تاثیر این بک لینک ها قبلا بسیار خوب بود ، در حال حاضر تاثیری کمی برای سئو سایت دارند. همانطور که می دانید سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جست و جو، تاثیر زیادی بر رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جست و جو دارد. همانطور که یک بار دیگر هم گفته شده، سئو خارجی یعنی تمام کار هایی که ما خارج از سایت خود انجام می دهیم اما روی سایت ما تاثیر می گذارد. همانطور که گفتیم، مجموعه از فعالیت های خارج سایت، روی سایت و دامین تاثیر می گذارد. پیوندها و سایر سیگنال های خارج از سایت پایه و اساس الگوریتم گوگل را تشکیل می دهند. یک راه این است که محتوای ارزشمند بنویسید، وبسایت خود را بسیار دوستانه و چشمنواز کنید، آن را به درستی تبلیغ کنید و پیوندها همراه با بازدید بهطور طبیعی دنبال شوند. این پیوندها اغلب در بلاگرول (blogroll) ، پاورقی یا نوار کناری قرار دارند.

بر این اساس، تمرکز به سمت کلمات کلیدی طولانی تر تغییر پیدا کرده است. سایت Moz نیز یک پارامتری به نام Domain Authority یا به اختصار DA دارد که عددی بین 1 تا 100 است و آن را بر اساس فاکتور هایی مانند کیفیت بک لینک ها، صفحات 404، تاریخچه دامین و … به صفحات فرعی نیز لینک بدهید تا ترافیک سایت شما به صورت طبیعی افزایش پیدا کند. محاسبه می کند. به این صورت می توان فهمید که یک سایت تقریبا چقدر معتبر است. همچنین لینک شما مفهوم پیدا می کند و صرفا با نگاه کردن به آن میتوان فهمید که این صفحه از سایت در مورد چه موضوعی می تواند باشد. طوری که با خواندن آن دقیقا باید کاربر بداند که صفحه در مورد چه موضوعی است. 1. وب سایت های مرتبط با حوزه کاری خود که امکان ارسال پست مهمان دارند را پیدا کنید. تا اینجا در مورد سئو داخلی صحبت کردیم و فاکتور های آن ها بررسی کردیم تا در داخل سایت خود اعمال کنید و نتیجه بهتری بگیرید. مهم ترین آن این است که افراد زیادی از این طریق با سایت و برند شما آشنا می شوند و می تواند برای شما جذب ترافیک کند.

اگر در تعدادی از شبکه های اجتماعی اکانت ساختهاید و میخواهید با استفاده از الگوی هاب و اسپوک (قطب و اقمار) ترافیک را از جاهای دیگر به وبسایت خود بیاورید و از طرفی، به گوگل هم نشان دهید که در فضاهای دیگر هم سایت و مطلب شما اشاره شده، میتوانید این فعالیتها را بخشی از سئوی خارجی تلقی کنید. تنها زمانی گوگل به صورت دقیق به شما می گوید که چطور رتبه بندی می شوید، زمانی است که از ادروز خود گوگل استفاده کرده باشید، اما برای رتبه بندی در نتایج ارگانیک، گوگل بدترین منبع برای اطلاعات مورد نیاز است. در این دوره تمام فاکتور های سئو را به صورت کاملا عملی آموزش تصویری داده ایم تا شما هم بتوانید سئو را یاد بگیرید و سایت خود یا حتی مشتریان خود را سئو کنید. اگر بتوانید به لینکهای همکاران خود سرک بکشید، شاید متوجه شوید که بکلینکهای زیادی از مطالب بلاگرهای معروف دریافت کردهاند.

بک لینک در واقع به لینک هایی گفته می شود که به یک سایت ارجاع داده شده اند.سایت هایی که سایت ما را معرفی کرده اند و به دلیلی ( از جمله کیفیت بالای مطالب آن سایت یا . اگر می خواهید مطلبی از سایت دیگر کپی کنید و در سایت خود قرار دهید باید بدانید که موتورهای جستجو مانند گوگل مطالب کپی شده جریمه می کنند. سپس می توانید لینکهای مربوط به صفحه اصلی خود را “نگاه” کنید. در روش لینک سازی به شکل بک لینک PBN تمام سایت هایی که قرار است لینک شما در آن ها نمایش داده شود زیر دست خودتان است و می توانید هر کاری که دوست دارید با آن ها بکنید. به طور کلی سئو به دو بخش سئوی داخلی و سئوی خارجی تقسیم می شود، هر دوی آنها در بهینه سازی سایت موثر هستند. یکی از راهکارهایی که می تواند موجب بهبود سئو خارجی سایت و افزایش بازدید و مشتریان ما شود، تبلیغات کلیکی در گوگل است.