افزایش نرخ اشتراک در رویداد
مقایسه ویژگیها و امکانات پلتفرم های برگزاری رویداد آنلاین
شما نیز میتوانید ویدیوهای کوتاه و خلاقانه برای تبلیغات مؤثر حضوریتان بسازید. برای مثال، یک ریلز از پشت صحنۀ آمادهسازی جشنواره یا نمایش محصولات موجود در رویداد با اعلام تخفیفهای ویژه منتشر کنید. استفاده از موزیکهای پرطرفدار و هشتگهای مرتبط نیز میتواند به دیدهشدن بیشتر محتوای شما کمک کند. KPI یا شاخصهای کلیدی عملکرد، معیارهایی هستند که به شما کمک میکنند میزان موفقیت جشنواره فروش خود را اندازهگیری کنید. در ادامه، هر یک از گامهای برگزاری جشنواره فروش را برایتان شرح میدهیم.
برای استفاده از سریعترین روش پروموت کمپینهای تبلیغاتیتان، همین امروز پنل اس ام اس متناسب با نیازهای کسبوکارتان را از ملی پیامک تهیه کنید. در نهایت، گوگل ادز، بر اساس بودجهای که تعیین کردهاید، به پروموت جشنواره فروش شما نزد مخاطبانی میپردازد که ممکن است بیشتر از افراد عادی، به شرکت در این رویداد علاقهمند باشند. اما در عصر دیجیتال برگزاری رویدادهای تأثیرگذار با مشارکت بالا نیازمند استراتژیهای هوشمندانه است. یکی دیگر از قابلیتهای جذاب دوربین گلکسی اس۲۵ اولترا به فیلمبرداری ۱۰بیتی HDR بازمیگردد؛ درحالیکه قبلا برای استفاده از فیلمبرداری HDR باید به قسمت Labs تنظیمات دوربین مراجعه میکردید؛ اکنون پرچمدار سامسونگ بهصورت پیشفرض ویدیوها را با استاندارد +HDR10 و یک میلیارد رنگ ضبط میکند. هدف یک نظرسنجی پس از رویداد ارزیابی این است که آیا تلاش های برنامه ریزی رویداد سازمان شما انتظارات شرکت کنندگان، سخنرانان، غرفه داران و حامیان مالی را برآورده کرده است یا خیر. 3 - چه پیشنهادی برای بهبود رویدادهای آینده دارید؟پرسیدن از شرکتکنندگان که چگونه میتوان کارها را بهبود بخشید، توصیههای هدفمندی را برای اجرا به شما میدهد.
بهشون خوش گذشت؟ آیا چیزی آنها را اذیت کرد؟ آیا انتظارات آنها برآورده شد؟ میتوانید از سؤالات نظرسنجی رویداد مجازی یا سؤالات حضوری استفاده کنید تا زمانی که برای درخواست شما مناسب باشد. حتی اگر بودجهبندی اولیه بهخوبی انجام شده باشد، بدون مدیریت دقیق و نظارت مستمر بر مخارج، ممکن است با کمبود بودجه مواجه شوید. برای جلوگیری از این مشکل، باید یک سیستم مالی قوی و دقیق داشته باشید که تمامی هزینهها را ثبت و بررسی کند. استفاده از نرمافزارهای مالی و حسابداری میتواند به شما در این زمینه کمک کند. این تحلیل شامل تمامی جنبههای مالی رویداد میشود، از هزینههای اولیه مانند رزرو مکان و تجهیزات تا هزینههای غیرمستقیم مانند تبلیغات و بازاریابی.
این اهداف به شما کمک میکنند تا میزان و نوع هزینههایی که باید انجام دهید را تعیین کنید. مقیاس حضور شما (مثلاً اندازه غرفه، تعداد کارکنان، تعداد محصولات یا خدماتی که به نمایش میگذارید) تأثیر مستقیمی بر بودجه لازم برای حضور در نمایشگاه دارد. همزمان با سیصد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه بهای خدمات استفاده از مجموعههای شهربانو و مراکز فرهنگی و هنری بانوان تحت نظر اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۴ بررسی و با حداکثر آراء موافق تصویب شد. برای مثال، هزینههای اولیه شامل اجاره مکان، تجهیزات صوتی و تصویری، دکوراسیون، و خدمات پذیرایی میشود. علاوه بر این، هزینههای تبلیغات و بازاریابی نیز باید در نظر گرفته شود.
