آموزش اینستاگرام مارکتینگ 2021-10-02
بهترین آموزش دوره اینستاگرام مارکتینگ دوره جامع
شما (بله شما) میتوانید با استفاده از ابزاری که از قبل در دست دارید، عکاسی چشم نوازی داشته باشید. در اینجا چند نکته برای راهنمایی و رشد فالورها و تعامل آنها با اینستاگرام آورده شده است. این پستهای اینستاگرام بخشی از مشاغل شما را نشان میدهد که افراد معمولاً نمیبینند. ۱۴ عنصر ضروری از یک استراتژی محتوای قوی همه برندهای هوشمند میدانند که محتوا بخشی ضروری از هر استراتژی بازاریابی...
با استفاده از تبلیغات هدفمند، میتوانید پیام خود را به افرادی که به محصولات یا خدمات شما علاقهمند هستند، نشان دهید. اینستاگرام ابزارهای مختلفی برای ایجاد و مدیریت تبلیغات هدفمند در اختیار شما قرار میدهد. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی است. با استفاده از اینستاگرام برای مارکتینگ، شما به جمعیت بزرگی از مخاطبان و مشتریان بالقوه دسترسی خواهید داشت.
اینستاگرام یکی از مهم ترین و پر بازده ترین منابع برای بازاریابانی که به دنبال دستیابی به مشتریان بالقوه اند نیز به شمار می رود. بسیاری از متخصصان حوزه بازاریابی، این برنامه محبوب را سکوی پرشی برای افراد مستقلی می دانند که قصد دارند استعداد هایشان را با دیگران به اشتراک بگذارند و از این راه درآمدی کسب کنند. همچنین کسب و کار هایی که مدت ها است در بازار جایگاهی برای خود کسب کرده اند، می توانند با افزایش فروش از طریق اینستاگرام، روند پیشرفت خود را سرعت ببخشند. آموزش اینستاگرام مارکتینگ و در وهله اول آشنایی با آن، برای هر دو دسته این افراد سودمند خواهد بود.
فید آن بر زندگی پررنگ و جسورانه و پرتحرک مخاطبان خود متمرکز است و از تصاویر جالب برای هدایت مشارکت کاربران استفاده میکند. تقویم سرمقاله شما همچنین مکان بسیار خوبی برای ثبت هر رویداد مهم در حساب اینستاگرام شما است؛ مانند راه اندازی محصول جدید یا پیشنهادهای ویژه در آن زمان. با یک تقویم سرمقاله، میتوانید به جای تلاش برای پستهای لحظه آخری، فرصتهای واقعی را دریابید و از آنها استفاده کنید. نمیدانید از کجا شروع کنید؟ رویدادهای مشهور و هشتگ های علاقه مند مربوط به شغل خود را بررسی کنید.
اگرچه هر دو پلتفرم برای استفاده از آنها مبلغی را دریافت میکنند اما میتوانید با یک آزمایش رایگان شروع کنید تا ببینید که آیا پیشنهادات تحلیلی آنها برای شما مناسب است یا خیر. با این وجود، لینک دادن اینستاگرام خود به سایر حسابهای اجتماعی دیگر، مانند فیس بوک، باعث افزایش تعداد بازدید پستهای شما میشود. اگر تصمیم گرفتید این کار را انجام دهید، به تنظیمات اینستاگرام خود بروید و تحت حساب حریم خصوصی و امنیت روی حسابهای مرتبط شده کلیک کنید. وارد فیسبوک شوید و صفحه کسب و کار فیسبوکی را که میخواهید به آن لینک دهید، انتخاب کنید. در مرحله بعد، در زیر منوی Share Settings قرار دارد، آیکون فیس بوک باید به رنگ آبی باشد تا نشان دهند که به اشتراک گذاری، روشن است. هنگامی که استوری را به هایلایت موجود اضافه میکنید (یا از آن برای ایجاد نسخه جدید استفاده مینمایید) نمایی از هایلایت را در پروفایل اینستاگرام خود، زیر بیو اینستاگرام مشاهده خواهید کرد.
