[ad_1]

آب و هوا تنها چیزی نیست که تغییر می کند.

به گفته کارشناسان ، آنچه در پی تلاش ملت برای مقابله با گرم شدن کره زمین به وجود می آید ، ممکن است نحوه رانندگی آمریکایی ها را تغییر دهد ، جایی که آنها قدرت خود و سایر بخشهای زندگی روزمره را به صورت آرام و صریح بدست می آورند. تا کنون ، سبز شدن آمریکا ضعیف بوده است ، که ناشی از نیروهای بازار ، فناوری و داوطلبانه است.

دولت بایدن در شرف تغییر آن است.

رئیس جمهور در تلاطم اقدامات اجرایی در طول هشت روز نخست ریاست جمهوری خود در تلاش است اقتصاد ایالات متحده را از اقتصادی با سوخت فسیلی به اقتصادی تبدیل کند که دیگر تا سال 2050 گازهای اضافی به دام انداختن گرما ایجاد نکند.

ایالات متحده در حال پیوستن به توافقنامه بین المللی آب و هوا در پاریس است و همچنین در تعیین هدف بلند پروازانه ای که زمانی غیرقابل تحقق به نظر می رسید ، به بسیاری از کشورهای دیگر نیز پیوست: انتشار خالص انتشار کربن تا اواسط قرن. این بدان معنی است که بسیاری از تغییرات برای مقابله با حوادث گران قیمت آب و هوایی مانند آتش سوزی ، سیل ، خشکسالی ، طوفان و امواج گرما طراحی شده اند.

سفر به یک اقتصاد بدون کربن را مانند سفر از واشنگتن به کالیفرنیا بدانید که از حدود 15 سال پیش آغاز شده است. “ما از طریق اوهایو عبور کردیم و به مرز ایندیانا رسیدیم. اما جاده تاکنون کاملاً روان بوده است. جلوتر از این زمخت تر می شود “. تهویه هوا Zeke Housefater ، مدیر آب و هوا و انرژی در انستیتوی دستیابی به موفقیت گفت.

هاوسفادر گفت: “دولت بایدن به طور همزمان بر روی بنزین قدم می گذارد و برای بهبود ماشین ما تلاش می کند.”

نتایج نهایی برخی از تلاش های بایدن ممکن است هنوز قابل توجه نباشد ، در نهایت انرژی شما به جای زغال سنگ و گاز طبیعی از انرژی کمتری از انرژی خورشیدی و خورشیدی حاصل می شود که اکنون 59 درصد انرژی ایالات متحده را تأمین می کند. اما وقتی نوبت به حرکت از اینجا به آنجا می رسد ، متوجه خواهید شد.

جنرال موتورز روز پنجشنبه اعلام کرد که از سال 2035 امیدوار است بتواند برای ون های خود کاملاً برقی باشد و دیگر خودروهای بنزینی نمی فروشد. کارشناسان انتظار دارند بیشتر اتومبیل های جدید فروخته شده در سال 2030 برقی باشند. دولت بایدن قول داده 550،000 ایستگاه شارژ برای کمک به تغییر در اتومبیل های برقی.

کیت لارسن ، مدیر تحقیقات بین المللی سیاست های آب و هوایی در گروه رودیم ، گفت: “شما دیگر به پمپ بنزین نخواهید رفت ، اما مجبورید سوخت خود را تأمین کنید ، چه در خانه و چه در جاده.” “این ممکن است یک روش کاملاً جدید برای تفکر در مورد حمل و نقل برای یک فرد عادی باشد.”

استیون پاکالا ، بوم شناس دانشگاه پرینستون گفت ، اما این هنوز ماشین شما خواهد بود ، بنابراین اکثر اقدامات عمده در زمینه آب و هوا طی 10 سال آینده بسیار چشمگیر نخواهد بود.

پاكالا ، كه هفته آینده مطالعه آكادمی ملی علوم را برای دكربون سازی امریكا انجام می دهد ، گفت: “بزرگترین تفاوت این است كه چون انرژی باد و خورشید توزیع می شود ، تعداد بیشتری از آنها را در چشم انداز خواهید دید.

Pakala ، که گفت بخشی از مطالعه در پرینستون بود. پاکالا گفت ، این مطالعات در مورد آنچه که باید برای کربن زدایی انجام شود ، و آنچه که بایدن ارائه کرده است “کارهایی را انجام می دهد که اکنون همه نتیجه گیری می کنند که ما باید انجام دهیم”.

این نوع شیفت ها است که هزینه زیادی ندارد – حدوداً 1 دلار در روز برای هر نفر – و افراد نیازی به کنار گذاشتن اتومبیل ها و کوره های فعلی خود نخواهند داشت ، اما وقتی صحبت از مارگارت تورن ، محقق ارشد پژوهشگاه ملی آزمایشگاه ملی لارنس برکلی در وزارت انرژی ، گفت که یکی جدید است ، که چهارشنبه نویسنده یک مطالعه بررسی شده توسط همکاران است.

