با ابزار آنلاین ، یک سالن آینه برای آینده آشنا شوید


هر ماه ژانویه ، جمعیت زیادی برای نمایش گجت CES به لاس وگاس می روند ، یک چشم انداز فناوری و درخشش طراحی شده برای ایجاد زنگ برای فناوری مصرف کننده سال آینده. CES این هفته آغاز می شود ، اما به لطف همه گیر شدن ، این فرمت کاملاً جدید خواهد بود – یک نمایش “مجازی” که فقط در فضای مجازی برگزار می شود.

بله ، این بدان معنی است که همه هنوز می توانند آینده را ببینند ، اما فقط از طریق فناوری آینده – که به عنوان جریان ویدئو و چت نیز شناخته می شود. اگر همه چیز به خوبی پیش برود ، شرکت کنندگان می توانند از “تاج” هایی که با COVID ، آواتارهای دارای هوش مصنوعی و تلویزیون های شفاف مبارزه می کنند ، تعجب کنند.

اما هنوز کاملاً مشخص نیست که همه اینها دقیقاً چگونه کار خواهند کرد یا اینکه این نمایش چیزی مانند تأثیر معمول تقویت کننده آن در صنعت فناوری ایجاد خواهد کرد.

گری شاپیرو ، رئیس انجمن فناوری مصرف کننده ، گروه تجارت سازنده CES ، گفت: “این متفاوت است. بدیهی است که ما قرار نیستیم در لاس وگاس حضور داشته باشیم ، بلکه در سراسر جهان پراکنده خواهیم شد.” “ما در این امر با هم هستیم و CES به همین دلیل است. این واقعاً یک تجربه مشترک صنعت است. همه فقط می خواهند دور هم جمع شوند.”

شاپیرو گفت ، این نمایش یک سازش خواهد بود. عینک های چشم نواز مانند تلویزیون های خیره کننده با صفحه نمایش بالا و قدم زدن در پارک موضوعی گوگل را دو سال پیش فراموش کنید. در عوض ، شاپیرو گفت ، فرصتی برای یک تجربه شخصی تر وجود دارد که شرکت کنندگان می توانند از قبل براساس علائق خاص خود ایجاد کنند.

این دیدگاه خوش بینانه است. از طرف دیگر ، غرفه داران کوچکتر بدون نمایشگاه کمتر مورد توجه قرار می گیرند. جلسات بی رویه بین کارآفرینان و سرمایه گذاران ، متقاضیان بالقوه و متقاضیان کار و کارفرمایان – که همه در بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان مشترک است – احتمالاً کمیاب خواهد بود.

بیش از 150،000 شرکت کننده و 1800 غرفه دار از دوشنبه تا پنجشنبه در CES شرکت می کنند ، نمایشی که اکنون شامل سخنرانی های اصلی ، نمایش محصولات و بحث های میزگرد خواهد بود. بعلاوه امکان اتصال در اتاقهای اجتماعات مجازی نیز وجود دارد. سال گذشته ، این نمایش فیزیکی حدود 170،000 شرکت کننده و 4،400 غرفه دار داشت. امسال ، برای اطمینان از بهینه بودن تجربه آنلاین مدیریت شده توسط مایکروسافت ، تعداد غرفه داران به 2000 نفر محدود شد.

تیم Badjarin ، رئیس شرکت مشاور Creative Strategies ، اصرار دارد که چیز زیادی برای CES برای او تغییر نکرده است ، با وجود این واقعیت که او به جای زندگی در اتاق جلسات و قدم زدن در طبقه همایش ، به صفحه نمایش خیره خواهد شد. او هنوز هم در حال تحقیق درباره محصولاتی است که می خواهد در آنها تظاهرات ببیند ، برنامه ریزی جلسات با افرادی که می خواهد با آنها به تنهایی صحبت کند و تمرکز خود را روی یادداشت ها و جلسات اصلی برای شرکت در آنها می گذارد.

