گوگل به دلیل به روزرسانی جدید اطلاعات تبلیغاتی خود ، در انگلستان با بررسی روبرو است


گوگل پس از شکایت گروهی از رقبا به نهادهای نظارتی مبنی بر اینکه این تغییرات تسلط آنلاین غول فناوری ایالات متحده را تقویت می کند ، در انگلیس با توجه به برنامه های به روزرسانی سیستم داده های تبلیغاتی خود ، با نظارت قانونی جدید مواجه می شود.

لندن – پس از شکایت گروهی از رقبا به نهادهای نظارتی مبنی بر اینکه این تغییرات تسلط آنلاین غول فناوری ایالات متحده را تقویت می کند ، گوگل در انگلیس با توجه به برنامه های به روزرسانی سیستم داده های تبلیغاتی خود ، مورد نظارت قانونی جدید قرار دارد.

بازاریابان Open Web ، ائتلافی از شرکتهای فناوری و انتشاراتی ، روز دوشنبه گفتند که آنها از مقام رقابت انگلیس می خواهند مداخله کند و Google را مجبور به موکول کردن راه اندازی Sandbox حریم خصوصی خود کند ، برنامه ریزی شده برای اوایل سال آینده.

این فناوری جدید کوکی های به اصطلاح شخص ثالث را که اطلاعات کاربر را در دستگاه های جایگزین شده با ابزارهای متعلق به Google ذخیره می کند ، حذف می کند. به گفته این گروه ، این بدان معنی است که ورود به سیستم ، تبلیغات و سایر ویژگی ها از شبکه باز حذف شده و تحت کنترل Google قرار می گیرند.

سازمان رقابت و بازار تأیید کرد که شکایت را دریافت کرده است.

در این بیانیه آمده است: “ما موارد مطرح شده در این شكایت را بسیار جدی می گیریم و آنها را به دقت ارزیابی می كنیم تا تصمیم بگیریم كه آیا تحقیق رسمی را بر اساس قانون رقابت آغاز كنیم.” “اقدامات موقت” برای جلوگیری از هرگونه رفتار مشکوک ضد رقابتی تا زمان بررسی کامل.

به دنبال این شکایت نگرانی در مورد سیستم جدید گوگل ، که ناظر در گزارش ماه ژوئیه در مورد سیستم عامل های آنلاین و تبلیغات دیجیتال بیان کرد. این گزارش توصیه می کند که دولت انگلیس رویکرد نظارتی جدیدی را برای مدیریت غول های دیجیتالی که از طریق تبلیغات آنلاین درآمد کلانی کسب می کنند ، اتخاذ کند.

گوگل می گوید این فناوری جدید ضمن حمایت از ناشران ، حریم خصوصی کاربران را افزایش می دهد.

این شرکت گفت: “اگر شیوه های تبلیغات دیجیتال برای نشان دادن انتظارات متغیر مردم در مورد نحوه جمع آوری و استفاده از داده ها توسعه نیابد ، شبکه تحت حمایت تبلیغات در معرض خطر است.”

Google Chrome برترین مرورگر وب جهان است و بسیاری دیگر مانند Microsoft Edge مبتنی بر فناوری Chromium آن هستند. CMA در گزارشی در ماه ژوئیه اعلام کرد که Google بیش از 90 درصد بازار جستجوی انگلیس را با پرداخت 7.3 میلیارد پوند (8.8 میلیارد دلار) کنترل می کند.

بازاریابان وب باز گفته اند که حریم خصوصی Sandbox دسترسی ناشران اخبار به کوکی هایی را که برای فروش تبلیغات دیجیتال استفاده می کنند ، محروم می کند ، که به طور قابل توجهی درآمد آنها را کاهش می دهد.

این گروه گفت که تغییرات گوگل تجارت تبلیغات دیجیتال را “به باغ حصار دار مرورگر Chrome خود منتقل می کند ، جایی که از دسترس تنظیم کنندگان خارج خواهد شد.” به دنبال تأخیر است تا زمانی که مقامات با استفاده از روش های درمانی طولانی مدت تسلط گوگل بر قسمتهای اصلی شبکه را کاهش دهند.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>