[ad_1]

AT&T در ازای پرداخت 48.5 میلیارد دلاری که برای سرویس تلویزیون ماهواره ای در سال 2015 پرداخت ، DirecTV خود را به یک شرکت جدید می چرخاند.

AT&T برای سهم 48.5 میلیارد دلاری که در سال 2015 برای سرویس تلویزیون ماهواره ای پرداخته ، DirecTV خود را به یک شرکت جدید تقسیم می کند. DirecTV میلیون ها مشتری خود را به دلیل تماشای AT&T از دست داده است و با احتساب بدهی ، فقط 16.25 میلیارد دلار ارزش دارد.

شرکت خصوصی TPG صاحب 30٪ از مشاغل خواهد بود ، در حالی که AT&T بقیه را در اختیار دارد. شرکت ارتباطات از راه دور 7.8 میلیارد دلار پول نقد دریافت خواهد کرد که 1.8 میلیارد دلار آن از TPG و 5.8 میلیارد دلار از شرکت جدید DirecTV که این مبلغ را وام می گیرد ، است. DirecTV جدید همچنین 200 میلیون دلار از AT&T بدهی می گیرد.

AT&T سال گذشته سرویس پخش جریانی HBO Max خود را راه اندازی کرد و تمرکز خود را بر ایجاد این تجارت گذاشته است. وی علاوه بر تجارت بی سیم و اینترنتی گسترده ، دارای شبکه های تلویزیونی مانند CNN و TBS به همراه استودیوی فیلم برادران وارنر است.

AT&T گفت این معامله تعادل آن را تقویت می کند و بر روی هزینه پربار ارتقا network شبکه بی سیم آن با فناوری نسل بعدی 5G متمرکز است. این به روزرسانی به سرمایه گذاری های طیف گران نیاز دارد – در آخرین حراج ایالتی ایالات متحده 23.4 میلیارد دلار صرف پهنای باند کرده است. AT&T همچنین قصد دارد منابع بیشتری را در زیرساخت های اینترنت نوری و HBO Max سرمایه گذاری کند.

AT&T از درآمد حاصل از معامله برای بازپرداخت بدهی استفاده خواهد کرد.

شرکت جدید DirecTV شامل تلویزیون AT&T ، نسخه جریانی تلویزیون کابلی و آیه های U ، سرویس کابل قدیمی AT&T خواهد بود. AT&T تجارت خود را با DirecTV در آمریکای لاتین ادامه خواهد داد. AT&T اظهار داشت که انتظار تغییر کمی برای مشترکان دارد. انتظار می رود این معامله در نیمه دوم سال پایان یابد.

AT&T نوشت: “انصاف است که بگوییم برخی از جنبه های معامله (DirecTV) همانطور که ما برنامه ریزی کرده بودیم انجام نشد ، مانند خانوارهای تلویزیون پولی ایالات متحده با سرعت بیشتری از صنعت در صنعت کاهش می یابد.”

مشترکین تلویزیون دیجیتال گفتند که مشترکان ایالات متحده و کانادا در خدمات تلویزیون کابلی یا ماهواره ای بین سال های 2010 تا 2020 27 میلیون کاهش یافته و فقط در سال 2020 6 میلیون کاهش یافته اند. اخیراً سرویس های جدید جریانی ظاهر شده اند که با Netflix رقابت می کنند ، از جمله HBO Max ، Disney + و Peacock در NBCUniversal. تجارت ویدئویی AT&T طی دو سال گذشته 6.7 میلیون مشتری از دست داده و تا پایان سال 2020 17.2 میلیون مشترک را ادعا کرده است.

[ad_2]

منبع: stop-news.ir