.

تسلا با سیستم رانندگی خودکار خلبان نیمه اتوماتیک خود ، که در چندین تصادف مرگبار که متوجه عبور تریلرهای تراکتور از جلوی خود نشده بود ، وسایل نقلیه اضطراری یا مانع بزرگراه را متوقف کرد ، مشکلات جدی داشت. NTSB توصیه کرد که NHTSA و تسلا روش های ایمن کارکرد سیستم را محدود کنند و تسلا برای اطمینان از توجه آنها سیستم نظارت بر راننده قوی تری را نصب کند. نه تسلا و نه آژانس اقدامی نکردند.

صبح دوشنبه ، پیامی برای دریافت نظر از تسلا باقی ماند ، که بخش ارتباطات رسانه ای خود را حذف کرد. در گذشته ، این شرکت گفته است که رانندگانی که از خلبان خودکار استفاده می کنند باید آماده باشند تا در هر زمان مداخله کنند. در آن آمده است که سیستم “ظرفیت کامل برای خودگردانی” نمی تواند خود را رانندگی کند و همچنین باید به طور مداوم توسط رانندگان کنترل شود.

محققان هنوز سرعت تسلا را در هنگام سقوط تعیین نکرده اند ، اما هرمان گفت که این سرعت بالا است. او نمی گفت اگر شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه شخصی در سیستم نظارت بر راننده تسلا دستکاری کرده است ، این سیستم قدرت را از روی فرمان تشخیص می دهد. در صورت عدم دستیابی به سیستم ، اخطارها داده می شود و در نهایت ماشین را خاموش می کند. اما منتقدان می گویند فریب سیستم تسلا آسان است.

KHOU-TV اعلام کرد که این ماشین از سال 2019 از تسلا مدل S است و دو مردی که در این خودرو پیدا شده اند 59 و 69 ساله هستند.

در چند سال گذشته ، NHTSA محققان را به 27 تصادف تسلا اعزام کرده است.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>