این 10 معیار گفتهشده از جمله مهمترین معیارهای انتخاب پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین است. با آگاهی و در نظر گرفتن این موارد میتوانید مقایسه درستی بین این ابزارها داشته باشید و در نهایت گزینهای مناسب را انتخاب کنید. هنگام آمادهشدن برای حضور در نمایشگاه، هزینههای نیروی انسانی را در نظر داشته باشید. این هزینهها شامل حقوق، اضافهکاری و پاداش، سفر، اقامت و پذیرایی کارکنانی که در غرفه کار میکنند، خواهد بود. هزینههای مربوط به حمل و نقل کارکنان به محل نمایشگاه شامل بلیت هواپیما، قطار یا خودرو باید در نظر گرفته شود. باید بدانید که چه محصولاتی میخواهید ارائه کنید و به چه تعداد از کارکنان نیاز دارید.
علاوه بر این، باید بهصورت دورهای بودجه خود را مرور و در صورت نیاز تنظیمات لازم را انجام دهید. بررسی مستمر هزینهها و مقایسه آنها با بودجه تعیینشده میتواند به شما کمک کند تا هرگونه انحراف از بودجه را بهموقع شناسایی و اصلاح کنید. همچنین، میتوانید با مذاکره با تأمینکنندگان و کاهش هزینههای غیرضروری، بودجه خود را بهینهسازی کنید. برای این کار، باید بودجهای منطقی و قابل دسترس تعیین کنید که بتواند تمامی هزینههای پیشبینیشده را پوشش دهد. یکی از بهترین روشها برای تعیین بودجه، استفاده از تجربیات گذشته و منابع مشابه است. بررسی رویدادهای قبلی و مشاوره با کارشناسان میتواند به شما در تعیین بودجهای واقعی و عملی کمک کند.
به یمن تداوم آلودگی و صدور هشدار نارنجی بار دیگر مراکز آموزشی تعطیل شدند و برای چندمین بار موضوع آلودگی هوای تهران محور اصلی صحبتهای رئیس شورای شهر تهران قرار گرفت. مهدی چمران در سیصدمین جلسه پارلمان شهری از تشکیل کارگروه ویژه برای رفع آلودگی هوای پایتخت خبر داد و گفت که باید از این طریق مطالبهگر مسئولیتها در راستای مقابله با این معضل باشیم. نظرسنجی پس از رویداد، پرسشنامه یا فرم بازخوردی است که پس از وقوع یک رویداد بین شرکت کنندگان توزیع می شود. برای دریافت مشاوره و برگزاری رویدادهای خود از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید. اگر رویداد شما شامل فروش بلیت، دریافت اسپانسر یا سایر منابع درآمدی است، باید این موارد را بهدقت محاسبه کنید.
انتخاب مکان و تاریخ مناسب یکی از گامهای کلیدی است که باید زودتر انجام شود. روز رویداد باید تمام جنبهها، از جمله پذیرایی، تجهیزات فنی و زمانبندی برنامهها بهدقت بررسی شوند. پس از پایان رویداد، بازخورد شرکتکنندگان را جمعآوری کرده و برای بهبود برنامههای آینده استفاده کنید. معیار و ویژگی جذاب و مهم رابط کاربری آسان، بدون این که شما را سردرگم کند، به شما اجازه میدهد به راحتی و با لذت با نرمافزار، اپلیکیشن و پلتفرمها کار کنید. رابط کاربری خوب مثل یک راهنمای باهوش است که همیشه شما را به سمت مقصدتان هدایت میکند. با یک رابط کاربری آسان، دیگر نیازی نیست ساعتها وقت خود را صرف یادگیری پیچیدگیهای یک نرمافزار کنید.