میتوانید از اینجا شروع کنید تا سبک منحصر به فرد خود را در برندتان پرورش دهید. در آنجا، پستهای اینستاگرام محبوب را پیدا خواهید کرد و میبینید که چطور از هشتگ استفاده شده است. اگر از قبل هشتگی در ذهنتان دارید، میتوانید از این قسمت برای یافتن هشتگ های محبوب و مرتبط با آن استفاده کنید. فقط هشتگ مورد نظرتان را در نوار جستجو تایپ کرده و نتایج خود را با استفاده از تگها، فیلتر نمایید تا ببینید که چه تعداد پست، از این هشتگ و همچنین هشتگ های مرتبط دیگر استفاده کرده است.
برای جلوگیری از بروز این اتفاق، هر جا ممکن است از نور طبیعی نرم استفاده کنید. در کنار پنجره عکس بگیرید و برای عکس در فضای باز، نیم ساعت قبل از غروب و بعد از طلوع آفتاب، غالباً نور شدیدترین حالت خود را ارائه میدهد، زیرا خورشید در افق کم قرار دارد. رویدادهایی مانند روز ملی خواهر و برادر و روز بستنی ملی باعث ایجاد درگیری کاربران در رسانههای اجتماعی میشود.
آنچه در گذشته به عنوان یک برنامه ساده اشتراک گذاری عکس مورد استفاده قرار میگرفته، به یک تجربه اجتماعی همه جانبه تبدیل شده است که به کاربران این امکان را میدهد تا هویت بصری یک شرکت را کشف کنند. برای ایجاد آگهی خود، یک پست فعلی اینستاگرام را که مایلید آن را تبلیغ نمایید یا یک مورد جدید را در مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید، انتخاب نمایید. اگر قبلاً تبلیغات را از طریق فیس بوک اجرا نکردهاید، ابتدا باید حساب کاربری خود را در فیس بوک تنظیم کنید.
مثل # سولاتهـباهامه از کاله که طرفداران این محصول، عکسهای خود را با این هشتگ به اشتراک میگذارند. شخصیت برند Apartment Therapy روشن، تمیز و منظم است و حساب آن هر سه ویژگی را منعکس می کند. در حالت ایدهآل، زیباییشناسی برند به شناسایی برند شما کمک میکند؛ به این معنی که شخصی میتواند تصویر شما را در فید خود ببیند و فوراً بدون دیدن نام بداند که متعلق به شماست. بهترین نوع بازاریابی اینستاگرامی، استفاده از هر دو روش مذکور با استفاده از یک استراتژی منظم است. یعنی ابتدا صفحه خود را به حدی از پیشرفت برسانید، ظاهر آن را مرتب کنید، محتوای مفید و موثر تولید کنید و سپس برای معرفی خود از صفحات محبوب اینستاگرام استفاده کنید.
در این بخش، به تعدادی از نکات مفید برای بهرهگیری بهتر از پلتفرم اینستاگرام اشاره میکنیم. علاوه بر این، تبلیغات اینستاگرام قابلیت «هدفگذاری مجدد یا ریتارگتینگ» (Retargeting) را نیز به کسب و کارها ارائه میکند. با استفاده از این قابلیت میتوان لیدهای واجد شرایط و لیدهای کانالهای دیگر را به عبور از قیف فروش و تبدیل شدن به مشتری ترغیب کرد. طبق آمارها، بیش از 70 درصد از کاربران اینستاگرام، حداقل یک کسبوکار را در این پلتفرم دنبال میکنند و بیش از 50 درصد از آنها خریدهایی را براساس محصولات دیده شده در اینستاگرام انجام دادهاند.
به هر مفهوم یا سبکی که ممکن است برای نام تجاری شما خوب باشد، توجه کنید. بیو اینستاگرام حداکثر ۱۵۰ کاراکتر را شامل میشود، بنابراین هدف شما در این قسمت، باید خلاصهای مستقیم و مختصر از اینکه شما چه کسی هستید و چرا کاربران باید صفحه شما را دنبال کنند، باشد. بهتر است با استفاده از نکات شخصیتی به مخاطبان خود درباره شغلتان توضیح دهید. بیو اینستاگرام قابلیت جستجو ندارد پس در مورد هشتگ ها و کلمات کلیدی (که در زیر بیشتر توضیح خواهیم داد) در این قسمت جای نگرانی نیست.
