فروش آنلاین جمعه سیاه امسال رکورد جدیدی را به ثبت رساند زیرا آمریکایی های همه گیر به جای کارت های واقعی ، کارت های مجازی را پر می کردند.
فروش آنلاین جمعه سیاه امسال رکورد جدیدی را به ثبت رساند زیرا آمریکایی های همه گیر همه جا کارت های مجازی را به جای کالاهای واقعی پر می کردند.
به گفته Adobe Analytics ، خریدهای آنلاین ، مصرف کنندگان در جمعه سیاه حدود 9 میلیارد دلار در وب سایت های خرده فروشی ایالات متحده هزینه کرده اند. این افزایش 22 درصدی نسبت به رکورد قبلی 7.4 میلیارد دلاری در سال 2019 بود.
این شرکت پیش بینی می کند روز دوشنبه بزرگترین روز فروش آنلاین در تاریخ ایالات متحده باشد که تخمین زده می شود بین 10.8 تا 12.7 میلیارد دلار باشد.
Adobe گفت ، یکی از دلایل تعداد زیاد این است که مردم برای خرید چیزهایی مانند مواد غذایی و الکل که قبل از همه گیری در فروشگاه ها خریداری کرده اند ، خرید می کنند. از نظر هدایای سنتی تر ، Hot Wheels ، کیت های Lego ، Apple AirPods ، تلویزیون های سامسونگ و بازی های ویدیویی از جمله پرفروش ترین ها هستند.
Adobe گفت ، خرده فروشان بزرگی مانند Walmart و Target از این موج سود بردند ، اما خرده فروشان کوچک نیز از آن بهره مند شدند. فروش در فروشگاه های بزرگ 403٪ در روزهای شکرگذاری و جمعه سیاه در مقایسه با میانگین روزانه در ماه اکتبر افزایش یافته است ، اما فروش در فروشگاه های کوچکتر نیز 349٪ افزایش یافته است.
منبع: stop-news.ir
آخرین دیدگاهها