جنرال الکتریک: باتری های جدید باعث کاهش هزینه اتومبیل های برقی ، افزایش برد می شوند


جنرال موتورز می گوید پیشرفت قریب الوقوع در شیمی باتری هزینه وسایل نقلیه الکتریکی را کاهش می دهد به طوری که آنها ظرف پنج سال با کسانی که از بنزین نیرو می گیرند جبران می کنند

دیترویت – جنرال موتورز می گوید پیشرفت قریب الوقوع در شیمی باتری هزینه های وسایل نقلیه الکتریکی را کاهش می دهد تا آنها در عرض 5 سال بتوانند از پس موتورهای بنزینی برآیند. این فناوری دامنه شارژ را نیز به حدود 450 مایل افزایش می دهد.

مدیر توسعه محصول این شرکت قول یک SUV کوچک برقی را داده است که هزینه آن کمتر از 30000 دلار خواهد بود و متعهد به راه اندازی 30 مدل باتری مجهز به باتری در سراسر جهان تا سال 2025 است. هزینه تقریبا تمام وسایل نقلیه الکتریکی فعلی بیش از 30 است 000 دلار

اطلاعیه روز پنجشنبه نشان می دهد که فناوری وسایل نقلیه الکتریکی با چه سرعتی پیشرفت می کند و چگونه می تواند سوخت اصلی برای حمل و نقل شود زودتر از آنچه تقریبا همه باور داشتند.

سام ابوئل الامید ، تحلیلگر ارشد Guidehouse Insights گفت ، اعلامیه جنرال موتورز در میان یک سری نقاط عطف اخیر از احتراق داخلی به خودروهای الکتریکی است. فورد و فیات کرایسلر اخیراً از برنامه خود برای تولید وسایل نقلیه الکتریکی و اجزای سازنده در کارخانه های کانادا خبر داده اند و فولکس واگن ، پرفروش ترین خودروساز جهان ، هزینه های خود و مدل های EV را افزایش می دهد.

ابوالمسید گفت ، چالش برای خودروسازان و شرکت های نوپا همیشه متعادل کردن دامنه با هزینه های باتری بوده است و به نظر می رسد جنرال موتورز فراتر از این حد بوده است.

وی گفت: آنچه اکنون شاهد آن هستیم این است كه آنها به اندازه كافی در هزینه های خود اطمینان دارند و تصور می كنند می توانند این وسایل نقلیه را با برد 300 تا 400 مایل عرضه كنند و هزینه های اولیه نیز مشابه خودروهای احتراق داخلی است. ابولسامید

داگ پارکس ، معاون اجرایی تولید محصولات جنرال موتورز ، گفت: “اگر همه پیش بینی ها را بررسی کنید ، معمولاً انتظار می رود تقاضا افزایش یابد.” “ما فکر می کنیم صنعت در حال دگرگونی است ، بنابراین می خواهیم در این امر پیشتاز باشیم.”

این شرکت همچنین می خواهد جایگزین تسلا به عنوان رهبر جهانی وسایل نقلیه الكتریكی شود و اظهار داشته است كه اقدامات بزرگی انجام داده و توانسته است جهشی نسبت به جنرال موتورز و سایر تولیدكنندگان خودروهای سنتی داشته باشد.

برای پشتیبان گیری از ادعاهای خود ، جنرال موتورز گفت که این امر هزینه های وسایل نقلیه الکتریکی را از 20 میلیارد دلار وعده داده شده به بیش از 27 میلیارد دلار تا سال 2025 افزایش می دهد.

پارکس گفت ، شیمی جدید سلول باتری ، که در حال حاضر در اوایل آزمایشگاه در مرکز فنی GM خارج از شهر GM در دیترویت در حال آزمایش است ، می تواند دو برابر باتری های فعلی خودروهای الکتریکی این شرکت را در خود ذخیره کند. وی گفت: همچنین قیمت آنها 60 درصد کمتر از باتری های فعلی در ماشین الکتریکی شورولت بولت است.

پارکس گفت ، این شیمی که از آندهای فلز لیتیوم استفاده خواهد کرد ، به سلولهای باتری GM برای طیف وسیعی از وسایل نقلیه در قیمت ها و بازه های مختلف کمک می کند. سلول های باتری جدید نیز توسط هوندا ، که با شرکت GM و تامین کننده سلول باتری LG Chem از کره همکاری می کند ، استفاده می شود.

پارک ها گفتند که باتری های نسل بعدی GM که سال آینده به بازار عرضه می شوند اکنون نزدیک به کاهش هزینه وسایل نقلیه الکتریکی هستند ، بنابراین آنها شبیه اتومبیل های دارای موتور احتراق داخلی هستند ، به ویژه هنگامی که هزینه های سوخت نیز در نظر گرفته شود.

وی گفت این شرکت با بهره گیری از صرفه جویی در مقیاس ، با فروش هرچه بیشتر وسایل نقلیه الکتریکی ، باتری های خود را خواهد ساخت. “ما آن را یاد خواهیم گرفت. ما آن را بهبود خواهیم بخشید. ما آن را بالا می بریم و از این منحنی هزینه پایین می آییم. “

وی جزئیات زیادی در مورد خودروهای الکتریکی جدیدی که جنرال موتورز قصد دارد از آنها رونمایی کند ارائه نداد ، اما گفت که یک پیکاپ برقی شورولت و یک شورولت SUV کوچک از نظر اندازه با اعتدال این برند وجود دارد. وی گفت: با افزایش فروش این SUV در بازار انبوه ، به GM کمک خواهد کرد وسایل نقلیه الکتریکی را با قیمت حتی پایین تر ارائه دهد.

پارکس گفت ، جزئیات بیشتر در مورد این محصول در کنفرانس خودروی بارکلیز بعد از ظهر پنجشنبه مشخص خواهد شد.

برخی از وسایل نقلیه لوکس گران قیمت تر ، مانند تسلا مدل S ، باتری های بزرگ و برد بیش از 400 مایل را ارائه می دهند ، اما پارکس گفت که GM قصد دارد دامنه بالاتری را به بازارهای گسترده تری برساند. وی گفت که مسافت پیموده شده 450 مایل تقریبا برابر با انتظار مردم از یک مخزن بنزین است.

شرکت حسابداری و مشاوره ای Deloitte در تحقیقی در تابستان گذشته اعلام کرد که فروش جهانی فروش هیبریدی گازی و برقی کاملاً الکتریکی و داخلی در سال گذشته از مرز 2 میلیون عبور کرده و 2.5٪ از کل فروش وسایل نقلیه جدید را تشکیل می دهد. تا سال 2030 ، Deloitte پیش بینی می کند که کل فروش برق و دوشاخه به 31.1 میلیون نفر یا 32 درصد از فروش جهانی وسایل نقلیه جدید افزایش یابد. این شرکت تخمین می زند که فروش وسایل نقلیه تمام برقی 25.3 میلیون نفر یا 81 درصد از کل فروش باشد.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>