[ad_1]

توییتر برای یافتن راه های بیشتر برای کسب درآمد متفاوت است – چه برای خود و چه برای پرمصرف ترین کاربران خود ، خواه این افراد کسب و کار باشند ، افراد مشهور یا افراد عادی.

توییتر برای یافتن راه های بیشتر برای کسب درآمد متفاوت است – چه برای خود و چه برای تولید کنندگان ترین کاربران خود ، خواه این افراد کسب و کار باشند ، افراد مشهور یا افراد عادی.

روز پنجشنبه ، این شرکت رسانه های اجتماعی در ارائه ای به سرمایه گذاران از ویژگی جدیدی به نام “Super Follows” خبر داد که به کاربران امکان می دهد بابت مطالب اضافی و انحصاری که برای پیروان عادی آنها نشان داده نمی شود هزینه دریافت کنند. این ممکن است شامل خبرنامه ، فیلم ، پیشنهاد و تخفیف ویژه مشترکان باشد. کاربران برای دسترسی به محتوای اضافی ، ماهانه هزینه اشتراک پرداخت می کنند.

مدت هاست که کاربران توییتر – و سرمایه گذاران این شرکت – می خواهند مدل مبتنی بر اشتراک را راه اندازی کند. این به این دلیل است که تعداد بیشتری از خالقان و تأثیرگذارهای اینترنتی از ابزاری مانند Patreon ، Substack و OnlyFans برای کسب درآمد از محبوبیت آنلاین خود استفاده می کنند.

در بیانیه این شرکت آمده است: “بررسی فرصت های تأمین بودجه مخاطبان مانند Super Follows به سازندگان و ناشران این امکان را می دهد كه به طور مستقیم توسط مخاطبانشان حمایت شوند و آنها را ترغیب به ادامه تولید محتوایی كه مخاطبانشان دوست دارند ، می كنیم.”

Super Follows هنوز در دسترس نیست ، اما توییتر می گوید “موارد بیشتری برای اشتراک گذاری” در ماه های آینده وجود دارد. محصول آینده دیگر ، Revue ، به مردم امکان می دهد خبرنامه های پولی یا رایگان برای مخاطبان خود ارسال کنند. Twitter Spaces نیز وجود دارد ، یک Clubhouse Athlete که به کاربران امکان می دهد در چت های صوتی شرکت کنند. در حال حاضر در حال آزمایش خصوصی بتا است ، به این معنی که هنوز در توییتر برای عموم مردم در دسترس نیست.

این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو همچنین گفت که هدف درآمد آن برای سال 2023 بیش از 7.5 میلیارد دلار است که بیش از دو برابر درآمد آن در سال 2020 است که 3.7 میلیارد دلار است.

[ad_2]

منبع: stop-news.ir