“تفاوت در این است که من از نظر جسمی آنجا نیستم ، زیرا باید روزانه 10 مایل پیاده روی کنم و هزینه های بسیار بالای هتل را پرداخت نکنم. طبقه. “

اما اشاره به شرکتهای کوچکتر و شرکتهای نوپا دشوارتر است. اگرچه CES تمام تلاش خود را کرده است تا به شرکت کنندگان این امکان را بدهد تا غرفه داران را بر اساس موضوع و گروه علاقه جستجو کنند ، اما پیمایش سایت هنوز هم دشوار است. هنگامی که این نمایش در لاس وگاس برگزار می شود ، پارک Eureka آن منطقه ای است که می توانید – بی هدف یا هدفمند – از طریق صدها غرفه ، جمع آوری دستگاه های متصل به اینترنت جدید ، خدمات فن آوری جذاب در عقب یا هر چیز دیگری که می توانید گشت بزنید. شما می خواهید.

می توانید “Eureka Park” یا “start-up” را به صورت آنلاین جستجو کنید. اما آنچه به دست می آورید مجموعه ای به ظاهر بی پایان از صفحه است که دارای آرم 600 شرکت است ، در یک زمان 12 شرکت – و بدون توصیف هیچ یک از آنها.

Qeexo ، یک پلتفرم یادگیری ماشین مبتدی ، در CES در سال های 2019 و 2020 به نمایش گذاشته شد ، اما تصمیم به راه اندازی در سال 2021 گرفت. این شرکت وارد جوایز CES برای نوآوری شد و افتخار کسب کرد ، اما پس از شرکت در دیگر رویدادهای مجازی که به نظر شما موثر نیستند.

سانگ وون لی مدیر عامل شرکت گفت: “مزیت داشتن جایگاه در سایت این است که پس از نمایش زنده نمایش ، بازخورد در زمان واقعی دریافت می کنید.” این شرکت در حال حاضر یک تظاهرات آنلاین در وب سایت خود دارد و هیچ فایده ای برای سرمایه گذاری اضافی نمی بیند. لی گفت: “نامزدی (آنلاین) دشوار است ، در حالی که شما واقعاً نمی توانید مستقیماً با مردم صحبت کنید.”

مارک الی ، معاون رئیس استراتژی محصول در Roku ، که از فن آوری اعلام می کند که به سازندگان الکترونیک اجازه می دهد موسیقی متن های بی سیم خود را که با تلویزیون های Roku کار می کنند ، ایجاد کنند ، می گوید تغییرات در نمایش شبیه به تنظیماتی است که همه باید در طی 10 ماه گذشته به ویروس کرونا.

وی گفت: “از برخی جهات ، رویکرد ما به جلسات همان روشی است که در چند ماه گذشته وجود داشت که خواستار افزایش بود.” وی گفت: “مزیت این است که همه به موقع حاضر می شوند ، که همیشه برای CES یک چالش است.” “نکته منفی این است که شما توانایی برقراری ارتباط با طیف وسیع تری از شرکا را ندارید.”

Tuong Nguyen ، تحلیلگر ارشد ارشد گارتنر ، گفت CES امسال برنامه ریزی های بیشتری انجام می دهد.

وی گفت: “بزرگترین چالش چیزی مانند تعاملات موقت است كه من معمولاً روی زمین قدم می زنم تا شخصی را كه كار جالبی انجام می دهد ،”.

اما او مطمئن نیست که هفته او چگونه سپری خواهد شد. تجربه او یادآور اولین CES وی است ، یک ولخرجی خیره کننده که مملو از جمعیت زیادی ، برخوردهای گاه به گاه ، مهمانی های بزرگ ، پیاده روی بی پایان و صف های طولانی تاکسی است. وی گفت: “شما واقعاً نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد.”

——

جوزف پیسانی ، نویسنده تجارت AP ، از نیویورک در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>