[ad_1]

مایکروسافت می گوید که از برنامه های استرالیا برای ایجاد بسترهای نرم افزاری دیجیتالی مهم برای اخبار پشتیبانی می کند

رئیس اسم مایکروسافت ، برد اسمیت در بیانیه ای گفت که وی و مدیر عامل شرکت مایکروسافت ساتیا نادلا هفته گذشته در یک نشست آنلاین به نخست وزیر اسکات موریسون و دبیر ارتباطات پل فلچر گفتند که “مایکروسافت” به اصطلاح “کد مذاکره” را در رسانه ها پشتیبانی می کند.

این هفته ، موریسون تأیید کرد که با نادلا در مورد بینگ ، جایگزین گوگل در استرالیا صحبت کرده است.

موریسون روز دوشنبه گفت: “من می توانم به شما بگویم ، مایکروسافت کاملا مطمئن است که استرالیایی ها از این بدتر نخواهند شد.”

اسمیت گفت که او به مقامات دولتی اطمینان داده است که مشاغل کوچک که مایل به انتقال تبلیغات خود از Google به Bing هستند می توانند این کار را به سادگی و بدون هزینه انتقال انجام دهند.

اسمیت گفت: “ما معتقدیم كه پیشنهاد قانونی فعلی گامی اساسی در جهت ایجاد شرایط برابرتر و اكوسیستم دیجیتال عادلانه برای مصرف كنندگان ، مشاغل و جامعه است.”

به گزارش سرویس تجزیه و تحلیل وب Statcounter ، اگرچه بینگ دومین موتور جستجوی محبوب در استرالیا است ، اما تنها 3.6٪ سهم بازار دارد. گوگل می گوید 95٪ دارد.

بلیندا بارنت ، استاد ارشد رسانه در دانشگاه سوینبرن ، گفت که بینگ و سایر موتورهای جستجو می توانند خلا left موجود در گوگل را پر کنند و مزایایی را فراهم کنند.

بارنت گفت: “مردم باید بدانند که از نظر تبلیغات گوگل در جستجوها ، شخصی سازی نمی شود ، بنابراین Bing نمی داند و صادقانه نمی گوید که مثلا در بازار شلوار یوگا هستید.” .

وی گفت: “برخی از این سیستم عامل ها ، به ویژه گوگل و فیس بوک ، اگر قبلاً مستعد کلیک کردن روی اطلاعات نادرست هستید ، اطلاعات غلط بیشتری به شما ارائه می دهند ، بنابراین آنها به نوعی این دوربین اکو را ایجاد می کنند.” وی افزود: “اما محصولی مانند DuckDuckGo و Ecosia نمی داند كه شما در گذشته 100 مقاله در مورد میزان بد بودن واكسن ها بررسی كرده اید و آنها فقط دقیق ترین اطلاعاتی را كه می توانند پیدا كنند به شما ارائه می دهند.”

پیتر استرانگ ، مدیرعامل شورای تجارت کوچک استرالیا ، یک گروه حامی ، انتظار دارد اختلال در کسب و کار کوچک ایجاد شده توسط خروج گوگل از استرالیا کوتاه مدت باشد.

استرانگ گفت: “ما وحشت نمی کنیم.” “اما این می تواند تأثیر کوتاه مدت داشته باشد.”

وی افزود: “اگر گوگل منصرف شود بد خواهد بود ، اما اگر بینگ این مسئولیت را به دست گیرد ، اوضاع به همین منوال خواهد بود.” وی خواستار تنظیم مقررات بیشتر دولت شد و گفت: “یک سازمان توانایی سیاه نمایی از یک کشور را دارد و این هرگز نباید اتفاق بیفتد.”

این کد اجباری که توسط دولت پیشنهاد شده است ، هدفش این است که گوگل و فیس بوک به شرکت های رسانه ای استرالیایی برای استفاده از محتوای خبری که غول های فناوری از سایت های خبری استخراج می کنند ، به طور عادلانه پول پرداخت کنند.

برنامه ای برای موتورهای جستجوی کوچکتر مانند Bing برای پرداخت هزینه برای اتصال کاربران به اخبار استرالیا وجود ندارد ، اما دولت این گزینه را رد نمی کند.

Google برای پرداخت اخبار با فشار مقامات دیگر در جاهای دیگر روبرو است. ماه گذشته ، او قراردادی را با گروهی از ناشران فرانسوی امضا کرد که زمینه را برای پرداخت حق چاپ دیجیتال توسط این شرکت فراهم کرد. براساس این توافق نامه ، Google با پرداخت بر اساس عواملی مانند مقدار روزانه ارسال شده و میزان بازدید ماهانه به وب سایت ، با روزنامه ها در مورد معاملات مجوزهای شخصی مذاکره خواهد کرد.

با این حال ، گوگل با طرح استرالیا مخالف است زیرا کنترل کمتری بر میزان پرداخت آن خواهد داشت. طبق سیستم استرالیا ، اگر یک سیستم عامل آنلاین و یک تجارت خبری نتوانند در مورد قیمت اخبار توافق کنند ، یک هیئت داوری تصمیم لازم را در مورد پرداخت می گیرد.

[ad_2]

منبع: stop-news.ir