رایان جونز ، یکی از بنیانگذاران تحقیق درمورد انرژی تکامل یافته ، گفت: بخشی از مشکل این است که برای سالها مردم نادرست مبارزه با تغییر اقلیم را به عنوان “یک مسئله اخلاق شخصی” معرفی کرده اند که در آن مردم مجبورند رانندگی و پرواز کمتری داشته باشند ، کاهش گرما و خوردن گوشت کمتر

جونز گفت: “در واقع ، تغییر اقلیم مشکلی در اقتصاد صنعتی است که بیشترین تصمیمات بزرگ در زیر کلاهک یا بالای خانه مردم اتفاق می افتد.” “این یک تغییر بزرگ در روش تولید انرژی و مصرف انرژی است. این تغییری در زندگی روزمره افراد نیست یا ضروری نیست. “

جیم ویلیامز ، همكار مطالعه ، از دانشگاه سانفرانسیسكو گفت ، هدف میانی بایدن از “بخش انرژی بدون كربن تا سال 2035” به این سرعت عملی نیست ، اما می تواند تا سال 2050 محقق شود.

دستورات اجرایی بایدن شامل برنامه هایی برای ناوگان فدرال کاملاً الکتریکی بود که 30 درصد از آب و خاک کشور را حفظ کند ، باد دریا و تأمین بودجه کشور را دو برابر می کند تا جوامع در برابر بلایای آب و هوایی مقاوم تر شوند. جمهوری خواهان و منافع سوخت های فسیلی مخالفت کرده و این اقدامات را قاتلان در کار می دانند.

روسینا Bierbaum ، استاد سیاست زیست محیطی در دانشگاه میشیگان ، گفت: “استفاده از اهرم باورنکردنی دولت فدرال برای خرید برق سبز ، اتومبیل هایی با میزان انتشار صفر و زیرساخت های جدید به سرعت تقاضا برای فناوری آب و هوایی تولید شده در خانه را افزایش می دهد.”

نکته مهم بعدی برای دولت این است که هدف موافقت نامه آب و هوای پاریس را – که “مشارکت ملی تعیین شده” نامیده می شود – در مورد میزان امید ایالات متحده برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030. این باید بلند پروازانه باشد تا رئیس جمهور به هدف خود برسد هدف نهایی خالص سازی میزان انتشار کربن صفر تا سال 2050 ، اما باید عملی نیز باشد.

دولت وی قول داده است که هدف پیش بینی شده در توافقنامه آب و هوا ، اما غیرقابل اجباری ، قبل از اجلاس 22 آوریل روز زمین را فاش کند.

نیت هولتمن ، استاد محیط زیست در دانشگاه مریلند که در دولت اوباما برای پاریس کار می کند ، گفت: “این مسئله جدید در واقع یک فعالیت اصلی در سال آینده است.”

لارسن از گروه رودیم گفت ، دستیابی به انتشار خالص انتشار كربن تا اواسط قرن به معنای حدود 43٪ كاهش نسبت به سطح 2005 است – مقادیر پایه مورد استفاده دولت آمریكا – تا سال 2030. ویلیامز ، استاد سانفرانسیسکو گفت ، ایالات متحده در واقع می تواند تا سال 2030 به 40 درصد کاهش برسد ، یعنی حدود یک سوم میزان انتشار کربن ایالات متحده بدون همه گیری در سال 2020.

هاوسپری به Breakthrough گفت ، تمام این کارها در زمینه انرژی و وسایل نقلیه در مقایسه با کربن زدایی کشاورزی با انتشار زیاد متان دام و فرآیندهای صنعتی با درجه حرارت بالا مانند تولید فولاد آسان است.

هاوسفاتر گفت: “هیچ گلوله نقره ای برای کشاورزی وجود ندارد.” “بنابراین ، به عبارت دیگر ، هیچ پنل خورشیدی برای گاوها وجود ندارد ، اما حتی در آنجا شما با پذیرش مصرف کننده مواجه هستید.”

———

داستانهای اقلیمی را از آسوشیتدپرس در https://apnews.com/hub/climate بخوانید

———

ست بورنشتاین را در توییتر به آدرسborenbears دنبال کنید.

———

دپارتمان بهداشت و علوم آسوشیتدپرس از بخش آموزش علوم م Instituteسسه پزشکی هوارد هیوز پشتیبانی دریافت می کند. AP فقط مسئولیت کلیه مطالب را بر عهده دارد.

[ad_2]

منبع: stop-news.ir