مخاطبان در رویدادهای تجاری به کارگاههای تخصصی و اتاقهای مذاکره و استیج اصلی و غرفههای مجازی به همراه امکاناتی نظیر چت همزمان و یا ارتباط تصویری نیاز دارند. بسیار از تازهکاران صنعت رویدادهای تجاری در آخرین مرحله به فکر محاسبهی تعداد شرکتکنندگان میافتند. آنها پیش خود فکر میکنند رویداد آنلاین هیچ وابسته به تعداد آدمها نیست و ظرفیت نامحدودی دارد. همهچیز را به دقیقهی ۹۰ موکول نکنید- ۲ و یا ۴ هفته قبل از رویداد زمان مناسب را انتخاب و در پلتفرم وارد کنید. هر چه پیشتر زمان رویداد را معلوم کنید شرکتکنندگان زمان بیشتری برای آماده شدن خواهند داشت و تیم اجرایی شما برای برگزاری رویداد مهیاتر خواهد بود.
برای این کار باید اکانت گوگل ادز خود را به کمک واسطه شارژ کنید و روی کلمات کلیدی مرتبط با رویدادتان، صفحه خود را قرار دهید. یک پیام بسیار کوتاه و تاثیرگذار بنویسید و آن را همراه با تخفیفی به مخاطبان خود بفرستید. باید سعی کنید در قالب جملهای کوتاه تمام مزایای رویداد خود را بگویید تا مخاطبان خود را مجاب کنید که در آن شرکت کنند. حتما در پیامک به مشتریان و مخاطبان همیشگی خود برای رویدادتان یک تخفیف قابل قبولی بدهید. آنها باید حس کنند شما برای آنها ارزش قائل هستید و مشتریان وفادار خود را دوست دارد.
من ایده های پیچیده را به روایت های جذاب تبدیل می کنم - به مخاطبان کمک می کنم یاد بگیرند، به خاطر بسپارند و اقدام کنند. برای داده های غنی تر، سؤالات باز، توصیه ای و جمعیت شناختی را اضافه کنید. • سؤالات چند گزینه ای - این سؤالات گزینه های پاسخ مجموعه ای را برای پاسخ دهندگان فراهم می کند تا آنها را انتخاب کنند. دریافت بازخورد، حتی اگر شنیدن آن سخت باشد، برای سنجش میزان موفقیت رویداد شما کلیدی است. برای ایدههای خلاقانه درباره برگزاری ایونت، مقاله سایت eventupplanner را بخوانید. سعی کنید از بانکهای پیامک آماده استفاده نکنید ولی اگر راهی ندارید، این بانکها گاهی میتوانند راهگشا باشند.
با شرکای رویداد گفتگو کنید و اقداماتی را برای اجرای بهبودها برای دفعه بعد انجام دهید. مطمئن شوید که یک نظرسنجی با ترکیبی از سؤالات باز و بسته ایجاد کنید که هم رتبهبندی کمی و هم پاسخهای کیفی ایجاد میکند. • سوالات دموگرافیک - این سوالات در مورد شرکت کنندگان اطلاعات جمع آوری می کند. یکی دیگر از کلیدهای داستان سرایی موثر استفاده از تصاویری است که داستان شما را پشتیبانی و تقویت می کند. تصاویر می توانند به شما کمک کنند تا نکات خود را نشان دهید، داده های خود را برجسته کنید، یا احساساتی را بر انگیزید. برخی از انواع تصاویری که می توانید استفاده کنید عبارتند از عکس، فیلم، نمودار، نمودار، نمودار، آیکون و غیره.
از سوی دیگر پایپلاین Object-Aware Engine با تشخیص دقیق سوژه و نورپردازی محیط، رنگ پوست سوژه و بافتها را واقعیتر از همیشه ثبت کنید. 5 - آیا بازخورد دیگری وجود دارد که بخواهید ارائه دهید؟یک "Catch-all" با پایان باز، فرصتی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا هر گونه افکار، نگرانی ها یا پیشنهادهای دیگری را که ممکن است با سؤالات هدایت شده خود از دست داده اید، به اشتراک بگذارند. 4 - چقدر احتمال دارد این رویداد را به دیگران توصیه کنید؟ (مقیاس 1-10)افزودن رتبه پیشنهادی به شما شاخصی از رضایت کلی شرکت کنندگان می دهد که می تواند کمیت و مقایسه شود. 4 - عدم ایجاد انگیزه در پاسخ ها برای کسانی که نظرسنجی را تکمیل می کنند انگیزه ای مانند قرعه کشی جایزه بدهید تا نرخ پاسخگویی را افزایش دهند. • سؤالات پیشنهادی - این سؤالات تعیین می کند که شرکت کنندگان چقدر احتمال دارد رویداد را توصیه کنند. شیرجه بزن ببین چیه سوالات نظرسنجی پس از رویداد بخواهید که ارزش واقعی برای تجربه رویداد شما در آینده داشته باشد.
