
توییتر توئیت هایی را منتشر می کند که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند ، به نام “Fleets” در سراسر جهان ، مانند بازتاب سایت های رسانه های اجتماعی مانند Snapchat ، Facebook و Instagram که قبلاً دارای پست های ناپدید شده هستند.
توییتر توئیت هایی را منتشر می کند که در طی 24 ساعت در حال ناپدید شدن هستند ، به نام “ناوگان” در سراسر جهان ، مانند انعکاس سایت های رسانه های اجتماعی مانند Snapchat ، Facebook و Instagram که قبلاً دارای پست های ناپدید شده هستند.
این شرکت می گوید توییت های زودگذر ، که به دلیل زودگذر بودن آنها “ناوگان” نامیده می شوند ، برای برطرف کردن نگرانی کاربران جدید طراحی شده اند که می توانند از طبیعت عمومی و دائمی توییت های عادی خارج شوند.
ناوگان قابل بازیابی نیستند و “پسندیده” نخواهند شد. مردم می توانند به آنها پاسخ دهند ، اما پاسخ ها به عنوان پیام های مستقیم به پوسته اصلی نشان داده می شوند ، نه به عنوان پاسخ عمومی ، و هر حرکت عقب مانده را به جای بحث عمومی به گفتگوی خصوصی تبدیل می کنند.
توییتر این ویژگی را قبل از راه اندازی جهانی در برزیل ، ایتالیا ، هند و کره جنوبی آزمایش می کند.
مدیر عامل توییتر ، جوشوا هریس ، مدیر طراحی ، و سام هاونسون ، مدیر محصول ، در یک پست وبلاگ گفتند ، ناوگان راهی برای “فشار کم” برای “افکار زودگذر” برای برقراری ارتباط است.
این خبر در همان روز منتشر شد که مدیر اجرایی توئیتر جک دورسی و مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ با س questionsالات کمیته دادگستری سنا در مورد چگونگی کنترل اطلاعات نادرست پیرامون انتخابات ریاست جمهوری روبرو شدند. هر دو سایت اقدام علیه اطلاعات نادرست را افزایش داده اند. زاکربرگ و دورسی ماه گذشته به نمایندگان مجلس قول دادند که آنها با تهاجم از سیستم های خود محافظت می کنند تا توسط دولت های خارجی دستکاری نشوند و یا برای تحریک خشونت بر سر نتایج انتخابات مورد استفاده قرار نگیرند – و آنها با گام های بلند دنبال کردند که خشم ترامپ و طرفدارانش را برانگیخت.
ویژگی جدید Fleets یادآور داستان های اینستاگرام و فیس بوک و عکس های Snapchat است که به کاربران امکان می دهد عکس ها و پیام های کوتاه ارسال کنند. چنین ویژگی هایی در بین کاربران رسانه های اجتماعی که به دنبال گروه های کوچکتر و چت های خصوصی بیشتر هستند ، به طور فزاینده ای محبوب می شود.
منبع: stop-news.ir
آخرین دیدگاهها