ترکیه سالهای سال می باشد رابطه قطعهسازیاش حساس اروپا برقرار میباشد و آنان مشتریان ثابتی در اروپا دارند، تحریم هم نیستند و از دانش فنی آنها به لطف به کارگیری کردند. اهمیت افتخار اعلام می کنم که امروز پیستونهایی را ساخت می کنیم که تا سال های سال حتی به فکر صاحبان و مشتریان همین محصولات نمیرسید که می شود همین را در داخل مرزوبوم ایجاد کرد و به شکل به طور کامل روتین به جهت اینها پیشنهاد خرید خارجی قرار داده میشد و از بیرون وارد میشد، امروز بحمدلله توانمند هستیم هر گونه پیستونی را در این مرز و بوم که نیاز صنعت داخلی باشد، در هر صنعتی که باشد، ایجاد کنیم و فعالیت را نیز کردیم و نمونههایش به مشتریهایمان تحویل داده شده است. ما حتی پنج، شش قلم از همین 10 گزینه را امداد کردیم که شرکت های دیگر ساخت کنند، یعنی آمدیم مثال دادیم، تکنیکال شیت و اطلاعات دادیم، سپس نمونهای که تولید کردند، بردیم آزمایش کردیم، به آن‌ها فیدبک دادیم و همه همین امور سبب ساز به این شد که توانستند حساس آن کیفیتی که مورد تایید استانداردها و موردنظر ما است، جنس ساخت نمایند و امروز ما از واردات این اقلام خودکفا شدیم. یک واقعه مهمی که بعد از آن از این سالهای دانش و تجربه و شاید نیز سعی و نادرست در این صنعت واقعه افتاده، این میباشد که وقتی که کسی به عنوان مثال میخواهد یک قطعه را تولید کند، مثلا پیستون TU5 که روی خودروی 206 بسته میشود، میآیند نقشه و مثال این پیستون را برمیدارند و میفرستند به یک شرکت خارجی که خط ساخت همین محصول را داراست ساخت مینماید و میگوید ما خط تولید این قطعه را میخواهیم و آن کمپانی خارجی میآید یک خط طراحی میکند، فیکچرهایش را طراحی میکند، فرآیند را طراحی میکند، برنامه PLC یا این که برنامه ماشینآلاتی که به رخ CNC میباشند را مینویسد و پول اینها را می‌گیرد و همگی اینها را هماهنگ می‌کند و تیم ما میروند مثلا یک ماه در کره، چین یا این که آلمان بومی میشوند، آموزش میبینند در آنجا، بعد برمیگردند و میآیند باطن سرزمین و سپس مستشاران خارجی بلند می شوند و میآیند تا تعدادی ماه دارای هزینههای بالا و اینجا مستقر میشوند تا این تولید را در اینجا برای ما به ثمر برسانند. EW10J4 که در دسته GTi و CC حضور داشت و توان خروجی ۱۴۰ اسب بخار را ارائه میداد و EW10J4S که نمونه بهینه خیس بود که اهمیت توان ۱۷۹ اسب بر روی جور GTi 180 یا این که همان RC نصب شد . حتی هیچ فردی خارج از نیروی انسانی شرکت، وارد نشده که در این حوزه بیاید به جهت ما خدماتی ارائه کند. در همین مقاله قصد ارائه نکاتی درباره گونه های موتورهای دوستداشتنی پراید را داریم. شما وقتی میخواهی یک خودرو منحصربفرد داشته باشی، می بایست چند تا خصوصیت باشند که طرح خرید همین ماشین و استعمال از این اتومبیل را توجیه کند. تدریس مکانیک – آشنایی و مشابه سازی و تئوری موتور تیو5 (TU5) در این عصر ی آموزشی بطور تام حساس نکات تعمیر موتور تیو5 آشنا میشوید و بطور کلی یک موتور تیو5 را کامل گشوده و سپس بعد از آن از تحلیل عده میکنیم. در حالتی‌که انژکتورها آن‌گاه از شست وشو کار نکردند، در این موقع می بایست انژکتورها را گشوده و آنان را با دستگاه شست وشوی انژکتور