کنفرانس Web Summit، یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری جهان، با ارائه تخفیفهای قابل توجه برای ثبتنام زودهنگام و همچنین بستههای ویژه برای استارتاپها، توانسته است در جذب شرکتکننده بیشتر موفق عمل کند. دادههای بهدست آمده از این مرحله را برای برگزاری و پروموت جشنوارههای فروش آینده استفاده کنید. با این استراتژی، جشنواره فروش را به رویدادی هیجانانگیز و تجربهای ماندگار در ذهن مخاطبان خود تبدیل خواهید کرد. برای مثال، بنری با مضمون «تا 50٪ تخفیف در جشنواره فروش ویژۀ کفش بهاره! » طراحی کرده و اطلاعات لازم را در قالب نکات مختصر، به مخاطبان ارائه دهید. در نهایت، این بنر را در یک اپلیکیشن فروش کالاهای مربوط به مد و فشن (کمدا، ترب و…) با رعایت قوانین و مقررات، منتشر کنید.
رنگبندی امسال اندکی خنثیتر و کملعابتر از نسل قبل است؛ بهجای رنگهای بنفش و زرد نسل قبل، دو رنگ آبینقرهای و آبیسفید اضافه شده که رنگ آبیسفید زیباتر بهنظر میرسد؛ البته ما برای بررسی رنگ خاکستری را دراختیار داشتیم. بیایید برای پیبردن به ارزش خرید کهکشانی جدید سامسونگ، عملکرد آن را با دو نسل قبلی مقایسه کنیم؛ پس با بررسی گلکسی S25 اولترا و مقایسهبا گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا همراه زومیت باشید. شناخت افراد بیشتر در صنعت شما می تواند به شما این امکان را بدهد که افراد حرفه ای بیشتری را به رویدادهای خود دعوت کنید و دسترسی بیشتری به فروشندگان به شما بدهد. با مخاطبین خود تماس بگیرید و موضوع رویداد و برنامه سفر خود را به آنها بگویید. آنها می توانند از این اطلاعات برای ارائه پیشنهادهایی برای مکان های بالقوه یا سرگرمی ها استفاده کنند. در این مقاله از ایوسی، به این موضوع می پردازیم که چرا برنامه ریزی رویداد مهم است، چگونه یک رویداد را سازماندهی کنید و نکاتی برای کمک به شما در ساختار یک برنامه دقیق.
برای کاهش هزینهها، میتوانید از اسپانسرها یا مشارکتکنندگان کمک بگیرید. همچنین، خرید تجهیزات بهصورت آنلاین یا از تامینکنندگان محلی میتواند هزینهها را کاهش دهد. در هنگام برنامهریزی، حتماً مبلغی را به عنوان بودجه اضطراری در نظر بگیرید تا در صورت وقوع هزینههای غیرمنتظره دچار مشکل نشوید. مدیریت دقیق بودجه تضمین میکند که رویداد شما بدون فشار مالی برگزار شود. همچنین پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقاله هزینه برگزاری ایونت چقدر است؟ بیاندازید.
پس از تعیین بودجه و تخصیص منابع، مرحله بعدی برنامهریزی جزئیات اجرایی است. این مرحله شامل زمانبندی دقیق برای تمامی فعالیتها و تأمین کنندگان است. باید یک برنامه زمانبندی دقیق ایجاد کنید که تمامی مراحل از آمادهسازی تا اجرای نهایی را پوشش دهد. این برنامه باید به گونهای تنظیم شود که بتوانید هرگونه تأخیر یا مشکل احتمالی را مدیریت کنید. برای مثال، باید زمانی را برای راهاندازی و آزمایش تجهیزات صوتی و تصویری، آمادهسازی مکان، و تحویل مواد غذایی در نظر بگیرید. ارتباطات میانفردی و میانگروهی در رویدادهای تجاری به طرز محسوسی با آنچه در رویدادهای آنلاین دیگر تجربه میکنیم متفاوت است.
تصور کنید در حال برنامهریزی برای یک کنفرانس بزرگ هستید؛ از رزرو مکان و تجهیزات صوتی و تصویری گرفته تا تأمین غذا و نوشیدنی برای شرکتکنندگان، همه و همه به بودجه بستگی دارند. اگر بودجهبندی بهدرستی انجام نشود، احتمالاً با چالشهای مالی جدی مواجه خواهید شد که میتواند کیفیت رویداد شما را تحت تأثیر قرار دهد. در میان این 5 پلتفرم، تنها پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین الوکام تمامی 10 معیار گفتهشده را داراست. با بررسی و مقایسه موارد گفتهشده و بیشتر، میتوانید بر حسب نیاز و کاربرد این ابزارها بهترین انتخاب را بهعنوان برگزارکننده رویداد داشته باشید. ابتدا اهداف خود از غرفه سازی و شرکت در نمایشگاه را مشخص کنید (مانند افزایش آگاهی از برند، فروش مستقیم، جذب مشتریان جدید یا معرفی محصول جدید).
با تولید محتوای با کیفیت مانند وبلاگها، پادکستها و ویدیوها در طول سال، INBOUND توجه مخاطبان را به خود جلب میکند و به یکی از بزرگترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. همانطور که میبینید، قیمتگذاری فقط با توجه به آنچه در روز برگزاری رویداد اتفاق میافتد صورت نمیگیرد بلکه تمام تلاشهای شما در طول این فرایند بر این مقوله موثر است. این در واقع مهارت شماست که برای برگزاری یک رویداد موثر و موفق، برنامهریزی منسجم و گسترده داشته باشید. باید به مهارتها و تجربهی خود ارج بنهید؛ اگر مهارت خاصی دارید، به این معناست که رقابت با شما سخت است و این، ارزشمند است. برگزاری جشنواره فروش و پروموت صحیح آن با استفاده از کانالهای بازاریابی متنوع، نام برندتان را در ذهن مخاطب تثبیت خواهد کرد.
برای همین اگر امکانش است پذیرایی رویداد را از یک شرکت تخصصی قوی تهیه کنید. مهمانو انواع نوشیدنی، انواع کلاب و ساندویچ و انواع کیک و شیرینی و … را داراست.پیشنهاد ما برای پذیرایی رویداد میوه خردشده است. تجربه نشان داده این خوراکی سالم بسیار زیاد مورد توجه شرکتکنندگان رویداد قرار میگیرد.آبمیوه طبیعی دیگر گزینه پیشنهادی ما برای پذیرایی رویداد است. در فصول گرم آب طالبی تکنفره و برای فصول سرد خرید آب پرتقال طبیعی بسیار مهمانان را خوشحال میکند. سعی کنید در این شبکه اجتماعی کمی تخصصیتر صحبت کنید و دقیقا بگویید با شرکت نکردن در رویدادتان مخاطبانتان چه چیزی را از دست میدهند؟ این احساس از دست رفتن کمک شایانی به شرکت در رویدادتان میکند.کانالهای تلگرامی، مظلومهای قوی!
آنها امکان دسترسی به مخاطبان گسترده و ایجاد تعامل با آنها را فراهم میکنند. فستیوال موسیقی Coachella مثال عالی از استفاده مؤثر از پلتفرمهای اجتماعی است. با استفاده هوشمندانه از Instagram و هشتگهای اختصاصی، Coachella توانسته هر ساله هیجان زیادی را در مورد رویداد خود ایجاد کند. در صورتی که سؤالی دربارۀ نحوۀ برگزاری یا پروموت جشنواره فروش و خرید پنل پیامکی دارید، از بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید. تبلیغات بنری در وبسایتهای پرتردد، توجه کاربران را به جشنواره فروش شما جلب میکند.
برای شروع، بهتر است یک فهرست جامع از تمام اقلام و خدمات مورد نیاز تهیه کنید. این فهرست باید شامل تمامی جزئیات، حتی کوچکترین موارد باشد تا بتوانید تصویری واضح از کل هزینههای احتمالی به دست آورید. استراتژی قیمت گذاری رویداد می تواند مهم ترین مرحله از فرایند برگزاری رویداد محسوب شود. قیمت گذاری مناسب برای بلیت ها می تواند فروش را تضمین کند و همچنین قیمت گذاری نامناسب می تواند منجر به فروش نرفتن بلیت های رویداد شود. بسیار دور از ذهن به نظر میآید که یک برنامهی قبلی به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شود- همیشه اتفاقات غیرقابل پیشبینیای بر سر راه شما قرار میگیرند و یا بخشی از تیم برگزاری رویداد ممکن است با سرعت کمتری وظایفش را پوشش دهد.
