[ad_1]

مرجع رقابت انگلیس به دلیل نگرانی هایی که حتی می تواند فضای کمتری برای رقبا در صنعت تبلیغات آنلاین ایجاد کند ، در مورد برنامه Google برای طراحی مجدد سیستم داده های تبلیغاتی خود تحقیقاتی را آغاز کرده است.

لندن – مرجع رقابت انگلیس روز جمعه اعلام کرد که به دلیل نگرانی هایی که حتی می تواند فضای کمتری برای رقبا در صنعت تبلیغات آنلاین داشته باشد ، تحقیق در مورد برنامه Google برای طراحی مجدد سیستم داده های تبلیغاتی خود را آغاز کرده است.

مرجع رقابت گفت که تحقیقات رسمی درباره پیشنهادات Google برای حذف کوکی های به اصطلاح شخص ثالث از مرورگر محبوب Chrome و مرورگر Chromium را آغاز کرده است.

کوکی ها متن کوچکی هستند که برای ردیابی اطلاعات کاربر مانند نام ورود به سیستم ، در آن ذخیره می شوند. اینها برای کمک به مشاغل مورد استفاده در جهت تبلیغات موثرتر و تأمین بودجه محتوای آنلاین رایگان مانند روزنامه ها استفاده می شوند ، اما همچنین می توانند برای ردیابی کاربران در اینترنت استفاده شوند.

گوگل پیشنهاد کرده است کوکی های شخص ثالث را با ابزارهای خود به عنوان بخشی از “جعبه ماسه دیجیتال” که در سال 2022 راه اندازی می شود ، جایگزین کند. اما نگهدارنده گفت که این تغییرات می تواند به توانایی ناشران در کسب درآمد آسیب برساند و تضعیف کند رقابت از طریق تبلیغات دیجیتال ، تأیید قدرت بازار گوگل.

“پیشنهادهای حریم خصوصی Google به طور بالقوه تأثیر بسزایی در ناشران مانند روزنامه ها و بازار تبلیغات دیجیتال خواهد داشت. اما نکات مربوط به حریم خصوصی نیز وجود دارد که باید برطرف شود. “مدیرعامل CMA آندره کوچلی در بیانیه ای گفت. وی گفت که تنظیم کنندگان با کمیساریای حریم خصوصی انگلیس کار می کنند و در طول تحقیقات با گوگل درگیر می شوند.

Chrome برترین مرورگر وب در جهان است و بسیاری دیگر مانند Microsoft Edge مبتنی بر فناوری Google Chromium هستند. در سال گذشته در یک مطالعه بازار ، CMA دریافت که گوگل بیش از 90٪ بازار تبلیغات جستجوی انگلستان را به ارزش 7.3 میلیارد پوند (10 میلیارد دلار) کنترل می کند.

گوگل تأکید کرد که هنوز تغییری ایجاد نکرده است و در حال کار با این صنعت است تا بهترین راه حل را ارائه دهد. این شرکت گفت که مرورگرهای دیگری مانند Safari و Firefox قبلاً مسدود کردن کوکی های شخص ثالث را آغاز کرده بودند ، اما همچنین تأیید کرد که چنین اقداماتی توانایی تولیدکنندگان محتوا ، ویراستاران ، توسعه دهندگان وب و فیلمبرداران را برای کسب درآمد مختل می کند.

این شرکت گفت: “ایجاد یک شبکه خصوصی تر ، در حالی که ناشران و تبلیغ دهندگانی را که از اینترنت رایگان و آزاد پشتیبانی می کنند ، نیاز دارد که صنعت تغییرات چشمگیری در نحوه کار تبلیغات دیجیتال ایجاد کند.”

CMA تحقیقات خود را پس از دریافت شکایتی از یک لابیست صنعت ، بازاریابان برای یک وب باز ، آغاز کرد ، وی گفت که این تغییرات باعث ایجاد “باغ حصارکشی” متعلق به Google و دسترسی ناشران به کوکی هایی می شود برای فروش تبلیغات دیجیتال استفاده می شود و درآمد آنها را تا دو سوم جمع می کند.

این گروه كه از شركتهای فن آوری و انتشارات تشكیل شده است ، گفت: “ارائه اطلاعات شخصی با شناسایی بیشتر مستقیم به Google از حریم خصوصی افراد محافظت نمی كند.” ما معتقدیم تحقیقات CMA این موضوع را تأیید می كند و باعث حفظ شبكه برای نسلهای آینده می شود. “

———

برای پوشش کامل فنی AP ، از https://apnews.com/apf-technology بازدید کنید

———

کالوین چان را در www.twitter.com/chanman دنبال کنید



[ad_2]

منبع: stop-news.ir