ز ـ كلیه اشخاص حقیقی و حقوقی كه به عنوان مدیران نهادهای مالی، تشكلهای خود انتظام و ناشران اوراق بهادار موضوع ماده (۱۳) قانون توسعة ابزارها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاستهای كلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی انتخاب شده یا میشوند مكلفند مدارك هویت و كلیه اسناد و مدارك مربوط به سوابق شغلی و تحصیلی خود را جهت ثبت در پایگاه اطلاعاتی مدیران مربوطه به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه نمایند. ماده ۷۰ـ در مورد آن دسته از فعالیتهای اقتصادی كه نیازمند أخذ مجوز از دستگاههای متعدد میباشند، دستگاه اصلی موضوع فعالیت، وظیفه مدیریت یكپارچه، هماهنگی و اداره امور أخذ و تكمیل و صدور مجوز را برعهده خواهد داشت و از طریق ایجاد پنجره واحد به صورت حقیقی یا در فضای مجازی با مشاركت سایر دستگاههای مرتبط به گونهای اقدام مینماید كه ضمن رعایت اصل همزمانی صدور مجوزها، سقف زمانی موردنظر برای صدور مجوز از زمان پیشبینیشده در قانون نحوه اجرای سیاستهای كلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی تجاوز مشاوره بازاریابی صنعتی ننماید. با توجه به پیشرفت های اخیر دنیای بازاریابی و فروش می توان گفت با ابزارهای نوین دیجیتال درک نیاز مشتری و برآورده کردن اختصاصی خواسته های او امکان پذیر است. مشتری یابی را می توان یکی از مراحل مهم فرآیند فروش به شمار آورد.

مدیریت زمان : مهم ترین فاکتور هنگام خرید مسئله زمان است. فروشندگان موفق به خوبی زمان را مدیریت می کنند و بدین ترتیب به خود و مشتری احترام می گذارند. بعد از جمع آوری اطلاعات زمان ملاقات حضوری و کسب اطلاعات تخصصی با جزئیات بیشتر از مشتری فرا می رسد. فروشندگان در تجربه های اول خود معمولا گزینه های مختلف را بررسی می کنند و پس از آن با همه مشتریان بر اساس همین نتایج رفتار می کند. به همین علت هدف از سئو ساخت وب سایتی است که علاوه بر قرار گیری در صفحه اول گوگل بتواند نیاز کاربران را پاسخگو باشد. ادب و احترام: بهترین فروشندگان بیشتر احترام را برای مشتریان قائل هستند و به مدت اندک آنها هنگام خرید توجه دارند. اما اگر مجموع کارکرد آن بیشتر از ۱۵ روز در ماه باشد، کارمند ثابت تلقی شده و باید از طرف شرکت بیمه شود. بحث در مورد نقاط قوت و ضعف، مشکلات و نواقص یک محصول یا خدمت بیشتر تحت تاثیر جنبه استراتژی سازمانی قرار می گیرد تا جنبه های اخلاقی.

استخدام مشاور فروش پیش از گرفتار شدن سازمان در شرایط بحرانی منطقی به نظر می رسد تا از کم شدن ناگهانی فروش در آینده جلوگیری کند. معمولا در کسب و کارهای بزرگ ، وظیفه تولید سرنخ ها و مرحله مشتری یابی با واحدهای بازاریابی و تبلیغات سازمان هاست و مدیران و کارشناسان فروش بر تبدیل سرنخ ها به فرصت تمرکز دارند. با توجه به افزایش رقابت در فضای کسب و کارها، لزوم بهره مندی از دانش و تجربه مشاور صادرات بیش از گذشته احساس می شود. این راه لزوما اشتباه نیست اما به بهترین و مناسب ترین راه حل نیز منجر نمی شود. ۲- تاکتیک های اینترنتی: این روزها کمپانی ها برای نشان دادن کالاهایشان احتیاج به رفتن به نمایشگاه های خارج از کشور ندارند؛ آنها می توانند برای محصولات خودشان را از راه مجازی بطور مثال از طریق اینترنت و وبسایت شرکت خود و یا شرکت واسطه برای مشتری های بلقوه خارجی تیلیغات انجام دهند.

قیف فروش یا به عبارت دیگر قیف درآمد به مسیری گفته می شود که یک سرنخ را به مشتری واقعی تبدیل می کند. بسیاری از برندهای جهانی مثل اچ پی، توشیبا، و ایسر، استراتژی تولید در چین، تایوان، تایلند، یا دیگر کشورهایی که تولید در آنها ارزان­تر است، را پیگیری مشاور بازاریابی اهواز میکنند. صبر و استادگی : از دیگر خصوصیات فروشنده موفق اعتماد به نفس بالا و استادگی در برابر مشکلات و موانع فروش است. یک فروشنده سنتی هنگام فروش محصولات به چگونگی فروش محصول به مشتری فکر می کند اما مدل ذهنی فروش مشاوره ای این نکته را یادآور می شود که آیا واقعا محصول مورد نظر مشکل مشتری را برطرف می نماید یا نه. شور و اشتیاق : فروشنده موفق و حرفه ای در امر فروش و بازاریابی محصولات خود بسیار پر شور و با اشتیاق عمل می کند و انگیزه خرید را در مشتری تقویت می کند. اگر یک نیاز واقعی در ذهن مشتری به وجود آید ، شخص سریعا اقدام به رفع آن نیاز با خرید کالا یا دریافت خدمت خواهد نمود. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ برنامه زمانی و مکانی انعطاف پذیری دارد و می تواند در دفتر، خانه و یا هر جای دیگری وظایف خود را انجام دهد.

ایندکسر