آمارهای ارائه شده، نشان میدهد روزانه کاربران زیادی به اینستاگرام میپیوندند و از این شبکه محبوب، استفاده میکنند. با این تفاسیر، میتوان از اینستاگرام به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. چرا که با وجود اینکه خیلی از ما یاد گرفته ایم با اینستاگرام چگونه کار کنیم ولی برای بازاریابی ان باید اصول و تکنیک هایی را یاد داشته باشیم.
استفاده از پستهای انگیزشی برای معرفی ارزشهای برند به کاربران مفید است، اما استفاده بیش از حد از آنها میتواند برای کاربران خستهکننده باشد. به یاد داشته باشید که هنگام انتشار پستهای کارکنان و اشخاص دیگر در اینستاگرام، حتماً حساب کاربری آنها را تگ کنید یا نام صاحب عکس را در کپشن یا تصویر ذکر کنید. همیشه در پستهای تبلیغاتی خود از «فراخوانی به اقدام» (Call to Action | CTA) استفاده کنید. امکان اضافه کردن لینک دکمه فراخوانی به اقدام در پستهای اینستاگرام وجود ندارد، اما میتوانید در بخش «توضیح یا کپشن» (Caption) پست، کاربران را به کلیک کردن لینک وبسایت در بخش بیو پروفایل تشویق کنید. ساخت «پرسونای مشتری» (Buyer Persona) در این مرحله به شما کمک میکند.
سعی کنید فرهنگ شرکت خود را با عکس گرفتن از شیوه زندگی و ظاهر پشت صحنه حفظ نمایید. در پایان، باید این نکته را یادآور شویم که اینستاگرام مارکتینگ یک فرآیند مستمر است. برای موفقیت در این فرآیند، لازم است به طور مداوم محتوای جدید تولید کنید، با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، و عملکرد خود را ارزیابی کنید.
خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغدهنده» به کاربران ارائه میشود. نمونهای از این تبلیغات را در تصویر زیر مشاهده میکنید که مجموعه بنرهای تبلیغاتی با اندازه و حجم کم را شامل میشود. این بنرها، به طور کامل با موضوع نوشته شده در مجله – در اینجا «مقاله و منبع در مورد دیجیتال مارکتینگ» ـ مرتبط است. به طور میانگین، روزانه ۵۰۰ میلیون نفر از ویژگی استوری در اینستاگرام استفاده میکنند.
تبلیغات اینستاگرام فرصتی منحصر به فرد را برای برندها فراهم میکند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار نمایند. از آنجا که تبلیغات اینستاگرام مانند هر پست معمولی دیگر در فیدها ظاهر میشود، به اندازه تبلیغات معمولی آشکار یا مختل کننده نیستند. تبلیغات اینستاگرام، روشی طبیعی برای تشویق کاربران است به صورتی که با توجه به آنها، کاربران میتوانند اطلاعات بیشتری در مورد شغل یا محصول شما کسب کنند. قبل از شروع به ساخت حساب کاربری اینستاگرام، توجه داشته باشید که اینستاگرام برای محتوای لحظهای در نظر گرفته شده است. شما برای ارتباط با مخاطبان خود، نیاز دارید تا روی منابعی برای تولید محتوا در اینستاگرام و داشتن پستهای منظم سرمایه گذاری کنید. اینستاگرام میتواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید کمک کند.
شما باید از شیوه و سبک رفتار در شبکه اجتماعی رقیبان خود به طور کامل مطلع باشید تا بتوانید در این شبکه اجتماعی موفق عمل کنید و رقیبان خود را کنار بزنید. به همین جهت اینستاگرام بستری را حداقل در ایران فراهم آورد که برای کسب درآمد و ایجاد یک کاسبی بسیار مناسب باشد آن هم با کمترین هزینه. بیایید با یکدیگر در بخش آخر مقالهٔ آموزش مارکتینگ اینستاگرام، این موضوع را بررسی کنیم. چند عدد و رقم را ابتدای مقاله بررسی کردیم؛ اما داستان دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام فقط در این اعداد و ارقام خلاصه نمیشود. در آخر دکمه اشتراک گذاری اجتماعی اینستاگرام را در وب سایت خود قرار دهید و اینستاگرام خود را در سایر سیستم عاملهای اجتماعی به اشتراک بگذارید.
