هدرز ها را میتوان بر مبنا ظاهری که دارند، در دستههای مختلف دستهبندی کرد، بدین ترتیب شرکت تولید کننده بایستی مهم دقت به نکتههایی چون مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک نوع از این قطعه را طراحی کنند. اشکال هدرز را می توان در سه مدل کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز باید اساسی توجه به موضوعاتی زیرا ارتقاء اقتدار هدرز، دقت به مقدار آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یک عدد از لوازمی است که برای ارتقا عجله و قدرت خودرو آیتم استعمال قرار می‌گیرد ، به جهت این که بتوانید نهایت راندمان را از خودرو پراید اخذ کنید همین مورد یکی از موارد حتمی میباشد. طراحی و تولید مانیفولد به صورتی می باشد که تراز آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از همین جهت در زمان بیرون شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، ولی از آنجاییکه در طراحی و تولید هدرز پراید یورو4 فولادی از روش خمکاری استفاده شده است، تراز آن صاف و صیقلی چشم می‌گردد و به این دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین وضعیت ممکن اتفاق میافتد. چنانچه بخواهیم در رابطه با طراحی همین قطعه بگوییم؛ می بایست گفت که همین قطعه سطحی به طور کامل صاف و صیقلی دارد، چرا که درصورتیکه اینچنین نباشد و بر روی تراز آن زبری دیده شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، به این ترتیب ایجاد و طراحی این قطعه را میتوان یک فعالیت طاقت فرسا و تهی دست به دانش منحصر در نظر گرفت. در یک تعریف‌و‌تمجید کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همچنین تقویت موتور در لحاظ گرفت که در هنگامی که بها ماشین بالا می‌رود و افراد توانایی خرید کردن یک خودرو پرقدرت و حساس میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاری می نمایند که کارگزاری همین قطعه باعث پیدایش ویژگیهای متفاوتی در خودرو نیز میشود. درصورتیکه در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز به کارگیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، با سرعت و عملکرد بهتری از ماشین بیرون میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در رابطه مهم طراحی و ساخت همین قطعه حیاتی دارد، دوران و هزینهای است که شما باید به جهت آن در حیث بگیرید، ایجاد هدرز را می توان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین برهان بسیاری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر بر روی اتومبیل کارگزاری شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کارگیری نمیکنند. همین دو قطعه از حیث متاع و ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی حساس کمترین مقاومت از اگزوز خودرو خارج می شوند و پروسهی انجام همین حادثه اهمیت هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه اهمیت مانیفولد، فراوان سرعت بالا و آسانتر میباشد و همین موضوع خود می تواند بر خنکسازی موتور هم تاثیر داشته باشد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه با هدرز فولادی پراید وب سایت خویش باشید.

ایندکسر