Google قول داده است که کاربران جدید را در تغییرات داده های آگهی Chrome ردیابی نکند


گوگل می گوید پس از حذف تدریجی فن آوری ردیابی آگهی موجود از مرورگرهای Chrome در تعمیر آینده برای افزایش حریم خصوصی ، روش های جدیدی برای ردیابی کاربران فردی در اینترنت ایجاد نخواهد کرد.

لندن – گوگل گفته است كه پس از حذف تدریجی فن آوری ردیابی آگهی موجود از مرورگرهای Chrome در مواجهه با رفع مشكلات آینده برای تقویت حریم خصوصی ، روش های جدیدی برای ردیابی افراد در اینترنت ایجاد نخواهد كرد.

این غول دیجیتال در حال کار بر روی پیشنهادهایی برای حذف کوکی های به اصطلاح شخص ثالث از Chrome است که قطعه کدی است که توسط تبلیغ کنندگان وب سایت برای ضبط تاریخچه مرور برای نمایش تبلیغات شخصی به کاربران استفاده می شود.

کوکی های شخص ثالث مدت زیادی است که باعث ایجاد نگرانی در مورد حریم خصوصی می شوند ، بنابراین Google پیشنهاد می کند در عوض کاربران وب با علایق مشابه را گروه بندی کند و سابقه وب سایت را در دستگاه های کاربر خصوصی نگه دارد.

در یک پست وبلاگ ، دیوید تمکین ، مدیر حریم خصوصی محصولات و مدیریت اعتماد تبلیغات گوگل ، گفت این شرکت همچنان س questionsالاتی را در مورد اینکه آیا به دیگران در صنعت فناوری تبلیغات که قصد دارند کوکی های شخص ثالث را با شناسه های سطح کاربر جایگزین کنند ، دریافت می کند. .

تمکین گفت: “امروز ما در حال روشن شدن این مسئله هستیم که به محض حذف کوکی های شخص ثالث ، ما برای ردیابی افراد هنگام وب گردی شناسه دیگری نخواهیم ساخت و همچنین از آنها در محصولات خود استفاده نخواهیم کرد.”

گوگل قصد دارد تا سال آینده تغییراتی ایجاد کند. با این حال ، پیشنهادهای گوگل انتقاد بازیگران در صنعت تبلیغات آنلاین را به دنبال داشته و همچنین مورد نظارت مقامات نظارتی در انگلیس از ترس اینکه این امر به قدرت غالب فناوری در تبلیغات آنلاین می افزاید ، است.


منبع: stop-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>