همانطور که گفتیم، اینفلوئنسر مارکتینگ از روشهای بسیار محبوب و مؤثر برای بازاریابی در شبکههای اجتماعی است. این روش بازاریابی در سالهای گذشته رشد بسیار زیادی داشته و انتظار میرود که در سالهای آینده با رشد بیشتری باعث افزایش درآمد و افزایش «نرخ بازگشت سرمایه» (ROI) کسب و کارها شود. این روزها استفاده از ویژگی ریلز برای کاربران اینستاگرام و کسب و کارها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این شکل از پستهای اینستاگرامی باعث افزایش نرخ تعامل برندها میشوند. علاوه بر این، باید توجه داشت که داشتن ظاهر جذاب برای جلبتوجه مخاطبان مفید است، اما داشتن سبک خاص بدون محتوای باکیفیت نمیتواند استراتژی اینستاگرام مارکتینگ را به موفقیت برساند. آمارهای اینستاگرام نشان میدهند که کاربران، محتوای منحصربهفرد و ویرایشنشده برندها را دوست دارند.
به همین دلیل، بهتر است از هشتگهای مرتبط به حوزه تخصصی خود در پستها استفاده کنید. این هشتگها را میتوان در حسابهای کاربری دنبالکنندگان، رقیبان و رهبران بازار یافت. اینستاگرام مارکتینگ به استفاده از پلتفرم اینستاگرام برای تبلیغ محصولات، خدمات یا برندها گفته میشود.
قبل از شروع هرگونه فعالیت بازاریابی در اینستاگرام، باید مخاطبان هدف خود را به خوبی بشناسید. این شناخت به شما کمک میکند تا محتوای خود را به گونهای تولید کنید که برای آنها جذاب و مفید باشد. برای شناخت مخاطبان هدف خود میتوانید از ابزارهای مختلفی مانند تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید.
برای تحلیل جامع، باید مراحل مختلفی را طی کنید و از ابزارهای مناسب بهره ببرید. در ادامه، توضیحات کاملی برای ارزیابی موفقیت در اینستاگرام ارائه میدهیم. به عنوان مثال، خوراک ردبول تصاویر و فیلمهای پرانرژی زیادی دارد که به داستان برند آن اضافه میشود.
با گذشت زمان، این مکالمات به زیرساختی برای تصویر برند شما تبدیل میشوند و میتوانند در تصمیمگیری افراد برای خرید از برند، تأثیر بسیار زیادی بگذارند. فرآیند طراحی محتوا برای اینستاگرام مارکتینگ را با فکر کردن به پسزمینه و پیام اصلی برند آغاز کنید. برای مثال، میتوانید از محتوا برای نمایش محصولات به کاربران استفاده کنید، بر انتشار فرهنگ شرکت خود تمرکز کنید یا مخاطبان خود را سرگرم کنید.
سبکهای مختلف بازاریابی در اینستاگرام را میتوان به دستههای زیادی تقسیم کرد که در زیر به همه آنها اشاره شده است. به همین دلیل قصد داریم تا تعریفی کلی از اینستاگرام مارکتینگ که معادل انگلیسی آن " Instagram marketing " است، ارائه دهیم و به شما بگوییم که چگونه میتوان از این روش کسب درآمد کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اینستاگرام یکی از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در فضای مجازی بهحساب میآید که با سرعت زیاد در حال رشد است. این رشد بهگونهای بوده که از زمان راهاندازی تا به امروز تعداد کاربران آن از مرز یک میلیارد نفر گذشته است. این آمار برای فیسبوک تا اوایل سال 2022 بهعنوان اصلیترین رقیب اینستاگرام تنها حدود 0.5 درصد بود.
این کار میتواند مخاطبان را به اشتراکگذاری پستها و معرفی برند شما ترغیب کند که بهصورت رایگان میتواند دسترسی شما به کاربران بیشتری را فراهم سازد. به روش های استفاده از این پلتفرم برای تبلیغ یک برند تجاری یا شخصی، بازاریابی اینستاگرام گفته می شود. هدف از این تبلیغات در این نوع بازاریابی، افزایش فالوور، افزایش ترافیک وب سایت و آگاه کردن افراد از برند یا فروش محصولی خاص است. بازاریابی اینستاگرام بسیار مشابه با بازاریابی از راه اپلیکیشن های دیگر است. اینستاگرام، پلتفرمی بصری در اختیار برند ها، کسب و کار ها و تولیدکنندگان قرار می دهد تا با بهره گیری از آن رشد و پیشرفت خود را ملموس تر احساس کنند. بازاریابی ارگانیک از راه استوری ها، ریلز ها، پست ها، تبلیغات و مشارکت های حمایت شده از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن معتبر و محبوب است.
