FTC می گوید آمازون 62 میلیون دلار راهنمایی از رانندگان گرفته است


آمازون نزدیک به 62 میلیون دلار برای تسویه حساب هزینه هایی که از رانندگان تحویل خود مشاوره گرفته است ، پرداخت می کند

نیویورک – آمازون نزدیک 62 میلیون دلار برای ترتیب هزینه های مشاوره از رانندگان تحویل خود پرداخت می کند.

روهیت چوپرا ، نماینده کمیسیون FTC ، در بیانیه ای گفت: “این سرقت مورد توجه رانندگان آمازون قرار نگرفت ، بسیاری از آنها از این شرکت ابراز خشم و سردرگمی کردند.” “اما آمازون به جای تمیز بودن ، گام های پیچیده ای برای فریب رانندگان خود و سرپوش گذاشتن در سرقت خود با ارسال پاسخ های کنسرو شده به آنها که دروغ های این شرکت را تکرار می کند ، برداشته است.”

رانندگان بخشی از تجارت آمازون Flex بودند که در سال 2015 تاسیس شد و به مردم امکان می دهد بسته های خود را با اتومبیل های خود به آمازون تحویل دهند. رانندگان خود اشتغالی دارند و کارمندان آمازون نیستند.

FTC گفت كه آمازون در ابتدا به كارگران قول داده است كه هر ساعت 18 تا 25 دلار به آنها حقوقي پرداخت شود. او همچنین به آنها گفت که 100٪ مشاوره ای را که مشتریان در برنامه به آنها می دهند ، دریافت می کنند.

در شکایت آمده است ، اما در سال 2016 ، آمازون شروع به پرداخت ساعتی کمتر به رانندگان کرده و از نکاتی برای جبران اختلاف استفاده کرده است. طبق FTC ، آمازون تغییر درایور را فاش نکرده است و توصیه هایی که از رانندگان گرفته است به 61.7 میلیون دلار رسیده است.

شرکت آمازون دات کام مستقر در سیاتل در بیانیه ای اظهار داشت که روش پرداخت حقوق کارگران روشن است. اما این شرکت گفت که “وضوح بیشتری را در سال 2019 اضافه کرد” و “خوشحال است که این مسئله را پشت سر می گذارد.”

FTC گفته است که پولی که آمازون بابت تسویه حساب پرداخت می کند ، به رانندگان تحویل دهنده که مشاوره آنها گرفته شده است بازگردانده خواهد شد.

—————

جوزف پیسانی را در توییتر دنبال کنید:josephpisani


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>