تولید محتوا – فرآیند 6 مرحله ای – @GatherContent

به جهت به حداکثر رساندن بهره وری خود، می بایست یک تقویم محتوا تهیه و تنظیم کنید. فقط با انجام همین کار، خواهید دید که مخاطب شما به چه محتوا و چه گونه محتوایی بهترین پاسخ را می دهد. سوییچ این فرآیند این میباشد که هنگام تصمیم گیری اینکه چه محتوایی و چطور بازیافت شود، استراتژیک، مشخص، متمرکز و هدفمند باشید. حال که یک برنامه، تیم و ابزار در اختیار دارید، ساده‌سازی مراحل تولید و ساز آسان‌تر است. از ابزارهای همکاری به کار گیری کنید. یک‌سری پروژه، یک‌سری نویسنده، بخشها زمانی مختلف، یک سری فعالیت به طور همزمانوقتی همه همین مورد ها را دارای هم ادغام می کنید، ترکیبی به دست می آورید که ممکن می باشد برای معده شما دشوار باشد. در صورتی که تمرکز شما بر بهینه سازی فرآیند تولید محتوای خود است، می توانید ابزارهایی مانند StoryChief و ScribbleLive را امتحان کنید. نتورک های اجتماعی یکی از منابع تولید محتوای اثر گذار هستند. مجموعه ای ساده از قالب ها و چندین قایق ماهیگیری از قالب ساخته می شود که قیمت ابزار هر قایق را کاهش می دهد. یک سیستم مدیریت پروژه معمولی راهی موءثر به جهت دسترسی آسان به تقویم های ایجاد محتوا به جهت کلیه اعضای گروه شما است. به تیتر مثال، همین نمونه ای از روزنگار محتوایی میباشد که Point در گذشته استفاده کرده هست (اما توجه داشته باشید که آنها همچنین از ابزار مدیر پروژه به جهت تقسیم پست ها به نقاط عطف و تعیین وظایف به مجموعه ایجاد خویش استفاده می کنند). این می تواند به شما در ردیابی تک تک محتواها در هر سطح از ایجاد، و همینطور حجم کار و کارایی گروه امداد کند. در نهایت، هنگامی نوبت به تولید محتوا می رسد، ضرب الاجل ها حساس هستند. برای ایجاد محتوا یا الهام گرفتن برای موضوعات جدید، آنچه در آیتم مارک شما و سایر خبر‌ها دارای ربط دارای صنعت گفته می شود را دنبال کنید. خبر خوب همین می باشد که شما صرفا می بایست یک توشه همین عمل را انجام دهید و فقط در شکل لزوم آن را اینجا و آنجا تغییر تحول دهید. به خصوص وقتی که به همکاری و همچنین بررسی میزان مرغوب بودن و انطباق نیاز است، یک پلت فرم عالی می تواند در وقت، انرژی و حتی آزمایشات شما صرفه جویی کند. برای الهام گرفتن، می‌توانید از همین راهنماهای ایجاد محتوا برای به کارگیری از Point View برای در دست گرفتن کیفیت محتوا در فرآیند ارسال میهمان استعمال کنید. به جهت شرکت‌هایی که محتوای زیادی ایجاد می‌کنند، سرمایه‌گذاری در یک پلتفرم بازاریابی محتوای کار کشته گاهی اوقات به جهت ساده‌سازی فرایند ساخت محتوا از ایده‌ها تا توزیع اضطراری است. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات مضاعف بخش اعظم در گزینه وب سایت شخصی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum buy instagram followershtml nullednulled themes1xbet girişMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbet