[ad_1]

DES MOINES ، آیووا – رئیس جمهور و صنعت خودرو اظهار داشتند که کشور در حال حرکت بزرگ به سمت وسایل نقلیه الکتریکی و دور از اتومبیل های سوخت مایع است ، اما تولیدکنندگان سوخت های زیستی و برخی از طرفداران آنها در کنگره آن را خریداری نمی کنند. آنها می گویند اکنون زمان افزایش فروش اتانول و بیودیزل است ، نه اینکه آنها را رها کنیم.

با توجه به اینکه ناوگان 279 میلیون خودروی مجهز به نفت اکنون در جاده های آمریکا است ، هر نوع انتقال از سوخت مایع به وسایل نقلیه الکتریکی به تدریج انجام خواهد شد. و تولیدکنندگان اتانول بر پایه ذرت و بیودیزل بر پایه سویا می گویند در آینده قابل پیش بینی به سوخت های زیستی نیاز است.

LMC Automotive ، یک شرکت مشاوره ای ، تخمین می زند که بیش از 1 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی در سال 2023 در ایالات متحده فروخته شود ، که تا سال 2030 به بیش از 4 میلیون نفر افزایش می یابد – هنوز هم کمتر از یک چهارم فروش عادی سالانه است. اتومبیل های جدید حدود 17 میلیون وسایل نقلیه الکتریکی اکنون کمتر از 2٪ از فروش خودروهای جدید در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

با استناد به مطالعه اخیر دانشگاه های هاروارد و تفت ، که نشان می دهد اتانول 46 درصد کربن کمتر از بنزین منتشر می کند ، طرفداران سوخت های زیستی می گویند اولویت در افزایش تولید سوخت های زیستی برای کشور ضروری است.

جف کوپر ، رئیس انجمن سوخت های تجدید پذیر مستقر در سنت لوئیس ، اتانول را “میوه ای با تعلیق کم” برای کاهش انتشار کربن و کاهش سرعت گرم شدن کره زمین می داند. از انتقال فوری بنزین مخلوط شده با 10٪ اتانول به مخلوط 15٪ پشتیبانی می کند.

وی افزود: “اگر هدف كاهش تأثیر كربن در بخش حمل و نقل ما باشد و ما می دانستیم كه طی چند دهه آینده از صدها میلیارد گالن سوخت مایع استفاده خواهیم كرد ، چرا در حال حاضر برای كاهش شدت كربن این سوخت های مایع گام بر نمی داریم؟” “کوپر گفت.

هر سال ، پالایشگاه های ایالات متحده حدود 15 میلیارد گالن اتانول – حدود 10 درصد بنزین – و 1.5 میلیارد گالن بیودیزل تولید می کنند که به طور معمول برای کامیون ها و سایر وسایل نقلیه سنگین با گازوئیل نفتی مخلوط می شود.

نیروگاه های این کشور سوخت تولید می کنند ، اما بیشتر آنها در غرب میانه است که توسط آیووا با 43 پالایشگاه اتانول و 11 کارخانه بیودیزل اداره می شود. تقریباً 40٪ محصول ذرت در ایالات متحده برای اتانول استفاده می شود و 30٪ لوبیای سویا به بیودیزل می رود.

با وجود مزایای کربن اتانول ، دیگران خاطرنشان می کنند که رشد سوخت های زیستی باعث گسترش مزارع ذرت ، استفاده بیشتر از کودها و آلودگی بیشتر مجاری آب شده است. نیروگاه های سوخت زیستی نیز به طور معمول صدها میلیون گالن آب در سال استفاده می کنند.

این دو سناتور جمهوری خواه از آیووا معتقدند که انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی تهدیدی برای کشاورزان است.

سناتور چارلز گراسلی در پاییز سال گذشته گفته بود که پیشنهاد سناتور دموکرات جف مرکلی از اورگان و مایک لوین جمهوری خواه از کالیفرنیا مبنی بر توقف فروش وسایل نقلیه بنزینی ایالات متحده تا سال 2035 آیووا را ویران خواهد کرد.

