2-واسه نصب تراتل بادی باید واسه هر تراتل یه پتانسیومتر گذاشت یا واسه یکی بذاریم ECU متوجه میشه؟ این صفحه های دارای اصطکاک که با فنر بهم وصل شدن در اثر چرخش موتور و نیروی گریز از مرکز ایجاد شده از هم باز میشه و به کناره و لبه های چرخدنده متصل میشن و این چرخدنده به گیربکس وصل هست و در نتیجه قدرت موتور به گیربکس منتقل میشه. حالا در صورتیکه مشکل افست نداشتیم ( یا افست بعد از تنظیم شدن هم هنوز باعث بسته بودن کامل دریچه نمیشه و مقداری زاویه داریم ) در اینحالت ممکنه نشیمن دریچه گاز درون محفظه خیلی کثیف شده باشه و قطر کلی محفظه نشیمن دریچه رو کم کرده باشه که با تمیز کردنش بوسیله یک حلال مناسب ( مثل بنزین ) همه قطرش به میزان اولیه برمیگرده و مشکل حل میشه ( خیلی کم پیش میاد که اینقدر سیستم کثیف بشه که محل نشست دریچه رو محدود کنه ). ولی در اکثر موارد این مشکل مربوط به خود دریچه گاز و خارج از استاندارد بودن اندازه این دریچه است ( قطعه ساز داخلی که این دریچه رو ساخته سایزش رو به دلیل رعایت بسیار دقیق تلرانس از اندازه اصلی خودش حدود 2 میلیمتر بزرگتر در نظر گرفته !!!! ) در اینحالت بدون در نظر گرفتن هیچ مورد خاصی اندازه دریچه گاز نشوندهنده این موضوعه که این دریچه برای این محفظه بزرگه.

زیر کاپوت، پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر خطی 16 سوپاپه قرار گرفته که متعلق به نسل سوم بوده و با برخورداری از 4 تراتل بادی JENVEY 45mm، کامپیوتر DTA Fast S40، میل سوپاپ های درجه بالای مسابقه ای و سیستم کامل اگزوز سوپر اسپرینت، می تواند بیش از 150 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نتیجه غیرقابل تصوربودبرای من چون دوسال وقریب به یک میلیون تومان خرج کپ ای اف سون کرده بودمولی دریک لحظه احساس کردم هیچ کپی حتی بافشردن کامل پدال گازندارم. در برخی از موارد حتی اندازه باتری مناسب نیز به صورت عدم مناسب بودن اتصالات باعث بروز همین مشکل خواهد شد، که معمولا وقتی باتری مورد ارزیابی قرار داده میشود به نظر میرسد که مناسب است و شکلی در آن وجود ندارد اما اتصالات ایجاد شده برای مدل دیگری ساخته شده است. حتی یکی از مسافران پرواز می گوید که کاپیتان به مسافران گفته که سوخت را تخلیه کرده و به مسافران می گوید تمام تلاشم را می کنم هواپیما را در جایی امن فرود بیارم. یک دایره ساده، یک بیضی و یا اشکال هندسی دیگری را در آسمان در نظر بگیرید و سعی کنید پرنده را در آن محدوده پرواز دهید.

کنترل ســرعت هوشمند یک سامانه خودکار برای ثابت نگاه داشتن سرعت خودرو به میزان مورد نظر راننده در مسیرهای طولانی است.در این سیستم، امکان تثبیت سرعت خودرو در شرایط مختلف بدون اســتفاده از از پدال گاز فراهم شده است. خبر خوب اینکه لازم نیست حتما به فروشگاه قطعات الکترونیک مراجه کنید، در بسیاری از وب سایت ها امکان خرید اینترنتی قطعات کوادکوپتر فراهم شده است. خوب ، این واقعا یک طراحی بسیار ساده است زیرا روتور دم از یک موتور جداگانه تغذیه می کند. تایمینگ موتور تنظیماتی روی اسپید کنترل است که برای راندمان موتور، قابلیت اطمینان، گشتاور و RPM مولتی روتور ها بسیار مهم است. همچنین باتری نقش مهمی در راندمان دیگر تجهیزات مانند استاکر و پالت تراک نیز دارد. مواد بهکار رفته در داخل این خودرو از پلاستیک ارزان قیمت مانند خودرو تیبا و پراید در ایران است . سیستم کنترلی که من در اینجا استفاده کردم سیستم هیلر است. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، از سیستم کنترل هیلر در طراحی من استفاده شده است.

نتیجه این که نحوه شتاب گیری اولیه در یک کلام شوک آور بوده و این اتومبیل 790 کیلوگرمی، با تندی غیر قابل انتظاری به پیش می رود. این برد با دستور به اسپید کنترلرها ، جهت ، سرعت و پایداری کواد را کنترل می کندمدارهای الکترونیکی کنترل سرعت (ESC)Hover Still – برای شناور کردن ، محرکه خالص چهار چرخنده هواپیمای بدون سرنشین را به سمت بالا فشار می دهد و باید دقیقاً برابر با نیروی گرانشی باشد که آن را به سمت پایین می کشد. اول از همه ، من باید ادعا کنم که سر روتور باید به اندازه کافی محکم باشد تا در برابر هر نوع لرزش مقاومت کند یا می تواند بسیار خطرناک باشد. در صورت شل شدن هرگز از احتمال ایجاد آسیب در این دستگاه کوچک غافل نشوید. بر عکس شایعاتی که می گفتند تعداد زیادی 206 بصورت ساخته شده وارد ایران شده باید گفت که تنها 191 دستگاه از همین تیپ 4 در ابتدا مخصوص جانبازان آن هم بصورت SKD وارد شد که بدان معنی بود که ماشین ها آماده و داخل جعبه ای بودند که میبایست صندلی ها و لاستیک ها روی آن نصب شوند.