[ad_1]

DoorDash گزینه های تحویل کمتری را برای رستوران های ایالات متحده راه اندازی می کند ، در پاسخ به انتقاداتی که کمیسیون های آن برای صنعت آشفته بسیار زیاد است

DoorDash در حال راه اندازی گزینه های تحویل با قیمت پایین برای رستوران های آمریکایی است ، و در پاسخ به انتقاداتی که کمیسیون های دریافتی آن برای صنعت آشفته بسیار زیاد است.

شرکت تحویل مستقر در سانفرانسیسکو روز سه شنبه اعلام کرد که یک طرح جامع جدید ارائه می دهد که بابت سفارش خرید ، یا تقریباً نیمی از قیمت برنامه های قبلی ، از رستوران ها 15 درصد هزینه می گیرد. این طرح محدودیت تحویل را محدود می کند و هزینه های حمل و نقل بیشتری را به مشتریان منتقل می کند – به عنوان مثال آنها می توانند 4.99 دلار به جای 2.99 دلار پرداخت کنند.

رستوران ها اگر بخواهند منطقه تحویل بزرگتر ، دید بیشتر در برنامه DoorDash یا هزینه تحویل کمتر به مشتری داشته باشند ، می توانند برای برنامه های دیگر هزینه های بیشتری – پورسانت 25 یا 30٪ – بپردازند.

DoorDash گفت رستوران ها و زنجیره های محلی کمتر از 75 صندلی برای قیمت های جدید واجد شرایط هستند. این شرکت نمی گوید چه تعداد از رستوران های همکارش این معیارها را دارند. اما DoorDash نزدیک به 400000 رستوران را با استفاده از شبکه 1 میلیون راننده مستقل ارائه می دهد.

حتی قبل از همه گیری ، DoorDash ، Grubhub و سایر ارائه دهندگان روابط سختی با رستوران ها داشتند ، انتقاد از هزینه های بالای آنها ، عدم شفافیت و گاهی لکه ها. این ارتباط بیشتر توسط بیماری همه گیر ، که اتاق های غذاخوری را تعطیل کرد ، تقاضای مشتری برای تحویل را به طور قابل توجهی گسترش داد و بسیاری از رستوران ها را مجبور به انتقال و انتقال برای زنده ماندن کرد.

قانون گذاران دلسوز در تلاش برای کمک به رستوران ها ، موقتاً کمیسیون تأمین کنندگان – معمولاً 15٪ – را به ده ها شهر و ایالت کاهش دادند. DoorDash گفت ، در این شهرها نرخ های جدید پس از انقضا این محدودیت ها اعمال می شود.

اما DoorDash اصرار داشت این محدودیت دلیلی برای تغییر هزینه های آن نیست. در عوض ، این شرکت گفت که در حال پاسخگویی به صاحبان رستوران هایی است که گزینه های بیشتری می خواهند. مدیر عامل DoorDash ، کریستوفر پین گفت که این شرکت شش ماه گذشته را صرف تهیه برنامه ای برای کمک به رستوران ها کرده است ، اما با این وجود اطمینان حاصل می کند که رانندگان – و خود DoorDash – می توانند درآمد کسب کنند.

پین گفت: “یک اندازه متناسب با همه واقعاً با رستوران ها کار نمی کند.”

پین گفت رستوران ها می توانند هر زمان که بخواهند برنامه خود را با توجه به نیازشان تغییر دهند. یک رستوران جدید که می خواهد میزان بازدید و مشاهده را افزایش دهد ، ممکن است طرحی با کمیسیون بالاتر انتخاب کند ، در حالی که یک رستوران تاسیس شده که اعتماد زیادی به تحویل کالا ندارد ، ممکن است طرحی را با قیمت پایین تر انتخاب کند.

DoorDash گفت که همچنین کارمزد سفارشات مطالبات را – که مشتریان از طریق برنامه DoorDash انجام می دهند اما خود به خود می گیرند – از 6٪ به 6٪ کاهش داد.

رقیب DoorDash ، Uber Eats نیز در ماه های اخیر برنامه هایی با قیمت پایین را تجربه کرده است. یک طرح سبک – با کمیسیون 5٪ – به رستوران ها اجازه می دهد تا به عنوان مثال از رانندگان خود استفاده کنند.

[ad_2]

منبع: stop-news.ir