تمیز کنید یا همین که در شکل لزوم با نمونه جدید عوض کنید. حسین خاکساری، کارشناس ارشد متالورژی دانش کده شیراز می باشد که زمان مدیریت ارشد اجرایی (MBA) را هم در یک عدد از دانشگاه کشور‌ایران گذرانده. حرکت خطی بالا به زیر آن نیز منشاء نیروی موتور است به همین ترتیب که مهم تحت داخل شدن بر اثر فشار گازهای ناشی از احتراق باطن سیلندر نیروی ایجاد شده از انفجار هوا و سوخت را به بخشهای دیگر موتور منتقل میکند. پس از طی این مرحله، پیستون مجدد به سمت تحت حرکت می نماید تا همین مخلوط را فشرده کند و همین فشرده سازی منجر انفجار می شود. یک گراف از روش ساخت اقتدار و گشتاور از یک موتور را می بینید. اگر خلاصی پیستون خیلی کم باشد، در عاقبت اصطکاک دوچندان و سایش شدید، توان موتور کمتر می یابد. دومی ویژگی، توان بهرهبرداری و استعمال و به ایجاد رساندن همین خودرو می باشد که بایستی در این پیستون فورج tu5 گروه باشد. اهمیت دقت به عکس و یک بررسی کوتاه خیالی به راحتی می اقتدار متوجه شد که میزان هوای ورودی و خروجی موتور می تواند در شرایط چهار سوپاپ بهبود یابد. جهت قرار گیری پیستون در سیلندر را نشان می دهد، همین علامتها در موقع کارگزاری پیستون می بایست به سمت جلوی موتور باشد. به جهت انجام همین عمل هنگامی که موتور پر‌نور می باشد باید از تجهیزات مختص ذیل فشار استفاده نمائید تا حلال را مستقیما به سمت ریل سوخت جهت دهی کند و به این مضمون‌ می باشد که یا این که این که بایستی پمپ بنزین را غیرفعال کرده و یا این که این که لوله نعلی شکلی را نصب نمایید تا بنزین مجدد به سمت باک حرکت کند. پیشنهاد بعضی از کارشناسان بر این می باشد که بعد از شستوشوی انژکتور یا این که کربن زدایی، عمل بده بستان شمع هم رخ گیرد. در صورتی که هر دسته مایع بخارنشده ای وجود داشته باشد، ممکن می باشد در الگوی پاشش انژکتور نشان داده شود. اهمیت این اکنون برای موقعیت نو خودمان را بسط داده ایم، با تاکید آقای ایروانی یک تیم بسیار متبحر در همین حوزه در مجموعه قطعات اتومبیل عظام رخ گرفته که ما یک مقدار با جزییات بیشتر و هدفمند در بازارهای صادراتی کار کنیم. در صورتی که شما این نوشته را تحسین می کنید، مایلید دیتا ها بیشتری در آیتم پیستون تقویتی بدست آورید به وب سایت ما مراجعه کنید. لهجه حیاتی زومیت پارسی است؛ لطفا در زمان ارسال مطالب از لهجه پارسی به کارگیری کنید. این حلقه ها که به اسم حلقه پیستون شناخته می شوند ، در بدنه پیستون ، درون شیارهای اختصاصی به فرد در بدنه پیستون قرار گرفته و قطرشان مقدار بسیار یه خرده عمده از قطر سیلندر می باشد و همین قطر بخش اعظم سبب می شود که هنگامی پیستون ( به ملازم حلقه پیستون ) در درون سیلندر قرار گرفت ، حلقه های پیستون ، اذن خروج ادغام سوخت و هوا از بالای گوشه و کنار احتراق به فضای تحت پیستون را ندهند و در عاقبت ، قابلیت و امکان فشرده نمودن ترکیب سوخت و هوا در بالای پیستون وجود داشته باشد. برای افرادی که هر گونه نگرانی در آیتم دقیقا چه جایی و همینطور راهنمایی در آیتم چگونگی به کار گیری از تعویض پیستون tu5 ، شما ممکن است می توانید دارای ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

ایندکسر