پس از آپلود کردن تبلیغات خلاقانه، سفارش خود را وارد کرده و شروع به اجرای اولین تبلیغات در اینستاگرام خود کنید. وقتی کپشن اینستاگرام مینویسید، صفحه کلید دکمه “بازگشت” را حذف میکنید. برای برگرداندن آن دکمه، دکمه “۱۲۳” را فشار داده و از صفحه کلید خود پشتیبانی بگیرید.
هشتگها (Instagram Hashtags) که نماد آن # است در همهجای اینستاگرام وجود دارند. یکی از سرفصلهای این دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ به تأثیر استفاده صحیح از هشتگها در استراتژی بازاریابی اختصاص یافته است. ویدیوهای کوتاه مانند ریلز در اینستاگرام بسیار محبوب هستند و میتوانند بدون نیاز به هزینههای بالای تولید، برند شما را معرفی کنند. شما میتوانید محتوای آموزشی، نکات کوتاه یا حتی چالشهای سرگرمکننده بسازید تا مخاطبان بیشتری جذب کنید. کامنتها و اشتراکگذاری پستهای شما توسط کاربران محتوای تولیدشده توسط کاربر نام دارد.
ممکن است یک تصویر، هزار کلمه ارزش داشته باشد، اما درباره متنهایی که کلمات را ارائه میدهند، چیزهای زیادی میتوان گفت. نوشتن کپشن های قابل توجه، میتواند دشوار باشد، به همین دلیل ما برای رفع برخی از فشارها، نکاتی را ارائه میدهیم. هنگامی که لایو را شروع کردید، هر فالوری که در حال حاضر در برنامه است، اعلانی مبنی بر لایو شما دریافت میکند. بینندگان زنده همچنین میتوانند با استفاده از ویژگی گپ داخلی در مورد لایو اظهار نظر کنند. لایو باید به مقدار کم مورد استفاده قرار بگیرد تا از جذابیت آن کاسته نشود و کاربر را خسته نکند.
اینستاگرام به شما اجازه میدهد تا محتواهایتان را به صورت پست اسلایدی، ویدیوهای کوتاه، ویدیوهای بلند یا تصویر تک ارائه کنید. از طریق صفحه اینستاگرام خود میتوانید در مورد تخفیفها، محصولات جدید، روند پیشرفت، اتفاقات مهم، برندگان قرعهکشی و مواردی از این دست اطلاعرسانی کنید. امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد. با استفاده از این راهکارهای کمهزینه و کارآمد، برندهای کوچک میتوانند بهسرعت رشد کنند و بازاریابی موثری داشته باشند. پاسخدادن به کامنتها و پیامهای دایرکت باعث میشود مخاطبان حس کنند که برند شما برای آنها ارزش قائل است و این امر موجب ایجاد وفاداری آنها میشود.
نام کامل، همچنین نام بیزینس واقعی خود را وارد نمایید تا پروفایل شما برای بازدیدکنندگان قابل تشخیص باشد. این نام، همان چیزی است که در پروفایل شما نشان داده میشود و نام کاربری حساب شما نیست. در این مقاله همه چیز درباره تولید محتوا از استراتژی تا آنالیز محتوا را آموزش داده ایم و شما را... صدای برند تنها به کلمات شما بستگی ندارد، بلکه لحن شماست که آن را تعیین میکند. مواردی مانند لحن صمیمانه یا رسمی یا علمی و استفاده از طنز یا بیان واقعیتها صدای برند را از برندهای دیگر متمایز میکنند.
تیم تخصصی بیزون متشکل از افرادی است که دقیقا متناسب با اهداف شما دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان را به عهده می گیرد. تعیین هدف در این راه اولین اقدام محسوب می شود و موجب می شود به حجم قابل توجهی از ایده ها برای ایجاد کمپین های محتوایی گوناگون دست یابید. این کمپین ها و ایده ها باید در راستای رسیدن به اهدافی که در گام اول معین کردید، باشند.
