تسلا برای تعمیر صفحه های لمسی ، در پایان با تنظیم کننده های آمریکایی


تسلا پس از رد درخواست از تنظیم کننده های ایمنی ایالات متحده ، اکنون موافقت کرده است که حدود 135000 وسیله نقلیه را خارج کند زیرا صفحه نمایش لمسی بزرگ آنها می تواند تاریک شود

دیترویت – پس از آنکه در ابتدا درخواست تنظیم کننده های ایمنی ایالات متحده را رد کرد ، اکنون تسلا موافقت کرده است که حدود 135000 وسیله نقلیه را خارج کند ، زیرا صفحه های لمسی بزرگ کنسول می تواند تاریک شود.

خروج برخی از خودروهای سدان از سال 2012 به 2018 مدل S و 2016 تا 2018 SUV مدل X به جنگ با اداره ملی ایمنی جاده ای پایان می دهد که روند تحویل کشتی به تولید کننده خودروهای الکتریکی را آغاز کرده است.

ماه گذشته ، آژانس با ارسال نامه ای خواستار عقب نشینی تسلا شد و گفت كه پس از تحقیقات ، به این نتیجه رسیده اند كه صفحه نمایش ها معیوب است و با تاریك شدن نمایشگر دوربین پشتیبان و كنترل یخ زدایی ، خطر ایمنی به همراه دارد. تسلا از پس گرفتن بارگیری امتناع ورزید و گفت: به روزرسانی های نرم افزار موجود در این زمینه به این مسئله می پردازد.

اما تسلا در سندی که روز سه شنبه توسط NHTSA منتشر شد ، گفت كه این اتومبیل ها را پس می گیرد و پردازنده های رایانه را بر روی صفحه نمایش جایگزین می كند ، هرچند مخالف این مسئله است كه نقص ایمنی است. این شرکت گفت که “به منظور پایان اداری تحقیقات و اطمینان از بهترین تجربه در مورد املاک مشتریان ما” ، این برداشت را انجام خواهد داد.

تسلا اظهار داشت که از تصادفات یا صدمات ناشی از این مشکل بی اطلاع است ، اما نبود نمایشگر دوربین پشتیبان ، تنظیمات کنترل برفک زدایی و چراغ های چراغ راهنما می تواند خطر تصادف را افزایش دهد. این شرکت گفت که پردازنده ها پس از حدود 3،000 دوره برنامه نویسی و پاک کردن فرسوده می شوند.

تسلا گفت ، طبق به روزرسانی میان افزار در 22 ژانویه ، که 88٪ از اتومبیل ها را پوشش می دهد ، مشتریان یک تا شش ماه قبل از سوunction عملکرد صفحه ها سیگنال دریافت می کنند. برای اتومبیل های دارای سیستم عامل قدیمی ، رانندگان می توانند هنگام پشتیبان گیری “بازو را بررسی کرده و از آینه ها استفاده کنند” و همچنین اگر کنترل های آب و هوا بر روی صفحه قابل مشاهده نیستند می توانند شیشه جلو اتوماتیک را تمیز کنند.

تسلا در اسناد گفته است که از 30 مارس به مالکان اطلاع می دهد و جای پردازنده ها را می گیرد.

در ماه ژوئن گذشته ، آژانس تحقیق در مورد شکایات مربوط به آسیب دیدن صفحه نمایش را آغاز کرد. وی کاوشگر را در ماه نوامبر به تحلیل مهندسی ارتقا داد.

در نامه درخواست بارگیری که به تسلا ارسال شده بود ، گفته شده بود که آژانس قبلاً معیوب بودن صفحه نمایش را تعیین کرده بود زیرا پردازنده های رایانه ای آنها دارای تعداد محدودی چرخه برنامه ریزی و حذف هستند. NHTSA می گوید که نمایشگرها طی پنج تا شش سال از کار می افتند ، که برای ویژگی های مهم ایمنی کافی نیست.

در این نامه آمده است: “نبود سیستم مه شکن و برفک زدایی شیشه جلو می تواند باعث کاهش دید راننده در هوای نامناسب شود و خطر تصادف را افزایش دهد.”

در این نامه آمده است که در داده های ارائه شده توسط تسلا ، آژانس بیش از 12000 شکایت مشتری ، گزارش میدانی ، ادعاهای ضمانت و سایر ادعاهای مربوط به صفحه نمایش را یافته است.

NHTSA همچنین دریافت که میزان خرابی صفحه بالاتر از درصد وسایل نقلیه درگیر در حملات قبلی برای مشکلات مشابه است.

ارسال نامه برداشت برای یک تولید کننده خودرو نادر است ، زیرا اکثر آنها با خواسته های آژانس موافق هستند. اگر تسلا به رد فراخوان ادامه می داد ، NHTSA جلسه علنی برگزار می کرد و در نهایت شرکت را به دادگاه می کشاند.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>