[ad_1]

تأمین کننده غول DoorDash Inc. قصد دارد سهام خود را به مردم بفروشد ، با بهره گیری از روند رو به رشد مصرف کنندگان برای تأمین لوازم مبتنی بر برنامه ، زیرا بیشتر کشورهای جهان در طی همه گیری در خانه خود باقی می مانند

نیویورک – غول تحویل DoorDash Inc. قصد دارد سهام خود را به مردم بفروشد ، با بهره گیری از روند رو به رشد مصرف کنندگان برای تحویل مبتنی بر برنامه ، زیرا در طول همه گیری همه دنیا در خانه می مانند.

این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو اسنادی را ارائه داد که نشان می دهد قصد آنها برای عرضه اولیه در روز جمعه است.

در اعلامیه شرکت آمده است: “فناوری رفتار مصرف کننده را تغییر داده و موجی از راحتی را برانگیخته است.” “رویدادهای اخیر باعث تسریع بیشتر این روندها شده و آینده تجارت الکترونیکی را برای مشاغل بزرگ و کوچک به جلو سوق می دهد.”

درآمد آن منعکس کننده تقاضای روزافزون برای عرضه است. سال گذشته DoorDash 885 میلیون دلار درآمد کسب کرد. در نه ماه اول سال 2020 درآمد بیش از دو برابر افزایش یافت و به 1.9 میلیارد دلار رسید. این در حال حاضر قبل از همه گیری در حال رشد بود. در سال 2018 ، 291 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

اما DoorDash از بدو تاسیس خود هر ساله ضرر می کند و این شرکت به سرمایه گذاران بالقوه هشدار داده است که با افزایش انتظارات شرکت می تواند ضررهای خود را ادامه دهد. این در سال 2019 زیان خالص 667 میلیون دلاری و در 9 ماهه نخست سال 2020 149 میلیون دلار داشته است. این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری 23 میلیون دلار سود کسب کرده است ، اما پس از آن با 43 میلیون دلار ضرر در سومین سود ربع.

DoorDash گفت که انتظار دارد منابع قابل توجهی را برای توسعه بستر خود صرف کند ، از جمله “گسترش سیستم عامل های ما ، توسعه یا دستیابی به ویژگی ها و خدمات جدید سیستم عامل ، گسترش بازارها و جغرافیای جدید و افزایش تلاش های فروش و بازاریابی ما.” “

DoorDash در سال 2013 در پالو آلتو ، کالیفرنیا تاسیس شد و بیش از 18 میلیون مشتری و 1 میلیون خط توری دارد که غذا را به ایالات متحده ، کانادا و استرالیا تحویل می دهند. بیش از 390،000 بازرگان در شبکه آن وجود دارد.

این اعلامیه یک هفته پس از پیروزی بزرگ فروشندگان در کالیفرنیا ، جایی که رأی دهندگان پروپوزال 22 را تصویب کردند ، ارائه می شود که به فروشندگان مبتنی بر برنامه اجازه می دهد تا به جای کارمندان ، با رانندگان به عنوان پیمانکار رفتار کنند. قبل از آنکه تصویب شود ، آنها با آینده ای روبرو می شوند که در آن مجبور می شوند با رانندگان مانند کارمندان با مزایای گران قیمت مانند اضافه کار و روزهای بیمار رفتار کنند. شرکت های تأمین و تحویل یک استثنا را به دست آورده اند و در عوض مزایای محدودی مانند یارانه های بهداشتی را به رانندگانی که 25 ساعت در هفته کار می کنند ارائه می دهند.

دانیل ایوز ، تحلیلگر ودبوش گفت ، واضح است که DoorDash منتظر شروع روند IPO تا زمان رای گیری در مورد پیشنهاد 22 کالیفرنیا است.

ایوز گفت: “اگر پروپ 22 به كالیفرنیا عبور نمی كرد ، نبرد سختی بود.” “این یک ابر تاریک را در آینه دید عقب قرار می دهد و واقعاً شکاف اشتهای سرمایه گذاران را باز می کند.”

DoorDash می گوید 50٪ از بازار عرضه مواد غذایی ایالات متحده و پس از آن Uber Eats ، Grubhub و Postmates تسخیر شده است. این شرکت هشدار داد ، اما بازار عرضه مواد غذایی “پراکنده و کاملاً رقابتی” است و رقبای آن اقدام به خرید یا توافق نامه همکاری استراتژیک کرده اند. این شرکت گفت: “علاوه بر این ، برخی از رقبای ما اخیراً آشپزخانه هایی خریداری کرده اند که به آنها امکان تولید و رساندن مستقیم غذا به مصرف کنندگان را می دهد.”

با رشد ویروس کرونا در بیشتر ایالات متحده و سایر نقاط جهان ، ایوز سال آینده رشد بیشتری را برای DoorDash و رقبای اصلی آن شاهد است. وی گفت که ممکن است DoorDash از سال 2021 شروع به کسب درآمد کند.

ایوز گفت: “معدن طلا برای رشد این بیماری همه گیر COVID است.” – با توجه به اینکه این شریان اصلی مصرف کنندگان نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان برای تهیه غذا است ، نرخ رشد را دو یا سه برابر بهترین حالت مشاهده کرده اید. “

DoorDash طی 12 تا 18 ماه آینده شاهد رشد مداوم خواهد بود ، زیرا به نظر می رسد با بدتر شدن ویروس نوعی از مسدود کردن بیماری همه گیر در ایالات متحده و سایر بازارها ظاهر شود.

وی گفت: “هیچ صنعتی از تأمین مواد غذایی سود بیشتری نبرد.” “در یک زمینه وحشتناک ، روکش نقره از نظر اقتصادی برای کارگران ، رانندگان و رستوران هایی که می توانند از شرکت هایی مانند DoorDash در این محیط استفاده کنند بسیار مثبت بوده است.”

DoorDash هنوز مشخص نکرده است که چند سهام را فروخته و یا با این پیشنهاد چه مقدار پول تولید می کند.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تونی سو گفت که در کودکی ، پس از مهاجرت خانواده اش از چین به ایالات متحده ، وی با شستن ظرف های یک رستوران چینی در حالی که مادر غذا سرو می کرد به مادرش که در چین پزشک بود کمک کرد. وی گفت: “DoorDash امروز وجود دارد تا کسانی مانند مادرم را که با رویای انجام این کار به اینجا آمده اند ، قادر سازد.”

———

این داستان برای اولین بار در تاریخ 13 نوامبر سال 2020 منتشر شد. این داستان در 14 نوامبر سال 2020 به روز شد تا درآمد DoorDash را برای سال 2018 تنظیم کند. 291 میلیون دلار بود ، نه 219 دلار.

[ad_2]

منبع: stop-news.ir