کالیفرنیا “مجموع خودگردانی” تسلا را بررسی می کند.


دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا در حال بررسی این است که تسلا با تبلیغ کاملاً خودمختار اتومبیل های خود بدون رعایت تعریف قانونی از رانندگی خود ، مقررات دولت را نقض می کند یا خیر.

لس آنجلس – دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا بدون اینکه تعریف قانونی رانندگی خود را داشته باشد ، در حال بررسی این است که آیا تسلا با تبلیغ اتومبیل کاملاً مستقل ، قوانین دولتی را نقض می کند یا خیر.

این بخش بررسی را دوشنبه در نامه ای به آسوشیتدپرس تأیید کرد. در این بیانیه آمده است: مقررات ایالتی تبلیغات وسایل نقلیه برای فروش یا اجاره را به عنوان مستقل در صورتی كه نتوانند با تعریف نظارتی مطابقت داشته باشند ، منع می كند.

این وب سایت می گوید: “عملکردهای فعلی فعال شده به نظارت فعال راننده نیاز دارند و اتومبیل را مستقل نمی کنند.”

تسلا در حال آزمایش نرم افزار مدیریت کامل خود در ایالات متحده بر روی اتومبیل هایی است که توسط دارندگان منتخب رانده می شود.

این شرکت که در پالو آلتو ، کالیفرنیا مستقر است ، سیستم کمک راننده تا حدی خودکار خود را “Autopilot” می نامد.

تسلا ، که بخش روابط عمومی خود را منحل کرد ، روز دوشنبه به درخواست نظر پاسخ نداد. لس آنجلس تایمز ابتدا گزارش DMV را گزارش کرد.

DMV ، که آزمایش وسایل نقلیه خودران را در جاده های کالیفرنیا تنظیم می کند ، گفت که نقض این مقررات می تواند منجر به تعلیق مجوزهای خودروهای مستقل و لغو پروانه تولید کننده شود. وی درمورد بررسی ، از جمله زمان شروع ، توضیح بیشتری نخواهد داد.

تسلا توسط DMV مجاز به آزمایش وسایل نقلیه خودمختار با رانندگان پشتیبان انسانی است. اما این در میان شرکت هایی نیست که مجاز به آزمایش بدون راننده انسانی باشند.

این شرکت می گوید نرم افزار مدیریت کامل خود می تواند در مسیر حرکت کند ، به طور خودکار خطوط را تغییر دهد و چراغ راهنمایی و علائم توقف را دنبال کند. خلبان اتوماتیک می تواند اتومبیل را در لاین خود و در فاصله ایمن از وسایل نقلیه مقابل خود نگه دارد.

این کاوشگر در میان چندین تصادف مشهور در سراسر کشور – از جمله یک سقوط مرگبار در کالیفرنیا – با خلبان اتوماتیک در هفته های اخیر انجام شده است.

روز شنبه ، تسلا در حالت خلبان خودکار با اتومبیل گشتی یکی از معاونان شهرستان اسناگوشیش در شمال سیاتل تصادف کرد و خسارت قابل توجهی وارد کرد اما هیچ مصدومیتی نداشت.

یک مرد 35 ساله در 5 ماه مه در فونتانا ، کالیفرنیا کشته شد ، زمانی که تسلا مدل 3 خود را حدود ساعت 2:30 بعدازظهر به نیمه راه یک بزرگراه در شرق لس آنجلس واژگون کرد.

گشت بزرگراه کالیفرنیا در ابتدا گفت که تحقیقات مقدماتی نشان داد که خلبان اتوماتیک قبل از سقوط “درگیر” شده بود ، اما یک روز بعد اظهارات خود را پس داد. در این بیانیه آمده است: محققان “تصمیم نهایی در مورد حالت رانندگی تسلا یا اینکه آیا آن از عوامل موثر در تصادف است” تصمیم نگرفته اند.

مقتول ، استفان مایکل هندریکسون ، پیش از این فیلم هایی را از سوار شدن بر او در وسیله نقلیه بدون نگه داشتن دستان خود بر روی چرخ یا پای پدال ، در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود.

DMV در تحقیقات سیستم های خودکار تسلا به اداره ایمنی ترافیک بزرگراه های ایالات متحده می پیوندد. در گذشته ، NHTSA از یک روش عملی برای تنظیم سیستم های جزئی و کاملاً خودکار از ترس جلوگیری از توسعه ویژگی های جدید امیدوار کننده استفاده کرده است.

اما از ماه مارس ، آژانس تحقیقات در تسلا را افزایش داده و تیم ها را به سه تصادف اعزام کرده است. وی در 28 سال تصادف تسلا در چند سال گذشته تحقیق کرده است ، اما تاکنون به رعایت داوطلبانه الزامات ایمنی توسط شرکت های خودروسازی و فناوری اعتماد کرده است. حداقل سه نفر در تصادفات آمریکایی که منجر به خلبان اتوماتیک می شود جان خود را از دست داده اند ، اما نه سیستم و نه راننده اقدامی برای جلوگیری از موانع انجام نداده اند.

——

کریشر از دیترویت اعلام کرد.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>