فیس بوک دوباره سیاست جدید حریم خصوصی اپل را برای دستگاه های تلفن همراه خود رد می کند ، این بار در تبلیغات روزنامه های تمام صفحه می گوید این غول رسانه های اجتماعی از مشاغل کوچک حمایت می کند
فیس بوک مجدداً سیاست جدید حریم خصوصی اپل را برای دستگاه های تلفن همراه خود ، این بار در تبلیغات روزنامه های تمام صفحه ، رد می کند و می گوید این غول رسانه های اجتماعی از مشاغل کوچک حمایت می کند.
در آگهی های منتشر شده در نیویورک تایمز ، وال استریت ژورنال و سایر روزنامه های ملی ، فیس بوک گفت که قوانین جدید اپل “توانایی کسب و کارها برای اجرای تبلیغات شخصی و دستیابی موثر به مشتریان خود را محدود می کند”.
در این آگهی آمده است: “اگرچه محدودیت استفاده از تبلیغات شخصی بر شرکت های بزرگتری مانند ما تأثیر می گذارد ، اما این تغییرات برای مشاغل کوچک ویرانگر خواهد بود و به چالش های بسیاری که در حال حاضر با آن روبرو هستند ، افزوده خواهد شد.”
این تبلیغات پس از آن اعلام شد که اپل در اوایل هفته جاری اعلام کرد که نشان می دهد چه نوع اطلاعات شخصی از خدمات دیجیتال نمایش داده شده در فروشگاه های خود برای برنامه های آیفون و سایر محصولات ایجاد شده توسط این شرکت تنظیم کننده روند جمع آوری می شود.
اپل همچنین قصد دارد دستور جدیدی را اعمال کند که قبل از ردیابی فعالیت های شخص در دستگاه ، به همه برنامه های iPhone نیاز دارد که مجوز دریافت کنند. در حال حاضر ، این نظارت به طور خودکار توسط بسیاری از برنامه ها انجام می شود و مردم را مجبور می کند تا برای جلوگیری از ردیابی در تنظیمات هر برنامه ، به زمان و مشکل روی بیاورند. اپل می گوید اگر بخواهند قانون پیگیری جدید را از سال آینده اجرا کنند ، از فروشگاه های خود صرف نظر می کنند.
در بسیاری از موارد ، داده های جمع آوری شده از برنامه ها برای فروش تبلیغاتی استفاده می شود که علاقه و موقعیت مکانی فرد را هدف قرار می دهد ، به ویژه اگر خدمات وی به طور رایگان ارائه شود.
اپل اعلام کرد که این تغییرات شش ماه پیش به عنوان بخشی از تلاش برای کمک به مشتریان خود برای درک بهتر از نحوه پیگیری برنامه ها از عادت ها ، سلیقه ها و موقعیت مکانی آنها صورت گرفته است. در آن زمان ، فیس بوک شکایت داشت که این تغییرات به توانایی تجارت در شخصی سازی تبلیغات آسیب می رساند.
اپل از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.
منبع: stop-news.ir
آخرین دیدگاهها