[ad_1]

گوگل قول داده است كه نظارت كنندگان انگلستان در نظارت بر برنامه آنها براي حذف تكنولوژي رديابي آگهي هاي موجود در مرورگر كروم ، نقشي به ناظران انگليس بدهد.

لندن – گوگل قول داده است به عنوان بخشی از تحقیق در مورد رقابت غول فناوری ، به نظارت كنندگان انگلستان در نظارت بر برنامه خود برای حذف تدریجی فناوری ردیابی آگهی از مرورگر Chrome خود ، كمك كند.

مرجع رقابت در انگلیس در حال بررسی پیشنهادات Google برای حذف اصطلاحات به اصطلاح است کوکی های شخص ثالث به دلیل ترس از اینکه رقابت تبلیغاتی دیجیتال را تضعیف کرده و قدرت بازار شرکت را تقویت می کنند.

برای رفع نگرانی ها ، گوگل روز جمعه مجموعه ای از تعهدات را ارائه داد ، از جمله اینکه به عنوان شرکت طراحی و توسعه فن آوری جایگزینی ، یک نقش نظارتی به سازمان رقابت و بازارها می دهد.

آندره كوچلی ، مدیر اجرایی این نهاد ، گفت: “ظهور غول های فناوری مانند گوگل چالش های جدیدی را به مقامات رقابت در سراسر جهان ارائه كرده است كه نیاز به رویكرد جدیدی دارد.”

وی گفت: سازمان رقابت و بازارها با شرکت های فناوری همکاری خواهد کرد تا “رفتار آنها را شکل دهند و از رقابت برای منافع مصرف کنندگان محافظت کنند”.

این وعده ها همچنین شامل “محدودیت های اساسی” در مورد چگونگی استفاده و تلفیق داده های کاربر توسط Google برای اهداف تبلیغات دیجیتال و وعده عدم تبعیض در برابر رقبا به نفع تجارت تبلیغاتی خود با فناوری جدید است.

این شرکت در یک پست وبلاگ گفت ، اگر تعهدات گوگل پذیرفته شود ، در سراسر جهان اجرا می شود.

کوکی های شخص ثالث – قطعه کدی که اطلاعات کاربر را ثبت می کند – برای کمک به مشاغل موثرتر در تبلیغات و تأمین بودجه محتوای آنلاین رایگان مانند روزنامه ها استفاده می شود. با این حال ، آنها همچنین یک منبع دیرینه نگرانی درباره حریم خصوصی هستند ، زیرا می توان از آنها برای ردیابی کاربران در اینترنت استفاده کرد.

گوگل صنعت خود را برای حذف کوکی های شخص ثالث در صنعت تبلیغات دیجیتال متزلزل کرده است ، و این نگرانی را ایجاد می کند که فناوری های جدید فضای کمتری برای رقبای تبلیغات آنلاین ایجاد می کند.

[ad_2]

منبع: stop-news.ir