در Web Summit 2023، این سیستم نرخ پاسخگویی ۷۸% داشت و منجر به بهبود ۱۵% در رضایت کلی شرکتکنندگان نسبت به سال قبل شد و این افزایش مشارکت در رویداد دستاوردی برای رویدادهای بعدی نیز شد. گفتنی است لایحه بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری بانوان تحت نظر اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برای سال 1404 با حداکثر آراء موافق تصویب شد. اعضای شورای شهر تهران در نهایت نرخ ورود وسایل نقلیه به پارکینگ های عمومی شهرداری تهران در سال آینده را مصوب کردند. اطلاعاتی که از این نظرسنجیهای پس از رویداد بهدست میآورید ارزشمند است و به شما کمک میکند تا ارزیابی کامل پس از رویداد خود را بسازید. این به شما نشان می دهد که چه چیزی برای شرکت کنندگان شما به خوبی کار می کند، و چه چیزی می تواند از بهبود استفاده کند. ممکن است چیزهایی را کشف کنید که حتی به عنوان مسائل بالقوه در نظر نگرفته بودید.
یکی دیگر از راهکارهای مقابله با اتفاقات غیرقابل پیشبینی اختصاص دادن بخشی از بودجه کل برای مصرف برای مواجهه با مشکلات پیشبینینشده است- شاید ۵ تا ۱۰ درصد از آن. خانواده قهوه چار یک شرکت ایرانی است که در حال حاضر در زمینه کافه و رستوران فعالیت میکند. این شرکت در آذر ۱۴۰۲ تاسیس شده و از آن زمان تاکنون با رعایت استانداردهای بینالمللی کیفیت، محصولات و خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه کرده است. از این طریق، میتوانید پلهای ارتباطی میان کسبوکارتان و مشتریان وفادار را محکمتر کرده و آنها را به کنجکاوی بیشتر دربارۀ برندتان تشویق کنید. این رویکرد نوآورانه باعث شده است که نمایشگاه تیم لب به یکی از پربازدیدترین جاذبههای توریستی توکیو تبدیل شود، با بیش از ۲.۳ میلیون بازدیدکننده در سال ۲۰۲۲.
پیشنهاد میدهیم اجرای استراتژی بازاریابی رویداد خود را حداقل یک ماه قبل از زمان برگزاری رویداد کلید بزنید. به ویژه اگر در استراتژیتان روی رسانههای غیرمجازی حساب زیادی باز کردهاید. امیدواریم با استفاده از این مطالب به سرعت رویداد خود را تکمیل (SOLD OUT) کنید. همچین برای دانستن مراحل برگزاری یک رویداد روی مراحل برگزاری رویداد بزنید. افراد تاثیرگذار صنعت و حوزه فعالیت رویدادتان را بیابید و از آنها بخواهید از مخاطبان پیجهای شخصی خود بخواهند در رویدادتان شرکت کنند و خودتان را تبلیغ کنید.
وقتی داستان سرایی و تصویرسازی را در ارائه خود ترکیب می کنید، باید تعادل مناسبی بین متن و تصاویر پیدا کنید. متن بیش از حد می تواند ارائه شما را خسته کننده و خواندن آن را سخت کند. یک قانون سرانگشتی وجود دارد که در هر اسلاید از یک تصویر استفاده کنید، همراه با عنوان یا عنوان کوتاهی که نکته یا پیام اصلی اسلاید را خلاصه می کند. بودجه خود را روی بخشهایی متمرکز کنید که بیشترین تأثیر را بر موفقیت رویداد دارند. رویدادان شرکتی فعال در ارائه خدمات فناورانه ی حوزه تجارت الکترونیک و ارائه نرم افزارهای تحت وب می باشد.
