کاربرد سر سیلندر ها چیست ؟

به استدلال دولایه (ورق دوبل) بودن قسمت جلویی کاپوت، صافکاری فارغ از رنگ آن نصیب در بیشتر موارد مانند روز نخستین در نخواهد آمد؛ مگر آن قسمت را بتونه و رنگ کنید و یا مبادرت به بده بستان آن قطعه کنید که به افت قیمت اتومبیل در روزگار فروش سبب ساز می شود. در چنین هنگامی بود که صرفا خرید کردن و فروش پژو ۴۰۵ میتوانست بازار کمپانی فرانسوی را نجات دهد. پس همین ضعف ۲۰۶ موضوعی هست که قبل از خرید بایستی به آن توجه کنید. در ۲۰۶ های ایجاد شده تا سال ۱۳۹۱، ECU در سمت چپ گوشه و کنار تحت کاپوت قرار گرفته اند؛ ولی ECU 206 ایرانیزه در سمت راست محفظه و در پشت باطری به صورت عمودی قرار گرفته است. مگ پترونول پیشنهاد می‌کند حتما بخش نکات کلیدی تعویض روغن 206 و 207i را مطالعه فرمایید. همینطور در همین دفترچه اشاره شده زمان ردوبدل روغن موتور 207 براساس کارکرد کیلومتر خودرو هر 20000 کیلومتر میباشد. که هر یکسری عدد تبارک و فوق العاده ای وجود ندارد البته به جهت یک ماشین مهم به کار گیری های شهری تماما به اندازه و مناسب به لحاظ می رسد. ضمناً منظورم از موتور تازه موتوری که برای 207 اصلی همکاری ب ام و آماده شده بود و 150 اسب قدرت داشت نیست. پیشرانه TU5 هرچند همین روزها سرگرم مسائل و ایراداتی شده می باشد که ناشی از کفیت پایینتر تولید آن است اما در کل می توان به این پیشرانه هنوز همرتبه مناسبی بخشید هر چند که این پیشرانه در مقایسه دارای پیشرانههای روز دنیا دیگر یک پیشرانه بهصرفه با بازده بالا و مصرف مناسب قلمداد نمیشود؛ البته در کل این پیشرانه نسبت به حجم خویش بازده مهربانی داشته و توان و گشتاور قابل قبولی اساسی مصرف سوخت ذیل در اختیار راننده میگذارد. موتور تیوفایو (tu5) نسبت به حجم خویش بازده خوبی داشته و قدرت کلیدی مصرف سوخت ذیل در اتومبیل ها دارد و از دیگر ویژگیهای این موتور، سیستم جرقهزنی و کامپیوتر پیشرفته آن میباشد که منجر میشود تا عملکرد این موتور در هر شرایطی بالا باشد. ۲۰۶ اسم هاچبک شهری را به صحت یدک می کشد چرا که اندازه و بعد ها آن در شهری فعالیت شما را تا حد متعددی آسان می کند. بهتر است از سلامت بودن سیستم خنک کننده موتور اتومبیل اطمینان داشته باشید تا این گرما حساس بسیار شدن بیش از حد به ایجاد خسارت به پیشرانه منجر نشود. از نقاط قدوت این جور عجله و جاذبه ، مصرف سوخت ، آلایندگی زیاد (در حد Euro II) و تاخیر کمتر روزنه گاز در موقع فشار دادن پدل هستش (همون کپ نمودن معروف). همین سوزن ها می بایست گشوده شوند و نخست در دستگاه آلتراسونیک بسته شوند تا محیط ی خروجی سوزن تمیز شود. البته پیشنهاد نگارنده به شما، آن هست که خیلی نیز در عبور حساس فاصله قلیل از موانع به خویش اطمینان نکنید که سرانجام آن در کوچه و خیابان ها به تعداد متعددی قابل بازدید است! عقربه آن گاهی عدد ۱۰۰ درجه سلسیوس را نیز رد می کند ولی جای نگرانی نیست. TU5 نیز مانند بیشتر موتور های فرانسوی در دمای بالا کار می کند. بوستر ترمز استعمال شده از برند تجاری آلمانی آته (Ate) در گونه های قبل ۹۱، جای خود را به بوستر ترمز تولید درون داده اند. در واقع در اوایل ۲۰۶ سواری هرچقدر به مانع روبرویی نزدیک می شوید، آنگاه از پیاده شدن میبینید هنوز ۱ متر جا هست! بزارید به حساب آنکه ۲۰۶ ندارد… همین موتورها صرفا و فقط اساسی بنزین سوپر بدون سرب اکتان 95 عمل میکنند، در غیر اینصورت موتور آغاز به Knock زدن میکنه که ECU به جهت خودداری از اینکار بصورت اتوماتیک تایم جرقه را ریتارد میکنه. این مورد قضیه منجر می شود تا در در آغاز اهمیت احتیاط بیشتری به قلیل نمودن فاصله کلیدی خودروی جلویی مبادرت کنید. این مورد قضیه در نصیب جلویی خودرو به اوج خود می برسد و بایستی بدانید عکس العمل مهم شتاب ۱۰ کیلومتر بر ساعت اهمیت خودروی جلویی، کناره کاپوت اتومبیل را کاملا خم می کند. همینطور ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور آن در ۴۰۰۰ به دور بر دقیقه به دست می آید که این اعداد بر بر روی کاغذ، به جهت یک خودروی ۱۰۵۴ کیلوگرمی مطلوب به لحاظ می رسند. ترازو آن ها فراوان جمع و نوع می باشد که به عبور نمودن بی دردسر از کوچه های تنگ و قلیل عرض امداد شایانی می کند؛ ولی دید آن برای نصیب زیرین بدنه (زیر زه های پلاستیکی درب) کور می باشد و همین مورد قضیه در وجود تعداد متعددی ۲۰۶ که از حوزه‌ رکاب برخورد داشته اند بی تاثیر نبوده است. البته از نقاط ضعف ۲۰۶ در شهر بگوییم… مدت متعددی نمیگذرد تا به ابعاد جلوی ماشین کاملا مسلط می شوید؛ به حدی که احتمالا در دورزدن ها و بوستان نمودن ها، شما دارای اطمینان دارای فاصله ای کم از یک خودرو یا این که مانع می گذرید در حالی که هراس عکس العمل کلیدی آن مانع در دل سرنشین کناری شما به وجود می آید! درصورتیکه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ دیتاها فراوان بیشتر در مورد جزئیات موتور tu5 لطفا به مشاهده از وب سایت ما.

حتما بخوانید:
چاک یگر ، خلبان پرواز جنگ جهانی دوم ، اولین خلبان شکستن دیوار صوتی ، در سن 97 سالگی درگذشت.
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeViagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma