[ad_1]

درآمد خالص سه ماهه اول ViacomCBS در سه ماهه زمانی که این شرکت Super Bowl را به جریان انداخت و از سرویس پخش جریانی خود با نام تجاری Paramount + رونمایی کرد ، انتظارات مربوط به درآمد شدید جریان را در سه ماهه گذشته کاهش داد

ViacomCBS سرویس پخش جریانی خود را که قبلاً CBS All Access to Paramount + نامیده می شد ، در مارس تغییر نام داد.

ViacomCBS در طول سه ماهه 6 میلیون مشترک به جریان جهانی اضافه کرده است که در کل 36 میلیون کاربر در همه سرویس های پخش خود ، Paramount + ، Showtime و BET + وجود دارد. ViacomCBS تخمین می زند که این خدمات تا سال 2024 به 65 میلیون مشترک برسد که بیشترین رشد از پارامونت + است.

ViacomCBS گفت که اشتراک خدمات جریانی آن به دلیل ورزش های زنده و پیشنهادات ویژه ای از جمله Super Bowl (که قبل از تغییر نام تجاری در CBS All Access پخش می شود) ، مسابقات بسکتبال NCAA ، لیگ قهرمانان UEFA ، مصاحبه اپرا با مگان و هری و جوایز گرمی.

این شرکت مستقر در نیویورک گفت که سود خالص 911 میلیون دلار یا 1.44 دلار برای هر سهم به دست آورده است. سود تنظیم شده برای سود و هزینه های یکبار مصرف 1.52 دلار برای هر سهم است.

نتایج فراتر از انتظارات وال استریت بود. میانگین ارزیابی شش تحلیلگر بررسی شده توسط Zacks Investment Research برای سود 1.22 دلار برای هر سهم است.

این شرکت درآمد 41/7 میلیارد دلاری را برای این دوره گزارش کرده است که پیش بینی های خیابان را برآورده نمی کند. سه تحلیلگر نظرسنجی شده توسط زاکس 7.46 میلیارد دلار انتظار دارند.

درآمد جریان 65٪ جهش کرد و به 816 میلیون دلار رسید ، که با درآمد بیشتر تبلیغات و اشتراک افزایش یافت.

سهام ViacomCBS از ابتدای سال تاکنون تقریباً 5 درصد افزایش یافته است. سهام در 12 ماه گذشته بیش از دو برابر شده است. سهام در معاملات صبح 45 سنت افزایش یافت و به 39.55 دلار رسید.

—————

عناصر این داستان با استفاده از داده های تحقیقات سرمایه گذاری Zacks توسط Automated Insights (http://automatedinsights.com/ap) تولید شده است. به گزارش موجودی Zacks VIAC در https://www.zacks.com/ap/VIAC دسترسی پیدا کنید

[ad_2]

منبع: stop-news.ir