انتخاب روش مناسب برای راهاندازی و پروموت رویداد ترویج فروش، به هدف نهایی و مخاطبان شما بستگی دارد. شبکههای اجتماعی ابزاری قدرتمند برای گسترش دامنه تأثیر رویداد و ایجاد تعامل پیش، حین و پس از رویداد هستند. استفاده هوشمندانه از این پلتفرمها میتواند به ایجاد یک جامعه پویا حول رویداد شما کمک کند. در SXSW 2023، بیش از ۳۰۰ کارگاه عملی برگزار شد که ۷۸% شرکتکنندگان آنها را “بسیار مفید” ارزیابی کردند. بهنظر میرسد که سامسونگ قابلیت عکاسی ۵۰مگاپیکسلی دوربین اصلی را بهبود داده؛ چراکه در عکسهای زیر کنتراست بیشاز حد تصویر مرتفع شده است و عکس طبیعیتر بهنظر میرسد. مشخصات همهی دوربینهای گلکسی S25 اولترا را در جدول بالا مشاهده میکنید؛ سامسونگ میگوید بهلطف پایپلاین پردازش تصویر جدید ProVisual Engine و تراشهی پیشرفتهتر، گلکسی S25 اولترا عکسها و ویدیوهای بهتری را بهویژه در تاریکی ثبت میکند.
در این مقاله، ما هفت نکته در مورد نحوه استفاده از داستان سرایی و استفاده تصویر برای مشارکت بیشتر در رویداد خود را به اشتراک خواهیم گذاشت. این مورد که با توجه به سابقه ی مرتبط برگزارکنندگان رویداد، شناخته شده بودن و قدرت برند موسسه برگزارکننده رویداد مشخص می شود. این که رویداد شما یک روزه است یا چند روزه یا چند ماهه تاثیر زیادی در قیمت گذاری بلیت دارد. این مقاله به بررسی وظایف و اهمیت مدیر توسعه کسب و کار و توسعهدهنده کسب و کار در رشد شرکتها، و همچنین چالشها و راهکارهای موثر برای دستیابی به اهداف استراتژیک میپردازد. اگر این امکان به هر دلیل مهیا نیست که جمعیت شرکتکننده در رویداد را تخمین بزنید بهتر است به یک پلتفرم با حداکثر امکانات فکر کنید- به هر ترتیب یک پلتفرم مجلل با تعداد اندکی از شرکتکنندگان بهتر از یک پلتفرم فقیر با تعداد بسیار بالاست.
در نگاهی دقیقتر، باید معیارهایی را در نظر بگیرید تا بتوانید در زمینهی قیمتگذاری بلیتهای رویدادتان، بهتر تصمیم بگیرید. مسلم است که مواردی مانند مدت رویداد شما، قدرت برند شخص یا موسسهی برگزارکنندهی رویداد، مکان برگزاری و مانند اینها بر قیمت بلیتها تاثیر میگذارند؛ عوامل دیگری نیز در این تصمیمگیری دخیل هستند. یکی از این موارد، بررسی و مقایسهی دورههای مشابه با دورههای خودتان است. این دورهها میتوانند توسط همکاران یا رقبای شما اجرا شوند و شما میتوانید از مدل قیمتگذاری بلیت رویدادهای آنها، ایده بگیرید. لازمۀ موفقیت در جذب مشتری وفادار و افزایش فروش در درازمدت، رها نکردن شرکتکنندگان در جشنواره فروشتان است. بهتر است پس از اتمام رویداد حضوری، از حضار عادی و افرادی که محصولی را با تخفیف ویژهتان تهیه کردهاند، نظرسنجی کنید.
می توانید از ابزارهای گرافیکی برای ایجاد یک اثر هنری گرافیکی مرتبط با داستان خود استفاده کنید. گروه طراحان آمیتیس با رویکرد طراحی، غرفه سازی نمایشگاهی، طراحی و ساخت فضاهای تجاری و اداری و استندهای نمای محصول از سال 1391 آغاز به کار نموده است. بهجای استفاده از روشهای سنتی تبلیغات، از ابزارهای دیجیتال و شبکههای اجتماعی برای کاهش هزینهها بهره ببرید. اگر برای بلیت ها قیمت بالا انتخاب کنید ممکن است مهارت های شما را دست کم بگیرند. این جاست که تصمیم گیری مهمی در مورد انتخاب استراتژی قیمت گذاری باید صورت بگیرد.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری