[ad_1]

اولابیسی بویل ، معاون برنامه ریزی محصول و استراتژی تحرک در هیوندای موتور آمریکای شمالی ، طی دهه ها تغییرات زیادی در صنعت داشته است

س: آینده وسایل نقلیه الکتریکی را برای هیوندای و به طور کلی صنعت خودرو چه می دانید؟ فکر می کنید چقدر طول می کشد تا EV عادی شود؟

پاسخ: هیوندای سرمایه گذاری های قابل توجهی در مسیر ما برای رهبری در برق انجام داده است. ما قصد داریم حدود 12 مدل باتری الکتریکی را تا سال 2025 معرفی کنیم. کل گروه 23 ماشین سازگار با محیط زیست در سراسر جهان و یک میلیون وسیله نقلیه EV تا سال 2025 خواهند داشت. و ما می خواهیم طیف وسیعی از وسایل نقلیه را کاملاً الکتریکی کنیم و حدود 10 درصد از بازار را تشکیل دهیم. ماشین های الکتریکی تا سال 2040

سوال: در CES در مورد فرودگاه شهر در انگلیس بحث کردید. می توانید کمی در مورد اتومبیل های خودران و پرواز و فرودگاه شهر صحبت کنید؟

پاسخ: مواردی است که ما دوست داریم به جای اتومبیل های پرنده “وسایل نقلیه تحرک هوای شهری” بنامیم. ما با Aptiv سرمایه گذاری مشترکی داریم و از سال 2020 سیستم های کاملاً بدون راننده را آزمایش کردیم. چشم انداز ما برای شهرهای آینده شامل مواردی است که “هدف” نامیده می شود وسایل نقلیه.” اینها وسایل نقلیه مستقلی هستند که می توانند برای حمل و نقل باری استفاده شوند ، افرادی که با کنترل کاملاً خودمختار نیز حرکت می کنند. در جاهایی که به تحرک شهری می افتد و نحوه تعامل آنها ، ما می خواهیم با توجه به آینده ، راه حل های چندوجهی برای مردم داشته باشیم. بنابراین می توانید وارد “vertiport” (نوع فرودگاهی که هواپیماها به صورت عمودی فرود می آیند و پرواز می کنند) از وسیله نقلیه تحرک هوایی شهر خود شوید ، در آنجا فرود بیایید و سپس یکی از این وسایل نقلیه مخصوص ساخته شده را به مکان دیگری برسانید و سپس از آنجا به دوچرخه یا اسکوتر الکترونیکی. ما این چشم انداز را برای تحرک هوای شهری داریم که می خواهد این هواپیماها را تا سال 2028 تجاری کند.

س: رباتیک و کسب اکثریت سهام شرکت رباتیک ربات های بوستون دینامیک توسط هیوندای چگونه نقش دارند؟

پاسخ: ما می خواهیم برای بشریت پیشرفت کنیم و به یک شرکت تحرک هوشمند تبدیل شویم. اما ما همچنین بر روی انواع کاربردهای رباتیک کار می کنیم. بنابراین ، این شامل فناوری رباتیک در کارخانه های پیش ساخته ما برای کمک به افرادی است که مجبور به انجام کارهای تکراری ، ربات های پوشیدنی برای افراد مسن و افراد دارای معلولیت جزئی و سپس رباتیک هایی هستند که برای وسایل نقلیه خود تولید می کنیم. در زمین های خارج از جاده.

سوال: چگونه با تجربه کلی خرید اتومبیل که دیجیتالی می شود سازگار می شوید؟

پاسخ: ما با نمایندگی های خود کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه فروشندگان ما گزینه های خرده فروشی دیجیتال دارند. ما دیده ایم که معاملات آنلاین ما تقریباً به 10 درصد از حجم کل ما می رسد. این چیزی است که ادامه می یابد و حتی رشد می کند. بعد از همه گیری ، بعد از واکسن.

[ad_2]

منبع: stop-news.ir

ایندکسر