گراسلی گفت: “این … اقتصاد آیووا را کاملاً نابود خواهد کرد زیرا بسیار به کشاورزی وابسته است و کشاورزی نیز به سوخت های زیستی وابسته است.”

جانی ارنست ، سناتور آیووا معتقد است که اعتبارات مالیاتی خرید ماشین های الکتریکی معمولاً به افراد ثروتمند سواحل شرقی و غربی تعلق می گیرد و از صنعتی حمایت می کند که به تقاضای سوخت های زیستی آسیب می رساند.

“این فقط تغییر به سمت وسایل نقلیه کاملاً برقی نیست که باید مربوط به Iowans باشد. ارنست در وب سایت سنا خود گفت: “این تخفیف های مالیاتی دیوانه واری است که نخبگان ثروتمند ساحلی برای وسایل نقلیه الکتریکی خود می گیرند.” “من کاملا عقیده دارم که مودیان در آیووا برای گرفتن تخفیف در اتومبیل های لوکس نباید قبض میلیونرها را پرداخت کنند.”

این درست است که بسیاری از کسانی که از زمان تأسیس آن در سال 2009 ، 7500 دلار اعتبار مالیاتی فدرال دریافت کرده اند ، می توانند اتومبیلی را خریداری کنند که 6 رقم یا بیشتر هزینه داشته باشد. اما از آن زمان به بعد ، مدل های جدید و فروش بالاتر باعث صرفه جویی در مقیاس و قیمت های پایین تر شده است که مورد توجه خریداران بیشتر است.

صنعت اتانول خود ذی نفع یک اعتبار مالیاتی 45 سانتیمتر گالن بود که حدود 30 میلیارد دلار برای کمک به صنعت در تأسیس خود قبل از انقضا a یک دهه قبل فراهم کرد. و کشاورزانی که محصولات کالایی مانند ذرت و دانه های سویا می کارند هنوز از دولت فدرال کمک می گیرند ، از جمله بیمه محصولات یارانه ای به ارزش میلیاردها دلار در سال.

علی رغم اطمینان به تدریج انتقال برق ، بسیاری از کشاورزان این تغییر را تهدیدی برای معیشت خود می دانند و شک دارند که مقامات دولت شهری و فدرال از اقتصاد روستایی محافظت کنند.

اد ویدرشتاین ، یک پرورش دهنده و پرورش دهنده نیمه بازنشسته در نزدیکی آودوبون ، غرب آیووا گفت: “مثل اینکه شما تقریباً درمانده باشید.” “مثل اینکه یک گلوله برفی پایین بیاید.”

جوئل لوین ، مدیر اجرایی سازمان حمایت Plug In America ، گفت: بازار نه تنها به دلایل زیست محیطی بلکه به دلیل عملکرد بالا نیز از اتومبیل های برقی طرفداری می کند.

“اینگونه نیست که مردم کالیفرنیا بخواهند شما کلم بروکلی بخورید. لوین گفت: “رانندگی با این ماشین ها سرگرم کننده است.” وی ادامه داد: مردم فقط به دلیل اینکه برای تسلا مفید است ، تسلا رانندگی نمی کنند. آنها تسلا را رانندگی می کنند زیرا این یک ماشین بیمار است. “

چاد هارت ، اقتصاددان کشاورزی در دانشگاه آیووا ، گفت: با گذشت زمان ، تغییر به سمت وسایل نقلیه الکتریکی احتمالاً کشاورزان را مجبور به سازگاری می کند. وی گفت: کشاورزان در ایالاتی مانند آیووا و ایلینوی هنوز بیشتر ذرت و دانه های سویا می کارند زیرا خاک و آب و هوا عالی است ، اما کشاورزان سایر مناطق محصولات دیگر را می کارند.

وی گفت: كشاورزی همیشه در حال تغییر مخلوط محصول است تا در تمام بازارهایی كه بهترین فرصت را دارند ، جای گیرد.

———

تام کریشر نویسنده AP Business در تهیه این گزارش از دیترویت شرکت کرده است.

———

اسکات مک فاتریج را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/smcfetridge



[ad_2]

منبع: stop-news.ir