برای مثال، اگر شما یک فروشگاه آنلاین هستید، هر یک از پستها میتواند دارای یک لینک باشد و کاربران با کلیک بر روی آن به وبسایت خرید محصول موردنظر خود هدایت خواهند شد. اینستاگرام دارای پلتفرم تحلیلی عمیق مانند تجزیه و تحلیل فیس بوک نیست. هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد مینمایید، به برخی از تجزیه و تحلیلهای محدود، مانند رشد فالورها، مشارکت آنها، میزان دستیابی و تعاملشان، دسترسی پیدا میکنید. میتوانید با کلیک روی گزینه View Insights در زیر تصاویر و ویدیوهای آپلود شده خود، به این موارد دست یابید.
Snapseed یک برنامه ویرایش رایگان است که به شما امکان میدهد تا از افکتهایی مانند HDR و tonal contrast کرده و همچنین میتوانید برای تنظیم روشنایی، contrast و saturation را اعمال کنید. VSCO همچنین یکی دیگر از برنامههای محبوب ویرایش با فیلترهای رایگان متعدد بوده که شبیه ویرایش فیلمهای محبوب است. هیچ مقدار ویرایش نمیتواند در صورت داشتن ترکیب ضعیف یا روشنایی عکس، آن را برطرف کند. گاهی اوقات، بهتر است قانون سوم را بشکنید و صحنه را در قاب خود متمرکز کنید.
(فقط پوستر اصلی را حتماً تگ کنید.) ارسال مجدد پست از کارمندان خود، راهی آسان برای تهیه محتوای معتبر و انسانی سازی کسب و کارتان است. مخاطب شما نه تنها با نام تجاریتان درگیر خواهد شد، بلکه میتوانند به “ارتباط” با کارمندانتان بپردازند. تصاویر متفاوت نشان میدهد که برندتان تنوع دارد و طرفداران شما را به روشهای مختلفی درگیر برندتان میکند.
یک راه این است که از طریق هر تصویر جداگانه عکسی را که میخواهید پنهان کنید، باز کرده و روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. روی گزینههای بالای عکس کلیک کرده، و از آنجا میتوانید گزینه حذف یا مخفی کردن پست را انتخاب نمایید. یک موردی که اینستاگرام را بی نظیر میکند، این است که میتوانید مطالب خود را به صورت یکپارچه در سایر شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید.
برای انتشار مجدد محتوای تولیدشده توسط کاربران میتوانید از پست اصلی کاربر اسکرینشات بگیرید یا از ابزارهای اشتراکگذاری مانند Repost for Instagram استفاده کنید. هنگام انتشار تصاویر در اینستاگرام، از انواع مختلفی از عکسها استفاده کنید. همچنین، با این کار میتوانید به روشهای مختلف با دنبالکنندگان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، با استفاده از تبلیغات پولی مانند تبلیغات کلیکی اینستاگرام یا «اینفلوئنسر مارکتینگ» (Influencer Marketing)، تعداد دنبالکنندگان برند در اینستاگرام را افزایش داد.
برای این که بیشتر با اهمیت این کارگاه آشنا شوید بهتر است نگاهی به سبک زندگی روزانه خود بیندازید! هیچ شکی نیست که با انتشار مداوم محتوای باکیفیت به تعداد قابل قبولی از فالوورهایتان برسید. ولی بعد از مدتی میبینید که با ادامهی این کار آنچنان تغییری در افزایش فالوور نخواهید داشت و روند رشد پیجتان بسیار کند میشود. پلتفرمهایی هستند مثل جریان که با ارائهی تبلیغات بازدیدی و تعرفهای به شما کمک میکنند متناسب با کسبوکارتان بتوانید در پیجهای بزرگ یا بهوسیلهی اینفلوئنسرها تبلیغات هدفمند داشته باشید. بعد از اینکه مخاطبان اینستاگرام خود را مشخص کردید، یک تحلیل رقابتی انجام دهید تا ببینید سایر بازاریابان در زمینهی حرفهی شما چه پستهایی میگذارند. اگر از قبل رقبای برتر خود را میشناسید، با بررسی پروفایل اینستاگرام آنها شروع کنید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام